eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklany › Remont ul. Piekarniczej w Świerklanach wraz z odwodnieniem



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059440 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Piekarniczej w Świerklanach wraz z odwodnieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerklany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276259008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 85

1.5.2.) Miejscowość: Świerklany

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-266

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324327521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swierklany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklany.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.swierklany.pl/wiadomosci/14667/wiadomosc/565050/remont_ul_piekarniczej_w_swierklanach_wraz_z_odwodnieniem

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. Piekarniczej w Świerklanach wraz z odwodnieniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb243347-9119-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000203/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont ul. Piekarniczej w Świerklanach wraz z odwodnieniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024871/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1530793,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem opracowania jest remont ul. Piekarniczej w Świerklanach wraz z odwodnieniem.
Droga klasy D o natężeniu ruchem KR3 szerokość 3,50 m, nawierzchnia z mieszanki minieralno-bitumicznej AC11S.
Ograniczenie nawierzchni:
krawężnikiem betonowym “wystającym” 15x30 cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem. Ława wykonana z betonu C12/15 (B-15). Góra krawężnika wyniesiona 12 cm od nawierzchni drogi,
krawężnikiem 15 x 25 cm najazdowym wystającym 4 cm ponad nawierzchnię na wjazdach, posadowionym na ławie betonowej z oporem. Ława wykonana z betonu C12/15 (B-15).
Odwodnienie powierzchniowe odprowadzone zostanie do kanalizacji deszczowej za pomocą kratek ściekowych i przykanalików. Kanalizacja deszczowa zostanie włączona do istniejącej studni D11 istniejącej kanalizacji deszczowej oraz do studni projektowanej D1 na remontowanym przepuście Ø 1000 mm (z blachy falistej ocynkowanej). Kanalizacja deszczowa z rur PVC-U SN8 SDR34 o średnicy 250 i 315 mm, spadek podłużny od -1% do 1,4% plus kratki ściekowe - wpusty podłączone do kanalizacji deszczowej za pomocą przykanalika PVC-U SN8 SDR34 o średnicy 200 mm.
W celu zabezpieczenia warstw konstrukcyjnych jezdni przed napływem wód został zaprojektowany drenaż francuski, z którego wody będą odprowadzone do projektowanej kanalizacji deszczowej poprzez studzienki ściekowe.
Dren został zaprojektowany wzdłuż pobocza pod krawężnikiem po lewej i prawej stronie jezdni zgodnie ze spadkiem poprzecznym remontowanego odcinka. Dren będzie posiadał przekrój poprzeczny prostokątny o wymiarach 0,45 m x 0,45 m. Po obwodzie dren zostanie owinięty w geowłókninę. Sączek drenarski z rur PVC Ø110 mm w otulinie z geotekstylii zostanie ułożony na warstwie podsypki z pospółki gr. 10 cm. Sączek zostanie obsypany żwirem frakcji 20/40 mm.
Wjazdy istniejące z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm "bordo" - w ramach działki drogowej.
Uwaga:
Zamawiający przewiduje w kosztorysie wywóz ziemi, gruzu, tłucznia z rozbieranych podbudów oraz innych materiałów z rozbiórki (odpadów) na odległość maksymalną 10 km. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt znaleźć miejsce składowania odpadów w odległości nie większej niż 10 km od miejsca prowadzenia inwestycji. W przypadku, gdy Wykonawca będzie wywoził odpady na odległość większą niż 10 km, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wywóz ww. odpadów tylko na odległość 10 km.
4.3. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp, tj.:
4.3.1. znaki drogowe umieszczono na wysokości 230 cm, dzięki czemu osoby z niepełnosprawnością wzroku nie będą w nie uderzać.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SWZ:
4.4.1. dokumentacji projektowej,
4.4.2. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.4.3. opinii geotechnicznej,
4.4.4. projektowanych postanowieniach umowy.
4.5. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym
w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z:
4.5.1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
4.5.2. rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub STWiOR został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
4.6.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
4.6.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
4.6.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4.6.4. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
4.6.5. parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
4.6.6. standardów emisyjnych.
4.7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów kart katalogowych, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
4.8. Ilekroć w STWiOR, dokumentacji projektowej jest mowa o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp.
4.9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom STWiOR i SWZ.
4.10. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099149,02

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1491140,06

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099149,02

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych MARBUD Mariusz Ogrodowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421801686

7.3.3) Ulica: Miodowa 5

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099149,02

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.