eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › "Modernizacja korytarzy piwnicy, parteru, I i II piętra oraz wejścia do budynku"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059355 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja korytarzy piwnicy, parteru, I i II piętra oraz wejścia do budynku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570532899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wlkp. 25

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 67 254 11 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zs2-wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs2-wronki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.zs2wronki.powiat-szamotuly.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja korytarzy piwnicy, parteru, I i II piętra oraz wejścia do budynku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a1b4acc-a801-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009216/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja korytarzy piwnicy, parteru, I i II piętra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042475/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2720.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1- roboty budowlane i sanitarnePrzedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie kompleksowej modernizacji korytarzy piwnicy, parteru, pierwszego i drugiego piętra. Przewiduje się wykonanie m.in. następujących prac: 1. Modernizacja pomieszczeń centrum1.1. Modernizacja powłok malarskich (kolorystyka w uzgodnieniu z Zamawiającym)• zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich• poszpachlowanie ścian i sufitów• malowanie sufitów i części ścian farbami emulsyjnymi odpornymi na szorowanie (lateksowe)• wykonanie okładziny ścian do wysokości 2,0 m z tynków mozaikowych o gramaturze do 1 mm w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym 1.2. Modernizacja posadzek (kolorystyka w uzgodnieniu z Zamawiającym)• wykonanie warstw wyrównawczych pod okładziny z płytek gresowych• ułożenie posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami o wys. 10cm (wymagania: antypoślizgowość min R10 i klasa ścieralności nie mniejsza niż V) • wykonanie okładzin schodów płytkami gresowymi w raz z cokolikami o wys. 10cm stopnice z systemowych płytek ryflowanych1.3. Wymiana drzwi głównych do budynku • drzwi aluminiowe o współczynniku przenikania ciepła K nie większym niż 1,31.4. Przebudowa części holu głównego • likwidacja pomieszczenia magazynowego, rozbiórka ścianek działowych• montaż balustrady ze stali nierdzewnej przy zejściu do piwnicy2. Przebudowa schodów i dojścia do budynku• wykonanie nowych okładzin schodów z elementów lastrykowych płukanych lub piaskowanych gwarantujących wymaganą antypoślizgowość • wykonanie okładziny murku oporowego z elementów z lastryka j/w• montaż nowej wycieraczki na wejściu do budynku (z profili aluminiowych wypełnionych odpowiednimi wkładami czyszczącymi)• wykonanie okładziny murku oporowego z elementów z lastryka j/w• wykonanie dojścia do budynku z kostki betonowej wraz z podbudową3. Częściowa modernizacja instalacji ogrzewania• wymiana pionów c.o. w obrębie remontowanych pomieszczeń na rury stalowe ocynkowane zewnętrzne łączone zaciskowo• przeróbki instalacji polegające na wymianie grzejników i demontażu grzejników wskazanych przez Zamawiającego4. Wymiana istniejących hydrantów dn. 50 na hydranty wnękowe dn. 25 wyposażone w gaśniceMateriały użyte do wykonania prac muszą być nowe, w I gatunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 269346,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – roboty elektrycznePrzedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie modernizacji i przebudowy instalacji elektrycznej wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów.Przewiduje się wykonanie m.in. następujących prac: 1. Demontaż przewodów wtynkowych.2. Demontaż puszek.3. Demontaż opraw oświetleniowych.4. Modernizacja istniejących rozdzielni piętrowych tablic bezpiecznikowych.5. Zamurowanie gniazd i wnęk.6. Wykucie bruzd pod przewody wtynkowe.7. Zaprawienie bruzd.8. Montaż puszek podtynkowych.9. Ułożenie przewodów podtynkowych.10. Montaż i podłączenie opraw świetlówkowych.11. Montaż opraw ledowych awaryjnych.12. Montaż opraw ledowych ewakuacyjnych.13. Wymiana odcinków instalacji elektrycznych zasilających klasy w obrębie objętym remontem.14. Wykonanie instalacji gniazdek elektrycznych.15. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów instalacji elektrycznych.Materiały użyte do wykonania prac muszą być nowe, w I gatunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 35795,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie zadania nr 1 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę: UB Szałata Sp. z o.o. ul. Niegolewskich 10/7 60-232 Poznań z ceną: 375 150 zł brutto. Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375150

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375150

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie zadania nr 2 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu. Oferent DK PRO Krzysztof Gorący nie opatrzył oferty podpisem w formie lub postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub osobistym. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiło to podstawę do odrzucenia oferty tego wykonawcy. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.