eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Ochrona mienia Galerii Miejskiej bwa w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia Galerii Miejskiej bwa w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Galeria Miejska bwa w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092559075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 20

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-006

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523393050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bwa@galeriabwa.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriabwa.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba5e38ca-8950-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia Galerii Miejskiej bwa w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba5e38ca-8950-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094667/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona mienia Galerii Miejskiej bwa w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1067929,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 7 pkt 28 Pzp, polegająca na całodobowej ochronie mienia, dozorze wszystkich ekspozycji oraz ochronie posesji wokół budynków Galerii, w zakres i na warunki wykonania zamówienia, szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach Umowy, zawartych we wzorze Umowy z załącznikami, stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ.
Całodobowa ochrona fizyczna i elektroniczna obejmuje ochronę mienia znajdującego się w Bydgoszczy przy ulicy Gdańskiej 20 — Galeria Miejska bwa wraz z jej zapleczem — nieruchomości jak i mienie ruchome znajdujące się w obiekcie wraz z prezentowanymi działami sztuki (sale wystawowe- parter, pierwsze i drugie piętro, zaplecza sal wystawowych, hole, pomieszczenie magazynowe oraz trzypiętrowy biurowiec z piwnicami i teren przynależny do budynków Galerii) oraz ochrona Galerii przy ul. Gdańskiej 3 realizowana poprzez monitoring radiowy oraz ochrona magazynu Galerii przy ul. Gdańskiej 5/Drukarskiej realizowana poprzez monitoring radiowy.
Ochrona obejmuje:
1) budynek wystawowy wraz z zapleczem Galerii Miejskiej bwa przy ul. Gdańska 20, w skład którego wchodzą:
a) pomieszczenia poziomu zerowego (parter) - hol, sala wystawowa wraz z pomieszczeniem magazynowym,
b) pomieszczenia piwniczne wraz z sanitariatami pod poziomem holu,
c) sale wystawowe pierwszego i drugiego poziomu,
d) zaplecza sal wystawowych pierwszego i drugiego poziomu,
2) biurowiec Galerii Miejskiej bwa przy ul. Gdańska 20, w skład którego wchodzą:
a) pomieszczenia biurowe poziomu zerowego (parter),
b) pomieszczenia poziomu pierwszego, drugiego i trzeciego,
c) klatka schodowa łącząca w/w poziomy wraz z przejściami do sal wystawowych budynku wystawowego Galerii,
d) pomieszczenia piwniczne wraz z sanitariatami,
3) teren przynależny do budynków Galerii wskazany na mapce - załącznik Nr 1do Umowy,
a) teren działki monitorowany jest przez 3 kamery przemysłowe,
b) teren działki na którym znajduje się budynek wystawowy i biurowiec nie jest ogrodzony,
4) Galeria Miejska bwa - Galeria przy ul. Gdańskiej 3,
5) Galeria Miejska bwa - magazyn przy ul. Gdańskiej 5/Drukarskiej.
5. Zakres ochrony obejmuje:
1) kontrolę ruchu osobowego i materiałowego,
2) dokonywanie obchodów po chronionym terenie z częstotliwością zapewniającą bezpieczny stan obiektów i mienia nie rzadziej niż raz na godzinę,
3) ochronę znajdujących się w salach wystawowych, na zapleczach, pomieszczeniach magazynowych, w biurach i innych pomieszczeniach Galerii, wszystkich dzieł sztuki oraz innego mienia ruchomego,
4) wydawanie oraz ewidencję wydawania i zdawania kluczy,
5) ochronę ekspozycji w salach wystawowych, w godzinach udostępniania jej zwiedzającym,
6) ochronę infrastruktury znajdującej się na terenie przynależnym do Galerii,
7) zamykanie i otwieranie wjazdu na teren Galerii,
8) ochronę pojazdów znajdujących się na terenie Galerii,
9) włączanie i kontrolę systemu alarmowego,
10) kontrolę systemu alarmowego napadowego oraz jego używanie w razie konieczności,
11) dojazd grupy interwencyjnej w sytuacji odebrania sygnału alarmowego z obiektu chronionego winien zmieścić się w czasie zadeklarowanym w Ofercie Wykonawcy, tj.:
– w godzinach 8.00-18.00 – w czasie wybranym z trzech wymaganych przez Zamawiającego czasów, tj.: min. do 10 minut lub do 15 minut lub max. do 20 minut,
– w godzinach 18.00-8.00 – w czasie wybranym z trzech wymaganych przez Zamawiającego czasów, tj.: min. do 8 minut lub do 11 minut lub max. do 15 minut,
12) kontrolę ochrony i stanu urządzeń alarmowych poprzez ich monitoring,
13) odśnieżanie terenu Galerii przy ul. Gdańskiej 20 (350 m2). Zamawiający wskaże miejsce składowania śniegu. Wywóz śniegu leży po stronie Zamawiającego. Środki i sprzęt do wykonywania prac zapewnia Zamawiający.
Wykonawca całość prac będzie wykonywać przy użyciu własnych środków (w tym środków ochrony osobistej dla pracowników ochrony) i sprzętu.
Osoby pełniące służbę na posterunku muszą być ubrane w sposób reprezentacyjny.
Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie do zapewnienia na własny koszt stosownego ubioru osobom wykonującym czynności ochrony.
Pracownicy ochrony pełniący służbę w obiektach Zamawiającego muszą być przeszkoleni z obsługi zainstalowanych tam urządzeń alarmowych i reagowania w przypadku alarmu. Pierwsze szkolenie pracowników ochrony zostanie zorganizowane przez Zamawiającego. Kolejne szkolenia wykonawca organizuje swoim kosztem i staraniem.
Ochrona wykonywana będzie pojedynczo przez osoby zatrudnione u wykonawcy. Osoby wykonujące zadania w ramach niniejszego zamówienia muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
Zamawiający wymaga, by pracownicy wykonawcy uczestniczący w wykonaniu zamówienia nie figurowali w Krajowym Rejestrze Karnym. Na żądanie Zamawiającego wykonawca przedłoży informację z KRK dotyczącą osób bezpośrednio wykonujących czynności ochrony.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo za osoby przebywające na urlopach, zwolnieniach, bądź niemogących świadczyć usług z innych przyczyn.
Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały usługi ochrony mienia wraz z potwierdzonymi przez Wykonawcę kserokopiami zaświadczeń o wpisie tych osób na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wykaz ten będzie załącznikiem do umowy. Każda zmiana osoby wykonującej usługę musi być zgłoszona na piśmie Zamawiającemu i wymaga jego akceptacji.

Zamówienie realizowane będzie przez 36 miesięcy od dnia przekazania obiektów stanowiących przedmiot ochrony w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2026 r. Data rozpoczęcia realizacji zamówienia wyznaczona na dzień 01.01.2024 r. może ulec zmianie jedynie w przypadku przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy.

Zamawiający określa minimalną wielkość świadczenia stron na poziomie nie mniej niż 24 miesiące świadczenia usługi.

Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego.

Nie zastrzega się obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w oświadczeniu spełnianiu warunków udziału i braku podstaw wykluczenie (art.125 ust.1 Pzp) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, o ile są już znane. Brak oświadczenia wykonawcy w tym zakresie oznaczać będzie, że wykonawca zamierza samodzielnie realizować całość zamówienia. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy – wzorze Umowy z załącznikami stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca odpowiada za działania, zaniechania i uchybienia lub zaniedbania podwykonawcy, jak za swoje działania.
Zamawiający wymaga, aby podwykonawca biorący udział w realizacji zamówienia nie podlegał wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający wymaga, aby podwykonawca posiadał ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej; (podstawa: art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia, t.j. Dz.U. 2021 poz. 1995).

Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Pzp. Powody niedokonania podziału na części:
Przedmiot zamówienia jest niepodzielny na części, bowiem usługi realizowane są w obiektach Zamawiającego, które ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzą nierozerwalną całość. Podział zamówienia na części podniósłby koszty wykonania zamówienia. Zawarcie odrębnych umów na każdą z części wymagałby zatrudnienia przez poszczególnych wykonawców innych osób do realizacji usługi. Brak podziału na części nie ogranicza dostępu do zamówienia wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Całość niniejszego zamówienia jest dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881172,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1159117,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881172,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia JAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9671232937, REGON 340126663

7.3.3) Ulica: K. Gotowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-030

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji Umowy ustala się na okres 36 miesięcy: od 01.01.2024 r. do 31.12.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.