Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00012274/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Naprawa i konserwacja kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawa tonerów w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 302 32 82, 320 12 95, 320 10 32
1.5.8.) Numer faksu: (58) 345 82 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7124d7a-8682-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i konserwacja kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawa tonerów w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7124d7a-8682-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052676/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek oraz naprawa drukarek i kserokopiarek w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.156.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa kserokopiarek i drukarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów i tuszy)Rodzaj i typ urządzeń drukujących Planowana dostawa
tonerów /tuszy w 2023r.
HP LJ – 1200 1 szt. 3 szt.
HP LJ – 1300 2 szt. 3 szt.
HP LJ – 1319 mfp 5 szt. 4 szt.
HP LJ – 1320 10 szt. 10 szt.
HP LJ – CM1415 fnw 1 szt. 6 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
HP LJ – 1522 mfp 2 szt. 3 szt.
HP LJ – 1536 dnf 4 szt. 12 szt.
HP LJ – C2025 dn 5 szt. 3 szt. cz/b i 6 szt. kolorowych
HP LJ – 2055 dn 3 szt. 3 szt.
HP LJ – 2100 1 szt. 2 szt.
HP LJ – CM2320 fxi 2 szt. 4 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
HP LJ – C3000 1 szt. 3 szt. cz/b i 3 szt. kolorowych
HP LJ – 3015 dn 3 szt. 4 szt.
HP LJ – 3050 3 szt. 12 szt.
HP LJ – 3200 1 szt. 3 szt.
Samsung ML 3051 dn 2 szt. 4 szt.
OKI MC 362 dnw 2 szt. 4 szt. cz/b i 6 szt. kolorowych
Sharp MX 2300 2 szt. 1 szt. cz/b i 1 szt. kolorowych
Sharp MX 2301 1 szt. 1 szt. cz/b i 1 szt. kolorowych
Sharp MX 2310 1 szt. 1 szt. cz/b i 1 szt. kolorowych
Epson WF-R5690 1 szt. 1 szt. cz/b i 3 szt. kolorowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121300-6 - Urządzenia do powielania
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa kserokopiarek i drukarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów)Rodzaj i typ urządzeń drukujących Planowana dostawa
tonerów w 2023 r.
Kyocera FS 1035 mfp 2 szt. 12 szt.
Kyocera FS 1135 mfp 2 szt. 12 szt.
Kyocera FS 1325 mfp 7 szt. 22 szt.
Kyocera FS 1370 dn 36 szt. 30 szt.
Kyocera P 2135 dn 9 szt. 25 szt.
Kyocera M 2535dn 66 szt. 150 szt.
Kyocera M 2540dn 30 szt. 40 szt.
Kyocera TA 250 ci 1 szt. 6 szt. cz/b i 9 sz. kolorowych
Kyocera TA 2551 ci 3 szt. 5 szt. cz/b i 6 szt. kolorowych
Kyocera TA 2552 ci 3 szt. 5 szt. cz/b i 6 szt. Kolorowych
Kyocera TA 2553 ci 4 szt. 10 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Kyocera M 6026 cdn 1 szt. 6 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Kyocera M 6030 cdn 1 szt. 6 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Kyocera M 6230 cdn 2 szt. 12 szt. cz/b i 20 szt. kolorowych
Kyocera M 6235 cidn 4 szt. 14 szt. cz/b i 23 szt. kolorowych
Kyocera FSC 8020 mfp 1 szt. 12 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Kyocera TA 180 5 szt. 2 szt.
Kyocera TA 181 6 szt. 8 szt.
Kyocera TA 3050ci 2 szt. 6 szt. cz/b i 12 szt. kolorowe
Kyocera TA 3051ci 2 szt. 6 szt. cz/b i 12 szt. kolorowe
Kyocera TA 4053ci 7 szt. 50 szt. cz/b i 30 szt. kolorowe
TA Triumph Adler 4007 ci 3 szt. 30 szt. cz/b i 24 szt. kolorowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121300-6 - Urządzenia do powielania
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.5.5.) Wartość części: 303126,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190448664
7.3.3) Ulica: ul. Heweliusza 23/25
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-890
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
JEDYNA ZŁOZONA OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056.
- Sukcesywna dostawa 32 zestawów multiplex do analizy biomarkerów
- Modernizacja dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku z podziałem na 5 części
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Prefabrykacja rozdzielnic elektrycznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących należących do Sądu Okręgowego w Kielcach i sądów funkcjonalnych w Opatowie, Pińczowie, Staszowie i we Włoszczowie.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.