eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Włączenie sieci kanalizacyjnej (w tym deszczowej) z rej.szybu Pułaski do sieci miejskiej, celem wyłączenia z użytkowania Oczyszczalni ,,Nikiszowiec'' dla SRK S.A. O/ KWK ,,Wieczorek II'' w K- cach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058754 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Włączenie sieci kanalizacyjnej (w tym deszczowej) z rej.szybu Pułaski do sieci miejskiej, celem wyłączenia z użytkowania Oczyszczalni ,,Nikiszowiec’’ dla SRK S.A. O/ KWK ,,Wieczorek II’’ w K- cach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eligacz@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

GÓRNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Włączenie sieci kanalizacyjnej (w tym deszczowej) z rej.szybu Pułaski do sieci miejskiej, celem wyłączenia z użytkowania Oczyszczalni ,,Nikiszowiec’’ dla SRK S.A. O/ KWK ,,Wieczorek II’’ w K- cach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8a7404-b886-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.srk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa z włączonąobsługąJavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami zestronydostawcyJava, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnegowyświetlania1366x786Pozostałewymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,komputer klasy PCkomputerklasy PC z jednym znastępujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8,Windows 10 (bezwsparcia dlaWindows XP, Vista)

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.srk.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna z siedzibą w Bytomiu (41-914) przy ul.Strzelców Bytomskich 207 nr tel. (32) 432 1005;inspektorem ochrony danych osobowych w SpółceRestrukturyzacji Kopalń jest Pan Andrzej Maj tel. 432 1133 email iod@srk.com.plPani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybiepodstawowym;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-WII-0002/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Administracyjnie teren planowanej inwestycji jest zlokalizowany w wschodniej części miasta Katowice (Janów-Nikiszowiec). Od południa teren inwestycji ogranicza linia kolejowa nr 171 (Dąbrowa Górnicza-Panewnik), natomiast po stronie wschodniej przebiega ulica Giszowiecka.Od strony północnej i północno-zachodniej teren inwestycji sąsiaduje z ogródkami działkowymi oraz terenami z zabudową wielo- i jednorodzinną. Teren inwestycji przecina ulica Szopienicka.Planowane do wykonania roboty budowlane, objęte zakresem inwestycji, będą zlokalizowane również w pasie drogowym ulicy Szopienickiej, która jest zarządzana przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach.Istniejący system kanalizacji składa się głównie z kanałów ogólnospławnych betonowych lub kamionkowych, które w ramach planowanej inwestycji będą poddane renowacji i adaptacji na kanał deszczowy lub kanał sanitarny.Całe planowane przedsięwzięcie zostało zlokalizowane na terenach, gdzie obowiązują zatwierdzone Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego miasta Katowice.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie siękierował następującym kryterium: 21.1.1. Opis kryterium ,,Cena” (cena oferowana brutto). Wagakryterium 100%Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto wpisanej w pkt 3.1Formularza Ofertowego, według następującego wzoru: C = Cmin/Cb x 100 pkt gdzie: C – liczba pkt wkryterium Cena Cmin – Cena oferty najtańszej Cb – cena (cena ofertowa brutto) oferty badanejZanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała największą ilośćpunktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania,8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykonawca wykaże się, że:1. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100 ),8.1.3. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:a) należytym wykonaniem robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą w ramach jednej umowy polegającej na wykonaniu w/w zakresu robót o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. b) dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia :• Kierownika budowy – co najmniej 1 osoba posiadająca:– uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; przynależność do właściwego samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U.2019 r. poz.1117); – co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót dla co najmniej jednej inwestycji (roboty budowlanej) obejmującej budowę lub przebudowę sieci kanalizacyjnej o długości nie mniej niż 2 km.• Kierownik robót – co najmniej 2 osoby z uprawnieniami budowlanymi- instalacyjnymi wod-kan.• Operator – co najmniej 2 osoby z uprawnieniami do obsługi samochodu ciężarowego do 15 ton koparko-ładowarki kat. III, żurawia oraz walca drogowego,• Geodeta – co najmniej 1 osoba z uprawnieniami w zakresie geodezyjnego wykonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych kat.1 c) dysponowaniem następującymi urządzeniami lub sprzętem, który będzie dostępny wykonawcy w celu wykonania zamówienia:-koparka jednonaczyniowa kołowa podsiębierna 0,9 m3-1,2m3,- zagęszczarka o masie 0,5 tony lub większej- urządzenie do wykonywania przewiertów ziemnych poziomowych WP 15/25- samochód samowyładowczy do 15 ton,- samochód skrzyniowy 5-10 ton,- żuraw samochodowy do 4 ton,- koparka gąsienicowa 1,00m3,- walec samojezdny wibracyjny do 7,5 tony- maszyna do shortliningu dla rur o średnicy do 300 mm

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:9.2.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;9.2.3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; załącznikiem 3 do SWZ.9.2.4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.5. wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.9.2.6. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisując formularz oferty, w którego treści zawarto wymagane oświadczenie. (dotyczy podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust. 1 pkt. 5, 7, 8 i 10 stanowiące załącznik nr 1 do „Formularza Ofertowego”2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów stanowiące załącznik nr 2 do „Formularza Ofertowego”3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do „Formularza Ofertowego”. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 i 8.1.3 oraz polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:5.1.1. Oświadczenie o odpadach wg wzoru z załącznika nr 5 do FORMULARZA OFERTOWEGO5.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lubzłożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.3. Postanowień pkt 5.2. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środekdowodowy służy wyłącznie potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lubzłożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z art. 281 ust. 17 ustawy Prawo zamówieńpublicznychZamawiający informuje, że wniniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.22.1.1.po dokonaniu badaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzonazostanie aukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie ofertyniepodlegająceodrzuceniu,22.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert– zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylkocena,22.1.3. sposób ocenyofert w tokuaukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenęoferty, zuwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,22.1.4. w trakcie aukcjikażdemuwykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualnapozycja wrankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, którewykonawcapowinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniuzaoferowanychprzez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończeniaaukcji,22.1.5.aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia wtrakcie ostatnich 10minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakciedogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną pięciominutową dogrywkę.Zamawiający nie wprowadzaograniczeń co do liczby dogrywek,22.1.6. gdzie postąpieniezostanie określone na poziomie niemniejszym niż 0,1 %ceny całkowitej ceny brutto, określonejw ofercie ocenionej jakonajkorzystniejsza.22.2. AdresPortalu Aukcji Publicznych, na którymbędzie prowadzona aukcjaelektroniczna: https://laipsrk.coig.biz/ 22.2.1. Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacjiWykonawców: a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznejzawierające między innymikomplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemuaukcyjnego), zostanie przesłaneWykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, naadres e-mail Wykonawcy,wskazany w formularzu ofertowym.22.2.2. Zalecane wymaganiatechniczne urządzeńinformatycznych użytych doudziału w aukcji elektronicznej, zapewniającestabilne współdziałaniez Portalem Aukcji Publicznych:a) Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC zjednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7,Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dlawersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarkainternetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowanedarmoweoprogramowanie Java (JRE) –zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,d)Ważny podpiselektroniczny zweryfikowanykwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno znastępującychcentr certyfikacji:• Cencert,•Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e)Urządzenie technicznesłużące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanegoważnymkwalifikowanymcertyfikatem,f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnegowyświetlania portalu to 1366x768,g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczącew/w warunkówWykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” orazinstrukcjiobsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).22.3.Administrator nieponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przezUczestników zoprogramowania innego niż zalecane.22.4. Akceptacja regulaminu Portalu AukcjiPublicznychjest elementem wymaganym w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowejzmianieregulaminu Portalu.22.5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu AukcjiPublicznych,przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcjitestowej odmomentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet loginhasło).22.6.Wprzypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przezzagranicznecentrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzorutakiegopodpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji. UWAGA: WWsytuacjinie wzięcia udziału w aukcji elektronicznej wiążące pozostaną złożone ofertypisemne,którebędą podlegały automatycznej ocenie w toku aukcji elektronicznej na równi zofertami tychWykonawców, którzy zdecydują się „poprawić” swoje oferty składając kolejnepostąpienia w tokuaukcji. Udział w aukcji elektronicznej nie jest obowiązkowy – z tego powoduWykonawcy biorącyudział w postępowaniu nie muszą dysponować podpisem elektronicznym (wtakim przypadkupozbawiają się możliwości składania postąpień w aukcji elektronicznej ofert).

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 27 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych, 00/100)16.1. Wadium jest zatrzymywane w okolicznościach wskazanych Ustawą Pzp16.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:16.2.1. pieniądzu;16.2.2. gwarancjach bankowych;16.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;16.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).16.3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić na następujące konto PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 (z dopiskiem wadium do postępowania nr ZP-WII-0002/21). W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienieni zostali wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jest zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową. 16.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do 07.06.2021r godz. 09.0016.5. Gwarancja lub poręcznie przedstawiane na zabezpieczenie wadium musi być złożone w oryginale (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego), udzielone wyłącznie na zasadach prawa polskiego, a spory dotyczące wadium muszą podlegać właściwości sądu polskiego i powinno spełniać poniższe wymagania:16.5.1. Wadium będzie wypłacone zamawiającemu w sytuacji, gdy wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie z art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.16.5.2. Kwota i terminy obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami specyfikacji przetargowej. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SWZ.16.5.3. Powinny być udzielone nieodwołalnie i bezwarunkowo i nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności wynikającej z tej czynności prawnej lub wymogi, których spełnienie przez zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej (poręczonej) kwoty.16.5.4. Jedynym warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej ma być przedstawienie Gwarantowi lub Poręczającemu w terminie obowiązywania wezwania zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z określeniem powodu utraty wadium przez wykonawcę podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania zamawiającego.16.5.5. Przedstawienie gwarancji lub poręczenia niespełniających powyższych warunków uznane będzie przez zamawiającego za niewniesienie wadium, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia. 16.5.6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienieni zostali wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jest zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie októrym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzi brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakimkażdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z pkt 26 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie pięciu Wykonawców, którzy złożyli ofertyniepodlegające odrzuceniu najwyżej ocenionych wg kryterium określonego w pkt 21.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy
2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.