eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Budowa ścieżki rowerowej (dojazd do pracy) w ciągu ul.: Rogozińskiej i Gumowej w Budzyniu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej (dojazd do pracy) w ciągu ul.: Rogozińskiej
i Gumowej w Budzyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.budzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki rowerowej (dojazd do pracy) w ciągu ul.: Rogozińskiej
i Gumowej w Budzyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e635e99-6258-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002788/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ścieżki rowerowej (dojazd do pracy) w ciągu ul.: Rogozińskiej i Gumowej w Budzyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325482/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 464214,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją budowy ścieżki rowerowej wraz oświetleniem wzdłuż ulicy Rogozińskiej do skrzyżowania z ulicą Gumową
w miejscowości Budzyń (droga gminna nr 201538P, od km. 1+055,8 do km. 1+611,9). Ścieżka rowerowa będzie pełnić funkcję ciągu komunikacyjnego (dojazdu do pracy) dla rowerów i pieszych na odcinku od skrzyżowania ul. Rogozińskiej z os. Zielonym do skrzyżowania ul. Rogozińskiej z ul. Gumową.

Stan istniejący.
Droga gminna nr 201538P na odc. od km. 1+055,8 do km. 1+611,9 posiada przekrój uliczny z jezdnią o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m oraz poboczami gruntowymi, lewo i prawostronnymi o szerokości od 1,0 do 2,0 m. Wzdłuż drogi, po jej lewej i prawej stronie umieszczone są rowy przydrożne. Za rowami, na granicy pasa drogowego zlokalizowane są pojedyncze drzewa w postaci liniowego zadrzewienia. Brak ciągu komunikacyjnego oraz oświetlenia dla pieszych stwarza duże zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu samochodowym i pieszym.

Ogólny zakres prac branży drogowej i elektrycznej obejmuje wykonanie:
- ścieżki rowerowej o szer. 3,1 m, od skrzyżowania z os. Zielonym, po prawej stronie drogi gminnej o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, koloru czerwonego,
- ścieżki rowerowej o szer. od 2,6 m do 3,1 m, do skrzyżowania z ul. Gumową, po lewej stronie drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm,
- czterech zjazdów o szer. od 4,0 do 5,0 m z drogi gminnej na działki przyległe, o nawierzchni bitumicznej łącznej grub. 8 cm,
- dwóch przejść dla pieszych przez drogę gminną nr 201538P o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, koloru szarego,
- chodnika jako dojście do posesji na działce nr 1286/3 o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, koloru szarego,
- wprowadzenie zmiany w stałej organizacji ruchu poprzez umieszczenie nowego oznakowania pionowego i poziomego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Wykonanie linii kablowych dla zasilania latarni oświetleniowych, wykonanych kablami YAKY 4x25mm2 o łącznej długości 752m;
- Montaż szafki oświetleniowej SO szt. 1;
- Ustawienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami w technologii LED szt. 24;
- Wykonanie pomiarów pomontażowych.
Uwaga:
Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z zadań i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497863,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863832,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497863,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Włodarczyk Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661898591

7.3.3) Ulica: Cieśle, ul. Potulicka 10/5

7.3.4) Miejscowość: Cieśle, Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497863,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.