eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń drugiego piętra budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-52/23



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń drugiego piętra budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-52/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń drugiego piętra budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-52/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f03941e-94de-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00058324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014348/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń drugiego piętra budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-52/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlano-instalacyjnych dotyczących pomieszczeń drugiego piętra budynku szpitalnego nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, celem modernizacji i dostosowania obiektu do przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz innych obowiązujących przepisów i norm.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona, między innymi:
2.1. Wewnętrzne prace budowlano-instalacyjne, dostosowawcze pomieszczeń, w tym:
a) Roboty branży budowlanej:
- rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka części ścianek działowych, skucie tynków i okładzin ściennych, demontaż posadzek, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia);
- ogólnobudowlane (roboty betonowe, roboty murowe /ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, sufity podwieszane, przemurowania nadproży, wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej/, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie /wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota/, udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, ścianki systemowe, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż wyposażenia /odbojnice, pochwyty, narożniki, itp./);
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (częściowy demontaż stolarki okiennej; częściowy demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej; dostawa i montaż stolarki okiennej z szybą bezpieczną 4 mm+folia+16 argon+4 mm, współczynnik przenikania ciepła dla szyby: 1 /wg projektu/; dostawa i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej aluminiowej /wg. projektu/; wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach);
- montaż odbojnic, narożników i paneli nadłóżkowych;
- dostawa i montaż sprzętu gaśniczego.
b) Roboty branży sanitarnej:
- wodno-kanalizacyjne (demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami, montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i c.w.u. z rur PP Stabi, oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, montaż przyborów /m.in. umywalki, zlewozmywaki, brodziki, kabiny prysznicowe, muszle ustępowe/);
- montaż klimatyzatorów w wybranych pomieszczeniach;
- modernizacja instalacji tlenowej w pokojach chorych i gabinecie zabiegowym wraz z wykonaniem prób i pomiarów oraz opracowaniem dokumentacji technicznej powykonawczej.
c) Roboty branży elektrycznej:
- demontaż istniejących tablic elektrycznych i osprzętu elektrycznego;
- instalacje elektryczne - wykonanie tablic piętrowych, wykonanie WLZ, okablowania, montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych;
- instalacyjne niskoprądowe (wykonanie instalacji ppoż., sterowania oddymianiem i DSO, wykonanie okablowania strukturalnego, wykonanie instalacji CCTV i wideofonowej, wykonanie instalacji systemu przywoławczego);
- wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych z zakresu ochrony przeciwporażeniowej oraz przedodbiorowych.
2.2. Zewnętrzne prace budowlane, w tym: częściowa naprawa i uzupełnienie tynków na elewacji po wymianie stolarki okiennej; wykonanie nowego komina wentylacyjnego.
2.3. Ponadto Wykonawca:
- wywiezie i podda utylizacji gruz, drewno i szkło z demontażu;
- uprzątnie teren po wykonanych pracach;
- przywróci do stanu pierwotnego teren budowy po zakończonych robotach;
- przeprowadzi stosowne próby, pomiary i odbiory wykonanych robót;
- wykona kompletną dokumentację powykonawczą (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. Dokumentacja powykonawcza będzie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Przedmiot zamówienia wykonane zostanie w oparciu o przedmiar robót, wyciąg z dokumentacji projektowej autorstwa Biura Projektowego Piotr Wolarek z siedzibą w Krakowie w zakresie dostosowania pomieszczeń budynku nr 102 do wymagań ochrony przeciwpożarowej oraz wymagania Zamawiającego określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności określone we wzorze umowy - załączniku nr 4 do SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2546973,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4706264,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2546973,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo -Budowlany MAR-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441540285

7.3.4) Miejscowość: Ochodza

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom prace: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2546973,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia 9 miesięcy. Planowane rozpoczęcie realizacji od dnia 01.02.2024 r. Planowane zakończenie realizacji 31.10.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.