Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00020792/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej dla zadania pod nazwą: ,,Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach – etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej dla zadania pod nazwą: ,,Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach – etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3813e163-7762-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015788/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej dla zadania pod nazwą: „Modernizacja budynku SP2 w Rydułtowach – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020792/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000001.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13718,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi:
1) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych,
2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 – etap I”.
2. W zakresie branży konstrukcyjno – budowlanej nadzór inwestorski zapewniony jest przez Urząd Miasta Rydułtowy.
3. Nadzorowane roboty obejmują rozbudowę Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach o klatkę schodową, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń segmentu „A” w budynku szkoły na pomieszczenia przedszkolne, wykonanie utwardzeń (4 miejsca parkingowe, w tym również plac do zawracania) oraz przebudowę instalacji hydrantowej w całym budynku szkoły, na podstawie Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1499/21 z dnia 05.08.2021 r. UWAGA: Zakres zamówienia obejmuje tylko część dokumentacji projektowej objętej pozwoleniem na budowę, tzn.: adaptacja części pomieszczeń parteru na oddziały przedszkole, budowa nowej klatki schodowej oraz przebudowa instalacji hydrantowej w całym budynku w ramach rozbudowy, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach.
4. Nadzór prowadzony będzie nad wykonaniem robót budowlanych obejmujących:
1) budowę nowej klatki schodowej zlokalizowanej w narożniku pomiędzy segmentem A a łącznikiem Szkoły Podstawowej nr 2 w Rydułtowach. Projektowana klatka schodowa będzie czterokondygnacyjna, podpiwniczona, na rzucie posiadać będzie kształt prostokąta o wymiarach 6,23 m x 9,4 m i kącie dachu 5st.
Obiekt zostanie funkcjonalnie połączony z częścią istniejącą poprzez wykonanie otworów drzwiowych łączących klatkę schodową z kondygnacjami w segmencie A oraz na poziomie parteru w łączniku. Wewnątrz klatki projektuje się platformę pionową, która zapewni dostęp osobom niepełnosprawnym. W związku z realizacją nowej zewnętrznej klatki schodowej konieczna jest przebudowa złącza kablowego oraz przyłącza wody do budynku szkoły,
2) adaptację pomieszczeń części parteru budynku w segmencie A szkoły na oddziały przedszkolne polegającą na przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru w celu wydzielenia pomieszczeń przedszkolnych. Projektowanych jest 5 oddziałów przedszkolnych wraz z toaletami oddziałowymi, szatniami, pokojem nauczycielskim, magazynem oraz toaletą dla nauczycieli,
3) likwidację wewnętrznej klatki schodowej i wykonanie stropów oraz posadzek w jej miejsce,
4) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej,
5) wykonanie nowych posadzek i warstw wykończeniowych w projektowanych przedszkolnych pomieszczeniach,
6) przeniesienie czterech pomieszczeń z parteru szkoły na pierwsze i drugie piętro segmentu A szkoły,
7) wydzielenie pomieszczenia technicznego na potrzeby przebudowanego przyłącza wody w piwnicy segmentu A,
8) wykonanie fragmentu utwardzenia, które zapewni wozowi bojowemu straży pożarnej miejsce do zawrócenia z wydzielonej drogi przeciwpożarowej wraz z 4 miejscami parkingowymi. Droga przeciwpożarowa zostaje wydzielona na istniejącym utwardzeniu. Dodatkowo wymianę fragmentów dojść utwardzonych – droga,
9) wymianę instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją wraz z pionami, wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z pionami, wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, armaturą i pionami, instalację wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wyciągowej, instalację chłodu w systemie VRV na czynniku ziębniczym R410A w obrębie remontowanego parteru i pierwszego piętra w segmencie A szkoły.
10) przebudowę instalacji hydrantowej w całym budynku szkoły.
5. Zakres robót obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty rozbiórkowe,
3) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
4) roboty pomiarowe,
5) roboty montażowe,
6) roboty murarskie,
7) wznoszenie konstrukcji budynków,
8) wykonywanie pokryć dachowych,
9) roboty izolacyjne,
10) izolację cieplną,
11) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
12) kładzenie i wykładanie podłóg,
13) roboty malarskie,
14) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
15) roboty ciesielskie.
6. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego wynikają z § 1 i § 2 projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27675,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HML PROJEKT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631 268 58 38
7.3.3) Ulica: Jasna 10A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-122
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27675,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 2 im. Czesława Janczarskiego w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Modernizacja ul. Bolesława Krzywoustego w Rydułtowach
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż DW 237 od granicy Czerska w stronę granicy z gminą Tuchola
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.