eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Remont auli i pomieszczeń przyległych wraz wymianą wyposażenia auli w PUZ w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont auli i pomieszczeń przyległych wraz wymianą wyposażenia auli
w PUZ w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 562 84 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puz.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puz.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.puz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/ , https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont auli i pomieszczeń przyległych wraz wymianą wyposażenia auli
w PUZ w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5da2122a-800f-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016921/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont auli w PUZ w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040292/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3720.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1836383,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont auli wraz z balkonem dostępnym z piętra oraz remont pomieszczeń przyległych oraz wymiana wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach auli w Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach obejmujący swoim zakresem prace tj:
1) Roboty rozbiórkowe:
a) demontaż elementów osprzętu instalacyjnego i stałych elementów w tym oznaczeń i opisów pomieszczeń wraz z zabezpieczeniem i odpowiednim przygotowaniem do składowania tych elementów, które mają zostać później powtórnie zamontowane,
b) demontaż maskownic wraz z odpowiednim zabezpieczeniem kanałów wentylacyjnych, lamp oświetleniowych wraz z zabezpieczeniem przewodów instalacyjnych, istniejących elementów wyposażenia sceny, tablic elektrycznych po ówczesnym sprawdzeniu wykonania ich właściwego odłączenia i zabezpieczenia przewodów;
c) demontaż foteli audytoryjnych
d) demontaż okładzin ściennych i wykładzin podłogowych w obrębie auli;
e) demontaż sufitu podwieszanego w obrębie auli i rozbiórka stałych część sufitu;
demontaż instalacji podlegających wymianie;
f) uzupełnienie ubytków w ścianach powstałych na skutek demontażu istniejących instalacji i prac rozbiórkowych
g) demontaż starych drzwi, balustrad na scenie i klatce schodowej
h) demontaż pozostałych urządzeń na scenie;
2) Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne
a) montaż instalacji elektrycznej w tym instalacji oświetlenia sufitowego i punktowego oraz pozostałego wraz systemem sterowania oświetleniem w pomieszczeniu auli zdalnie pilotem / systemem włączania oświetlenia z użyciem rozwiązań zdalnych sieciowych wi-fi w tym z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.
b) montaż podejść do włączników oświetlenia na kartę przy wejściach do auli i na balkon zintegrowanych z systemem zdalnego włączania oświetlenia mobilnie;
c) przeniesienie instalacji reżyserki do nowej lokalizacji.
d) doprowadzenie zasilania i okablowania do miejsca ustawienia szafy RACK w pomieszczeniu technicznym obok sceny;
e) poprowadzenie okablowania dla pozostałych instalacji w tym gniazd podłogowych i nowo realizowanych gniazd teletechnicznych w obrębie ścian sceny;
f) poprowadzenie okablowania światłowodowego do projektora z zastosowaniem dwóch kabli przebiegających po tej samej trasie
3) Roboty instalacyjne sanitarne
a) modyfikacja podejść do grzejników podlegających wymianie oraz montaż nowych grzejników,
b) uzupełnienie maskownic w grzejnikach w obrębie klatki schodowej na parterze i na piętrze oraz ponowny ich montaż po wykonaniu prac remontowych w przestrzeni klatki schodowej i holu na piętrze a także ich wcześniejszy demontaż i ponowny montaż po wykonaniu prac remontowych klatki schodowej;
c) przegląd i konserwacja oraz ewentualne naprawy w obrębie grzejników (w obrębie auli dokonać przeglądu i napraw po demontażu obudów grzejników);
d) wykonanie odpowietrzenia i stosownych prób grzewczych po wymianie / ponownym zamontowaniu grzejników.
4) Roboty remontowe, wykończeniowe i montażowe w obrębie garderób i korytarza przy garderobach,
a) roboty posadzkarskie w zakresie napraw podkładów;
b) układanie płytek gresowych w obrębie pomieszczenia;
c) wykonanie cokołów z płytek gresowych;
d) dostosowanie istniejących podejść do nowego typu montowanych grzejników w pomieszczeniu;
e) malowanie podejść grzejnikowych prowadzonych po wierzchu;
f) malowanie ścian w pomieszczeniu;
g) montaż grzejników wraz z wykonaniem odpowietrzenia i stosownych prób grzewczych.
h) końcowe prace wykończeniowe i porządkowe w tym montaż wcześniej zdemontowanych verticali.
5) Roboty remontowe, wykończeniowe i montażowe – pomieszczenie techniczne
a) roboty posadzkarskie w zakresie napraw podkładów istniejącej posadzki betonowej;
b) wykonanie posadzki z powłok malarskich podłogowych;
c) oczyszczenie i malowanie istniejących schodów stalowych;
d) wykonanie podejść elektrycznych i teletechnicznych do szafy RACK;
e) malowanie ścian i sufitu;
f) montaż szafy RACK;
g) montaż / przeniesienie urządzeń istniejących do szafy RACK;
h) roboty w zakresie realizacji/dostosowania tablicy rozdzielczej elektrycznej i pozostałych systemów instalacyjnych;
i) końcowe prace wykończeniowe i porządkowe.
6) Roboty remontowe, wykończeniowe i montażowe – klatka schodowa
a) wykonanie okładzin kamiennych w obrębie schodów;
b) wykonanie okładzin kamiennych i cokołów w obrębie holu na piętrze;
c) montaż balustrad schodowych;
d) montaż drzwi do sali wykładowej;
e) malowanie ścian i spodnich części płyty schodowej;
f) montaż grzejnika / grzejników (po wcześniejszym ich zdemontowaniu);
g) odpowietrzenie grzejników i stosowne próby grzewcze;
h) naprawa / uzupełnienie maskownic grzejników;
i) montaż zdemontowanego wcześniej oznakowania;
j) montaż drzwi do sali wykładowej;
k) końcowe prace wykończeniowe i porządkowe.
7) Roboty remontowe, wykończeniowe i montażowe - aula
a) wykonanie przesklepienia i otworu rewizyjnego wraz z klapą do przestrzeni technicznej pod sceną od strony nowe projektowanej reżyserki;
b) montaż sufitu podwieszanego z płyt MDF nad sceną z przygotowaniem otworów montażowych na występujące tam instalacje;
c) montaż sufitu podwieszanego z płyt MDF nad częścią stanowiąca widownię z przygotowaniem otworów montażowych na występujące tam instalacje;
d) montaż ekranu projekcyjnego w suficie podwieszanym sceny;
e) wykonanie okładzin ściennych sceny;
f) wykonanie okładzin ściennych części auli stanowiącej widownię;
g) ułożenie parkietu na scenie wraz z wykonaniem oblistwowania przy ścianach;
h) wykonanie nowych posadzek z wykładzin dywanowych (widownia auli i balkon auli);
i) montaż drzwi akustycznych wewnętrznych na scenie;
j) montaż drzwi akustycznych wewnętrznych do auli i na balkonie o parametrach pożarowych dostosowanych do obecnych drzwi i obecnie obowiązujących przepisów;
k) montaż nowych balustrad na balkonie auli i przy scodach oraz pochwytu w obrębie balustrady balkonu;
l) renowacja drewnianej okładziny górnej balustrady balkonu;
m) montaż nowych lamp oświetleniowych (ściennych i sufitowych) w pomieszczeniu auli;
n) montaż elementów oświetlenia awaryjnego, oznakowania, głośników, osprzętu instalacyjnego kamer, projektora itd.
o) prace wykończeniowe – ścian, sufitów i posadzek.
8) Wyposażenie i umeblowanie - aula
a) montaż foteli audytoryjnych
b) wyposażenie stanowiska technicznego (reżyserki) blat roboczy i fotel;
c) wyposażenie pomieszczenia technicznego;
2. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 100 ust. 1 Ustawy tj. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Szczegółowe wymagania związane z dostępnością dla osób niepełnosprawnych zawarte są w dokumentacji projektowej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona m.in. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnenia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4. Wszystkie materiały winien zapewnić Wykonawca robót budowlanych (koszt należy uwzględnić w ofercie).
5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również te prace, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji niniejszej umowy, a które w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca robót budowlanych może przewidzieć zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i administracyjnymi, jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień niniejszej umowy.
6. Przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i przygotuje harmonogram realizacji prac.
7. Z uwagi na fakt, iż roboty budowlane będą prowadzone przy obiektach czynnych, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w tych obiektach. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części Uczelni niebędącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (wymagana zgoda Zamawiającego).
8. Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości na terenie placu budowy, szlakach komunikacyjnych oraz terenów sąsiednich.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
11. Miejsce realizacji: Państwowa Uczelnia Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 14.02.2022 r. do godz. 10:00 w ramach postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.