eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie ekspertyz przyrodniczych na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy o przedmiotach ochrony obszarów Natura 2000 Aleje Pojezierza Iławskiego PLH280051 ... - 6 zadań



Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056747 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyz przyrodniczych na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy o przedmiotach ochrony obszarów Natura 2000 Aleje Pojezierza Iławskiego PLH280051 ... – 6 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280344449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 60

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-437

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 537 21 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn/zamowienia-publiczne5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ekspertyz przyrodniczych na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy o przedmiotach ochrony obszarów Natura 2000 Aleje Pojezierza Iławskiego PLH280051 ... – 6 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c919492f-87c0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010822/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie ekspertyz (Inwentaryzacja) na potrzeby uzupełnieniu stanu wiedzy o przedmiotach ochrony obszarów Natura 2000

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022305/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-OA.082.2.2021.EP.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 462557,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284211,38 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Ostoja Napiwodzko-Ramucka PLH280052 – siedliska wodne. Przedmioty ochrony objęte zadaniem: 3140 Twardowodne oligo- i mezotroficzne zbiorniki z podwodnymi łąkami ramienic, 3150 Starorzecza i naturalne eutroficzne zbiorniki wodne, 3160 Naturalne, dystroficzne zbiorniki wodne, 3260 Nizinne i podgórskie rzeki ze zbiorowiskami włosieniczników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 42276,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Ostoja Piska PLH280048 – siedliska wodne. Przedmioty ochrony objęte zadaniem: 3140 Twardowodne oligo- i mezotroficzne zbiorniki z podwodnymi łąkami ramienic, 3150 Starorzecza i naturalne eutroficzne zbiorniki wodne, 3160 Naturalne, dystroficzne zbiorniki wodne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Ostoja Północnomazurska PLH280045 – siedliska leśne. Przedmioty ochrony objęte zadaniem: 9170 Grąd środkowoeuropejski i subkontynentalny, 91E0 Łęgi wierzbowe, topolowe, olszowe i jesionowe i olsy źródliskowe, 91F0 Łęgowe lasy dębowo-wiązowo-jesionowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 29186,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienie stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Rzeka Pasłęka PLH280006 – małże i owady. Przedmioty ochrony objęte zadaniem: 1032 Skójka gruboskorupowa, 1037 Trzepla zielona, 1042 Zalotka większa, 1060 Czerwończyk nieparek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 30634,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Aleje Pojezierza Iławskiego PLH280051 – owady. Przedmioty ochrony objęte zadaniem: 1084 Pachnica dębowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Ostoja Piska PLH280048 – gady. Przedmioty ochrony objęte zadaniem: 1220 Żółw błotny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 15.04.2021 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 15.04.2021 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 15.04.2021 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Buxbaumia Jan Kucharzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213396059

7.3.3) Ulica: Pod Lipą 8/85

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-798

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-29

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 15.04.2021 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 15.04.2021 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.