eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sława › Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Pobożnego 10

1.5.2.) Miejscowość: Sława

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-410

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_slawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00b89630-76d2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000154/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIA.271.85.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 124065,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na sprzęt:
1. Ładowarka czołowa wyposażona w następujący osprzęt:
- łyżka załadunkowa o poj. łyżki 1,2 m3
- widły do załadunku palet
2. Ładowarka teleskopowa wyposażona w następujący osprzęt:
- wyposażenie: łyżka załadunkowa o poj. łyżki co najmniej 1,2 m3
- widły do załadunku palet
- kosz wysokościowy
3. Minikoparka wyposażona w następujący osprzęt:
- łyżka do kopania o szerokości 30 i 50 cm
4. Koparko-ładowarka wyposażona w następujący osprzęt:
- instalacja hydrauliczna do zamontowania młota,
- ramię koparki teleskopowe umożliwiające podłączenie łyżki do skarpowania
i kopania (szer. 40 i 60 cm)
- łyżka załadunkowa z widłami do palet
5. Koparka klasy średniej wyposażona w następujący osprzęt:
- instalacja hydrauliczna do zamontowania młota,
- ramię koparki umożliwiające podłączenie łyżki do skarpowania i kopania
(szer. 40 i 60 cm)
6. Samochód ciężarowy z wywrotką na 3 strony o ładowności co najmniej 15 ton
7. Ciągnik z przyczepą o ładowności 17 ton
8. Podnośnik koszowy co najmniej 18 m wraz z obsługą pilarską
9. Równiarka samojezdna z napędem 6x6 z dwoma lemieszami,
10. Walec drogowy wibracyjny ciężki (11-26 tony).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43250000-0 - Ładowarki czołowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144710-8 - Ładowarki jezdne

43261000-0 - Koparki mechaniczne

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe

43221000-8 - Równiarki drogowe

43312400-7 - Walce drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173178,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. MARSYLIA Marlena Boks

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6972255297

7.3.3) Ulica: Długa 7

7.3.4) Miejscowość: Sława

7.3.5) Kod pocztowy: 67-410

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.