eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kijewo Królewskie › Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami wyprowadzonymi do granicy działek w miejscowości Brzozowo, gmina Kijewo Królewskie, powiat Chełmiński

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami wyprowadzonymi do granicy działek w miejscowości Brzozowo, gmina Kijewo Królewskie, powiat Chełmiński

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KIJEWO KRÓLEWSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kijewo Królewskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-253

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 686 70 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kijewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kijewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami wyprowadzonymi do granicy działek w miejscowości Brzozowo, gmina Kijewo Królewskie, powiat Chełmiński

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5057bbd4-9c7f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043497/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami wyprowadzonymi do granicy działek w miejscowości Brzozowo, gmina Kijewo Królewskie, powiat Chełmiński.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kijewo.ezamawiajacy.pl/pn/kijewo/demand/99322/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kijewo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://kijewo.ezamawiajacy.pl/pn/kijewo/demand/99322/notice/public/details

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SIEĆ WODOCIĄGOWA:
W celu doprowadzania wody, projektuje się sieć wodociągową PE Ø160 mm. Głębokość posadowienia proj. sieci wodociągowej została zaprojektowana poniżej strefy przemarzania.
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA INWESTYCJI:
- Rurociąg PE Ø160 mm o długości L=417,70 m
- Hydrant DN80 nadziemny – szt. 3
Uzbrojenie sieci stanowią 3 hydranty DN80 nadziemne.
Przedmiotowa projektowana sieć jest obiektem posadowionym w gruncie pierwszej kategorii geotechnicznej. Wytyczenie trasy sieci wykonać zgodnie z sytuacją przez uprawnionego geodetę. Rurociąg układany będzie na podsypce piaskowej o grubości 10 cm w wykopie wąsko przestrzennym szalowanym obudową typu boksowego.
Zasyp wykonać warstwami. Następnie ułożyć taśmę znakującą z wkładką metalową. Wykop należy zasypać gruntem niewysadzinowym zagęszczając warstwami do uzyskania wskaźnika zagęszczania wg normy PN-S-02205:1998 – „Roboty ziemne”.
Zasyp wykopu wykonać warstwami do wys. 30 cm ponad wierzch rury ręcznie gruntem sypkim z ubiciem warstwami co 20 cm, powyżej zastosować mechaniczny zasyp gruntem dającym się zagęszczać do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is=0,98 [-] do wysokości projektowanego terenu.
Ziemię w wykopów zagospodarować zgodnie z przepisami. Dla wykonania sieci kanalizacji sanitarnej założono pas budowlano-montażowy o szerokości b = 3,0m. Wykopy przyjęto 90% mechanicznie i 10% ręcznie. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego nie zachodzi konieczność wycinki drzew, ani ingerencji w zieleń wysoką.
SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ:
W celu odprowadzenia ścieków, projektuje się sieć kanalizacji sanitarnej Ø200 mm. Głębokość posadowienia proj. sieci kanalizacji sanitarnej została zaprojektowana poniżej strefy przemarzania.
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA INWESTYCJI:
- Rurociąg PVC Ø200 mm SN8 o długości L=409,15 m
- Studzienka rewizyjna/połączeniowa/kaskadowa – szt. 19, d=1000 mm betonowa z betonu C35/45, właz fi600 D400;
- Przepompownia ścieków – szt. 1, d=1000 mm betonowa z betonu C35/45, właz fi600 D400;
Uzbrojenie sieci stanowią studzienki połączeniowe, rewizyjne, kaskadowe oraz przepompownia ścieków.
Przedmiotowa projektowana sieć jest obiektem posadowionym w gruncie pierwszej kategorii geotechnicznej. Wytyczenie trasy sieci wykonać zgodnie z sytuacją przez uprawnionego geodetę. Rurociąg układany będzie na podsypce piaskowej o grubości 10 cm w wykopie wąsko przestrzennym szalowanym obudową typu boksowego.
Zasyp wykonać warstwami. Następnie ułożyć taśmę znakującą z wkładką metalową. Wykop należy zasypać gruntem niewysadzinowym zagęszczając warstwami do uzyskania wskaźnika zagęszczania wg normy PN-S-02205:1998 – „Roboty ziemne”.
Zasyp wykopu wykonać warstwami do wys. 30 cm ponad wierzch rury ręcznie gruntem sypkim z ubiciem warstwami co 20 cm, powyżej zastosować mechaniczny zasyp gruntem dającym się zagęszczać do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is=0,98 [-] do wysokości projektowanego terenu.
Ziemię w wykopów zagospodarować zgodnie z przepisami. Dla wykonania sieci kanalizacji sanitarnej założono pas budowlano-montażowy o szerokości b = 3,0m. Wykopy przyjęto 90% mechanicznie i 10% ręcznie. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego nie zachodzi konieczność wycinki drzew, ani ingerencji w zieleń wysoką.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a/ co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie sieci wodociągowej o średnicy min. DN 160 i długości co najmniej L- 400 mb, o wartości minimum 450 000,00 zł brutto,
b/ co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy min. DN 200 i długości co najmniej L- 400 mb, o wartości minimum 380 000,00 zł brutto.
Powyższe roboty mogą być wykonane w ramach 1 zadania lub jako dwa odrębne zadania (tj. odrębne dla sieci kanalizacyjnej i odrębne dla sieci wodociągowej).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.300,00 PLN (słownie zł: osiem tysięcy trzysta złotych 00/100),
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Brodnica, Oddział Świecie
Nr: 34 9484 1163 2726 0751 0636 0033
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RGK.271.1.2023”.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy - PZP, pełne warunki zmiany umowy wskazane zostały w załączniku nr 2 do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kijewo.ezamawiajacy.pl/pn/kijewo/demand/99322/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.