eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e6c6c7b-6963-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004431/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zmiana Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Strawczyn (12 sołectw)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338980/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.44.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 487804,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142696,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn, obręb Strawczyn, Niedźwiedź i Chełmce.

I.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) opracowanie projektu zmiany planu,
2) opracowanie ekofizjografii podstawowej jak również opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu,
3) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
4) udział w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej oraz na Komisjach i Sesji Rady Gminy w Strawczynie,
5) przygotowanie wniosku o zgodę na przeznaczenie gruntów leśnych na cele nieleśne (jeżeli jest wymagana),
6) opracowanie wzorów korespondencji w procedurze formalno – prawnej zgodnie z art. 17 – ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
7) przekazanie Zamawiającemu następujących dokumentów:
- Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu przedmiot umowy w tradycyjnej formie papierowej w następującej liczbie egzemplarzy:
1) tekst planu - 5 oprawionych egzemplarzy,
2) rysunek planu w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy w tym 1 egzemplarz dwustronnie zalaminowany,
3) prognoza skutków finansowych - 3 oprawione egzemplarze oraz płyta CD/DVD
4) prognoza oddziaływania na środowisko ustaleń planu - 3 oprawione egzemplarze oraz płyta CD/DVD
5) Opracowanie ekofizjograficzne - 2 oprawione egzemplarze.
- Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu przedmiot umowy w formie elektronicznej w formacie ustalonym z Zamawiającym - 6 płyt CD/DVD (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku) w następującym zakresie:
1) tekst planu - w MS Word,
2) rysunek planu z zachowaniem skali opracowania 1:1000 – format plików: JPG i PDF i EVR -kompatybilny z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego (EWMapa). Zamawiający wymaga również formatów plików: DXF i SHP i TIFF - pliki te powinny posiadać georeferencje: układ 2000 pas 7.
W skład zamówienia wchodzi, także integracja i konfiguracja nowo dostarczonych planów z aktualną bazą programu EWMapa będącą w posiadaniu Zamawiającego,
3) załącznik stanowiący dane przestrzenne o którym mowa w art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 1 płyta CD/DVD
4) prognoza skutków finansowych – w MS Word,
5) prognoza oddziaływania na środowisko ustaleń planu - w MS Word,
6) Opracowanie ekofizjograficzne podstawowe część tekstowa - w MS Word, część graficzna z zachowaniem skali opracowania 1:1000 - format plików: JPG i SHP i PDF i TIFF - pliki te powinny posiadać georeferencje: układ 2000 pas 7,
7) opracowane wzory korespondencji w procedurze formalno – prawnej zgodnie z art. 17 – ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – droga elektroniczna/ 1 szt. płyty CD-DVD.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt planu wraz z uzasadnieniem o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do uchwalenia, zredagowanych w edytorze aktów prawnych w formacie XML, zgodnym z formatem używanym przez redakcję dziennika urzędowego województwa świętokrzyskiego.

Opracowanie planu musi być przeprowadzone zgodnie z trybami określonymi przez ustawę z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.) przy uwzględnieniu wszystkich wymagań i procedur wynikających z innych przepisów mających zastosowanie do wykonania przedmiotu zamówienia.


2.2 Wykonawca powinien przygotować materiały planistyczne zgodne z przepisami prawa:

a) ocenić stan istniejących materiałów planistycznych w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego z 2014r. oraz przeanalizować materiały planistyczne przekazane przez Zamawiającego,
b) przeanalizować wnioski mieszkańców będące w posiadaniu Zamawiającego;
c) przygotować propozycję sposobu rozpatrzenia składanych wniosków do projektu planów;
d) sporządzić projekt planu (część tekstowa i graficzna) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko celem przedłożenia go do uzyskania wymaganych ustawą uzgodnień i opinii,
e) wprowadzić zmiany do projektu planu wynikające z uzgodnień i opinii, o których mowa w lit. d,
f) przygotować do wyłożenia do publicznego wglądu projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
g) przygotować protokół z dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu;
h) przeanalizować uwagi wniesione do projektu planu, w tym przedłożyć Wójtowi Gminy propozycje sposobu ich rozpatrzenia;
i) wprowadzić zmiany do projektu planu wynikające z rozpatrzenia wniesionych uwag;
j) zaprezentować projekt planu przed Gminną Komisją Urbanistyczno- Architektoniczną, oraz w czasie dyskusji publicznej zorganizowanej w okresie jego wyłożenia do publicznego wglądu;
k) przygotować i przekazać projekt planu wraz z listą uwag nieuwzględnionych, wniesionych do projektu planu wraz z propozycją sposobu ich rozpatrzenia – w formie umożliwiającej przedstawienie Radzie Gminy do uchwalenia,
l) uczestniczyć w sesji Rady Gminy, na której podejmowana będzie uchwała dotycząca projektu planu,
m) opracować ostateczną redakcję planu oraz przekazać go w formie i liczbie egzemplarzy, określonej w umowie, celem przekazania go do oceny jego zgodności z prawem przez służby Wojewody Świętokrzyskiego,
n) opracować stanowisko merytoryczne Gminy w przypadku wniesienia skargi do sądu administracyjnego wobec uchwały wprowadzającej zmiany planistyczne,
o) wykonać w imieniu Wójta Gminy, za jego pośrednictwem i w uzgodnieniu z nim, zadań wynikających z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z zastrzeżeniem, że wszystkie projekty ogłoszeń i pism przygotowuje Wykonawca a firmuje i podpisuje Wójt Gminy Strawczyn;
p) opracować/zaktualizować ekofizjografię podstawową jak również opracować prognozę oddziaływania na środowisko zmiany planu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
q) opracować prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
r) przygotować i przekazać załącznik z danymi przestrzennymi w postaci dokumentu elektronicznego GML obejmującego cyfrową reprezentację części graficznej planu miejscowego z nadaną georeferencją.
2.3 Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej współpracy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, m.in.:
 wzięcia czynnego udziału w dyskusji lub dyskusjach publicznych dotyczących projektu planu oraz udziału w innych spotkaniach wyznaczonych przez Wójta Gminy Strawczyn, a dotyczących przedmiotu zamówienia oraz sporządzenie wstępnego protokołu z dyskusji publicznych,
 powiązania ustaleń projektu planu z ustaleniami zawartymi w gminnych dokumentach strategicznych, środowiskowych, finansowych oraz innych mogących mieć wpływ na formułowanie zapisów projektu planu,
 powiązania ustaleń projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z uchwaloną zmianą jednostkową planu z 2020r. dla sołectwa Strawczyn,
 powiązań ustaleń nowych planów do zapisów w obowiązujących planach miejscowych,
 wprowadzenie po uzgodnieniu z Zamawiającym zakresu i rodzaju zaleceń, ustaleń, rozwiązań do projektu planu wynikających ze wskazań zwartych w analizie zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Strawczyn oraz z wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag, jakie zostaną złożone do projektu planu zarówno przez osoby fizyczne, prawne, inne organy, jak i instytucje,
 wykonania niezbędnych czynności w celu doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji ewentualnego stwierdzenia nieważności uchwały lub naruszenia przepisów prawa przez Wojewodę,
 sformułowania ustaleń i zapisów planu w sposób jednoznaczny i wykluczający możliwość ich dowolnej interpretacji i w nawiązaniu do obowiązujących ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do:
1. rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami, w takim celu, aby posiadał niezbędną wiedzę do wykonania przedmiotu zamówienia,
2. analizy istniejących materiałów planistycznych, w tym obowiązującego studium oraz innych materiałów planistycznych będących w posiadaniu Zamawiającego,
3. pozyskania odpowiednich – niezbędnych przy sporządzaniu przedmiotu zamówienia -podkładów geodezyjnych i kartograficznych nie udostępnionych przez Zamawiającego,
4. uwzględnienia wymagań zawartych w obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masterplan Rafał Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591032975

7.3.3) Ulica: Warszawska 30/9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-312

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 575 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.