Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00020475/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00031744/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00045735/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00108429/01 - Wynik z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup usługi szkoleniowej (szkolenie nr 7, 8, 9) w ramach projektu FBW pn. „Taktyka CBŚP w sytuacji kryzysowej powstałej w wyniku aktywności terrorystycznej”, nr postępowania 4/BF/23/DG/FBW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Puławska 148/150
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-624
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055386
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00020475
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1) Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt. 5.3 składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami dla dokumentów niejawnych określonych w Rozdziale XV SWZ i Załączniku nr 7 do SWZ.
2) Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt. 1.1.3 składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami dla dokumentów niejawnych określonych w Rozdziale XV SWZ i Załączniku nr 7 do SWZ.
Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało wniesione ono w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, alby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 10 dni – jeżeli informacja została przekazana w inny sposób.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia wnosi się
w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby.
Po zmianie:
1) Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt. 1.1.3 składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami dla dokumentów niejawnych określonych w Rozdziale XV SWZ i Załączniku nr 7 do SWZ.
Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało wniesione ono w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, alby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 10 dni – jeżeli informacja została przekazana w inny sposób.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia wnosi się
w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Kopia Certyfikatu ISO/IEC 27001:2013 lub równoważnego w rozumieniu ust. 8 rozdziału V SWZ, poświadczona za zgodność z oryginałem,
2. Kopia Certyfikatu ISO 9001:2008 lub równoważnego w rozumieniu ust. 8 rozdziału V SWZ, poświadczona za zgodność z oryginałem,
Za równoważną zostanie uznana norma spełniająca minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wszystkich wymagań określonych w Załączniku nr 2 do SWZ (w formie osobnego załącznika, objętego klauzulą POUFNE - sposób złożenia dokumentu określony został w rozdziale XV).
Opis musi zawierać wykaz obiektów zaproponowanych do przeprowadzenia szkolenia.
Po zmianie:
1. Kopia Certyfikatu ISO/IEC 27001:2013 lub równoważnego w rozumieniu ust. 8 rozdziału V SWZ, poświadczona za zgodność z oryginałem,
2. Kopia Certyfikatu ISO 9001:2008 lub równoważnego w rozumieniu ust. 8 rozdziału V SWZ, poświadczona za zgodność z oryginałem,
Za równoważną zostanie uznana norma spełniająca minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Kopia Certyfikatu ISO/IEC 27001:2013 lub równoważnego w rozumieniu ust. 8 rozdziału V SWZ, poświadczona za zgodność z oryginałem,
2. Kopia Certyfikatu ISO 9001:2008 lub równoważnego w rozumieniu ust. 8 rozdziału V SWZ, poświadczona za zgodność z oryginałem,
Za równoważną zostanie uznana norma spełniająca minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wszystkich wymagań określonych w Załączniku nr 2 do SWZ (w formie osobnego załącznika, objętego klauzulą POUFNE - sposób złożenia dokumentu określony został w rozdziale XV).
Po zmianie:
1. Kopia Certyfikatu ISO/IEC 27001:2013 lub równoważnego w rozumieniu ust. 8 rozdziału V SWZ, poświadczona za zgodność z oryginałem,
2. Kopia Certyfikatu ISO 9001:2008 lub równoważnego w rozumieniu ust. 8 rozdziału V SWZ, poświadczona za zgodność z oryginałem,
Za równoważną zostanie uznana norma spełniająca minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock
- Organizacja trzydniowej konferencji szkoleniowej w dniach 23-25 października 2024.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.