eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054877 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYRZECU PODLASKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000584484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 2-4

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzozmc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d215a9d-a40a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Zamawiającego. Miejsce dostawy: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 2-4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie min. do: a) demontażu i utylizacji starego agregatu SW 80 marki CooL, b) pisemnego opracowania projektu wykonawczego i dokumentacji konstrukcyjno-transportowej (montażowej) umożliwiającej bezkolizyjne posadowienie agregatu w pomieszczeniu klimatyzatorowni znajdującej się na poddaszu na wysokości 12,50m w budynku Bloku Operacyjnego (dobór elementów konstrukcji należy powierzyć projektantowi z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi obowiązującymi w tym zakresie) - opracowanie wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, c) dostosowania podłoża pod nowy agregat, wykonanie rynny do odprowadzenia skroplin,d) wykonania otworu w ścianie o dopuszczalnych wymiarach określonych w rozdz. III pkt. 3 OPZ,e) dostawy i posadowienia wewnątrz budynku nowego agregatu o wydajności mocy chłodniczej min. 105 kW, f) uszczelnienia i zamurowania otworu w ścianie, tynkowanie, ocieplenie ściany zewnętrznej,g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót i przywrócenie do stanu pierwotnego terenów sąsiednich, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt, odtworzenia, renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, dróg, nawierzchni lub instalacji oraz likwidacja zaplecza Wykonawcy,h) podłączenia nowego agregatu do istniejącej instalacji (elektrycznej, hydraulicznej, wody lodowej) i wykonania nowej instalacji wentylacyjnej (wyrzutni odprowadzającej ciepło ze skraplaczy wentylatorami promieniowymi na zewnątrz),i) wykonania wszelkich niezbędnych prac adaptacyjnych i budowlanych związanych z montażem nowego agregatu oraz opracowania niezbędnej dokumentacji budowlanej i instalacyjnej projektu powykonawczego instalacji elektrycznej i sanitarnej,j) uruchomienia serwisowego nowo zainstalowanego agregatu wraz z ustawieniem wymaganej temperatury zasilania instalacji wody lodowej,k) wykonania prób szczelności, pomiarów elektrycznych natężenia hałasu nowo zainstalowanego agregatu, potwierdzone odpowiednim protokołem/sprawozdaniem, l) dokonania stosownych wpisów do paszportu urządzenia, m) opracowania instrukcji obsługi oraz dokumentów odbiorowych, przeprowadzenia szkolenia z podstaw obsługi nowego agregatu dla wyznaczonego pracownika Zamawiającego, n) przeprowadzania w okresie trwania gwarancji badań szczelności zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; protokoły z badań należy przekazać do Działu Technicznego SPZOZ,o) wykonywania w cenie oferty wymaganych przeglądów w okresie zaoferowanej gwarancji wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych zgodnie z wymogami DTR urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.