eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Sobótka i jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Sobótka i jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https;//platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Sobótka i jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87720ca3-875d-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019896/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Sobótka i jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161463,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy oleju opałowego do kotłowni Gminy Sobótka w 2023 r. oraz dla jednostek organizacyjnych Gminy Sobótka w łącznej ilości 30 000 litrów do niżej wymienionych obiektów:

1. Urząd Miasta i Gminy w Sobótce –pojemność zbiorników- 3000l
2. Szkoła Podstawowej Nr 2 im. Marii Skłodowskiej w Sobótce- pojemność zbiorników-3000l
3. Sala gimnastyczna przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Sobótce –pojemność zbiorników-1500l
Podana powyżej ilość jest ilością szacunkową. Może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych.

2. Dostarczony olej powinien posiadać następujące parametry określone w obowiązującej normie jakościowej PN-C-96024:L1:
3. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości oleju opałowego.
4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiające-go i złożonym zamówieniem przez Zamawiającego. Zamówienie będzie składane pocz-tą elektroniczną i będzie określać każdorazowo ilość zamawianego oleju. Dostawy będą realizowane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych (przy czym 1 dzień roboczy = 24 h) od złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 – 15:30 w dniu uzgodnionym z Zamawiającym.
5. Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej w obecności upoważnionego przez Zamawiającego pracownika.
6. Dostawy oleju będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15ºC.
7. Minimalna jednorazowa dostawa to 1 000 l.
8. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oleju opałowego Zamawiającemu, załadunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, rozładunek oleju.
9. Realizacja zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego w zamówieniu na terenie Gminy Sobótka.
10. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowania Zamawiającego, określające:
1) ilość oleju,
2) miejsce dostawy i rozładunku oleju,
3) termin dostawy: nie dłuższy jak 3 dni robocze),
4) osobę upoważnioną do odbioru dostawy oleju.
11. Zamawiający składa zapotrzebowanie pisemnie na adres Wykonawcy mailem.
12. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 30 %.
2) zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 25 %.
13. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przy-padku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 13.1), w tym: zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie ceny jednostkowej, żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.
14. Wykonawca ma obowiązek dokładnego i sumiennego rozliczania się przed Zamawiają-cym z ilości i jakości przywiezionego oleju.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilości przywiezionego oleju, jak również do dokonania badania jakości przywiezionego oleju.
16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
17. Na dostarczony olej Zamawiającemu przysługuje roszczenie z tytułu rękojmi na okres 2 lat zgodnie z Kodeksem cywilnym. Ponadto na ten sam okres Wykonawca udziela
Zamawiającemu gwarancji jakości.
18. Wykonawca zrealizuje sprzedaż wraz z transportem zgodnie ze złożoną ofertą, warun-kami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniem oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej.
19. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
09135100 - 5 – olej opałowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205902,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205902,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171729604

7.3.3) Ulica: ul. Sławoszewska 2b

7.3.4) Miejscowość: Kotlin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205902,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-17 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.