Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045718/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
- 2021/BZP 00062405/01 - Wynik z dnia 2021-05-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054727 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych oraz zestawów do podciśnieniowej terapii leczenia ran
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 543 15 22
1.5.8.) Numer faksu: 82 576 49 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozkrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.spzozkrasnystaw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych oraz zestawów do podciśnieniowej terapii leczenia ran2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ea529b-acc2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009066/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów opatrunkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045718/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/230-8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz zestawów do podciśnieniowej terapii leczenia ran do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie z podziałem na 5 pakietów:Pakiet nr 1 – Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 2 – Materiały opatrunkowe.Pakiet nr 3 – Plastry i opatrunki do mocowania kaniul.Pakiet nr 4 – Kompresy.Pakiet nr 5 - Zestawy do podciśnieniowej terapii leczenia ran wraz z bezpłatnym użyczeniem aparatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141112-8 - Plastry
33141114-2 - Gaza medyczna
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wszczął postępowanie o zmówienie publiczne poprzez ogłoszenie na Platformie e-Zamówienia pod numerem 2021/BZP 00045718/01 w dniu 04.05.2021 r. Zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale 4 ust. 1 SWZ zamówienie zostało podzielone na 5 części. W trakcie opracowywania odpowiedzi na pytania Wykonawców, Zamawiający zauważył, iż wypełniając ogłoszenie o zamówieniu popełnił błąd wybierając brak możliwości składania ofert częściowych. Okazało się, iż brak możliwości składania ofert częściowych został również zawarty w Rozdziale 22 ust. 1 SWZ. W związku z nieudaną próbą poprawy zaistniałego błędu, Zamawiający skontaktował się z przedstawicielem UZP i uzyskał informację o braku możliwości zmiany pierwotnego ogłoszenia w punkcie dotyczącym możliwości składania ofert częściowych. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający uznał, iż kontynuacja postępowania odbywała by się z naruszeniem przepisów ustawy Pzp oraz podstawowych zasad udzielenia zamówień, co powodowałoby negatywne skutki nie tylko dla Zamawiającego, ale również dla Wykonawców. Swoim działaniem Zamawiający mógłby doprowadzić zarówno do ograniczenia kręgu potencjalnych Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i złożeniem swojej oferty, jak również pozbawić uzyskanego zamówienia Wykonawców, których oferty zostałyby wybrane jako najkorzystniejsze z uwagi na ryzyko unieważnienia umowy, wynikającego z błędu popełnionego przez Zamawiającego na etapie prowadzenia postępowania, który nie jest możliwy do usunięcia w ramach wykonanych przez niego czynności.Mając na uwadze zasadę zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- LA.261.15.2024 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.