Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046774/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
- 2021/BZP 00054599/01 - Wynik z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00054599/02 - Wynik z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00066521/01 - Wynik z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054699 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
NOWOCZESNY SPRZEDAWCA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910933109
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kapitulna 24
1.4.2.) Miejscowość: Włocławek
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 54 2340089 wew. 19
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wloclawek.praca.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupwloclawek.bip.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054699
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00054599/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.6. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d6756662-ece8-4d0c-b707-0889613187ec
Po zmianie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/79c6f288-d7ee-4d2e-8f2e-7be78f18b6822ec
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Identyfikator pozycji planu postępowań Przed zmianą:
1.3.9 Asystent ds. księgowości
Po zmianie:
1.3.8 Nowoczesny sprzedawca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.14. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Asystent ds. księgowości
Po zmianie:
NOWOCZESNY SPRZEDAWCA
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Numer referencyjny Przed zmianą:
KO-2522-7/JK/21
Po zmianie:
KO-2522-5/JK/21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
17386,03
Po zmianie:
31380,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Zamówienie dotyczy: • realizacji szkolenia zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;• przeprowadzenia egzaminu kończącego szkolenie, a także wystawienia dwóch dokumentów poświadczających ukończenie szkolenia .Wymiar godzinowy szkolenia obejmuje łącznie 180 godzin zegarowych.Program dzieli się na 3 części uwzględniające następujące zagadnienia:Część I - Podstawy rachunkowości - 60 godzin, Część II – Część informatyczną - 100 godzin, Część III – Prowadzenie działalności gospodarczej i usług księgowych świadczonych on-line - 20 godzin9. Liczba osób przewidzianych na szkolenie wynosi: 1 grupa 10 osobowa. Termin realizacji zamówienia:a) Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć): 26 maja 2021 r.b) Termin wykonania zamówienia: do 30 czerwca 2021 r.
Po zmianie:
Zamówienie dotyczy: • realizacji szkolenia zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych,• przeprowadzenia egzaminu kończącego szkolenie, a także wystawienia dwóch dokumentów poświadczających ukończenie szkolenia.Zakres tematyczny szkolenia został ustalony na podstawie Krajowego Standardu Kwalifikacji Zawodowych (KSKZ), opracowanego na zlecenie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Zakres ten został poszerzony o zagadnienia istotne z punktu widzenia aktualnej sytuacji epidemicznej, w tym treści dotyczące handlu zdalnego – internetowego.WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA: 180 godzin zegarowychZasady egzaminowania. Wykonawca musi przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom opanowania wiedzy i wybranych umiejętności w wymiarze do 3 godzin zegarowych.Liczba osób przewidzianych na szkolenie wynosi: minimum 1 maksimum 2 grupy liczące od 8 do 10 osób.Termin realizacji zamówienia:Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć) I grupy: 13 maja 2021 r.Termin rozpoczęcia szkolenia II grupy (w przypadku realizacji): zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NR 2021/BZP 00036742/01
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.