eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › "Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby ZZO w Wólce Rokickiej"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby ZZO w Wólce Rokickiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej

1.3.) Oddział zamawiającego: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369166772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólka Rokicka 100

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (81) 451 01 35

1.5.8.) Numer faksu: +48 (81) 451 01 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzo.lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzo.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzo.bip.lubelskie.pl/index.php?id=62

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby ZZO w Wólce Rokickiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad0d583-f443-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045417/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup paliwa, oleju napędowego i gazu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZOWR.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 444630,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju napędowego”, której zakres obejmuje sukcesywną dostawę oleju napędowego do silników diesla na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej w ogólnej w ilości szacunkowej 100 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 430920,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju grzewczego”, której zakres obejmuje sukcesywną dostawę oleju grzewczego na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej w ogólnej w ilości szacunkowej 5 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 13710,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej - Zakład Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej, działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – dalej „ustawa Pzp” informuje Wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1 i 2 zamówienia. Postępowanie w zakresie części 1 i 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert w zakresie części 1 cena oferty najkorzystniejsze(w zakresie podstawowym) wynosi 494.072,55 zł. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 1 w wysokości: 441.693,00 zł brutto. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert w zakresie części 2 cena oferty najkorzystniejsze(w zakresie podstawowym) wynosi 17.108,56 zł. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 2 w wysokości: 14.052,75 zł brutto. Strona 2 z 22 Przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 2 ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy Pzp ustawy Pzp, ponieważ oferty z najniższymi cenami przewyższają kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592887,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613748,84 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej - Zakład Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej, działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – dalej „ustawa Pzp” informuje Wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1 i 2 zamówienia. Postępowanie w zakresie części 1 i 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert w zakresie części 1 cena oferty najkorzystniejsze(w zakresie podstawowym) wynosi 494.072,55 zł. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 1 w wysokości: 441.693,00 zł brutto. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert w zakresie części 2 cena oferty najkorzystniejsze(w zakresie podstawowym) wynosi 17.108,56 zł. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 2 w wysokości: 14.052,75 zł brutto. Strona 2 z 22 Przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 2 ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy Pzp ustawy Pzp, ponieważ oferty z najniższymi cenami przewyższają kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20530 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21194,55 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.