eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004448269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stramkowskiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-689

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 523 04 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp33.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp33.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaolsztyn.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-600ac17e-58e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004317/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308051/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP33.261.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512878,78 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 480000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2022r. Zamawiający podzielił zamówienie na 12 części (część 1 artykuły spożywcze, 2 nabiał mleko i przetwory mleczarskie, część 3 pieczywo, część 4 mięso wieprzowe i wołowe, część 5 mięso drobiowe, część 6 wędliny, część 7 mrożonki owocowe i warzywne, część 8 wyroby kulinarne mrożone, część 9 wyroby kulinarne gotowe do podgrzania, część 10 ryby mrożone i przetwory rybne, część 11 jaja kurze konsumpcyjne, część 12 warzywa i owoce świeże). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w rozdziale 5 SWZ (nr dok. SP33.261.1/1.2021) ust.2 pkt. 1-26 oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. W załączniku Nr 8 do SWZ Zamawiający określił szczegółowe wymagania dotyczące poszczególnych grup asortymentowych – wymagane właściwości żywności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03212100-1 - Ziemniaki

03221000-6 - Warzywa

03222000-3 - Owoce i orzechy

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15110000-2 - Mięso

15130000-8 - Produkty mięsne

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15221000-3 - Ryby mrożone

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15510000-6 - Mleko i śmietana

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15894300-4 - Dania gotowe

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia dla części IV mięso wieprzowe i wołowe, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w części IV (mięso wieprzowe i wołowe) opisał przedmiot zamówienia w sposób niejednoznaczny. W formularzu cenowym 2 D do SWZ w pozycji 5 określił nazwę artykułu Wołowina/polędwica wp. sur. b/k, b/z skóry, tłuszcz., golonki kl.I. Nazwa mogła wprowadzić Wykonawców w błąd i spowodować, że Wykonawcy mogli przyjąć do oferty różne rodzaje mięsa np. polędwica wołowa lub polędwica wieprzowa, czego efektem jest oferowanie przez Wykonawców cen dla tej pozycji o dużej rozpiętości wartościowej tj. 24 zł i 100 zł za 1 kg.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282422,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301705,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282422,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający podzielił zamówienie na 12 części , w formularzu ogłoszenia błędnie opisano przedmiot zamówienia w sekcji 4.1.4 Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: TAK winno być NIE a w sekcji 4.1.8 Możliwe jest składanie ofert częściowych: NIE winno być TAK. W przedmiotowym formularzu nie można opisać prawidłowo wyniku dla każdej z części zamówienia. Zamówienie zakończyło się następującym wynikiem: Część I artykuły spożywcze wpłynęły 2 oferty na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część II nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) wpłynęło 2 oferty najkorzystniejsza oferta 38454,20 zł, cena najwyższa 40248,36 zł. Zamówienia udzielono: Elbląskie Centrum Mięsne ELHURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień Zbigniew Grudzień Sp.J. 83-300 Elbląg ul. Kochanowskiego 11 w dniu 10.01.2022r. Część III pieczywo wpłynęła 1 oferta którą na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.2C ustawy Pzp zamawiający odrzucił, w toku badania ofert stwierdzono brak złożonego oświadczenia nr 1 (załącznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - potwierdzającego brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający unieważnił postępowanie o zamówienie dla części III (pieczywo). Część IV mięso wieprzowe i wołowe wpłynęły 2 oferty, na podstawie art. 255 pkt.6 ustawy Pzp zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części IV opisane w sekcji 5.2.1 formularza. Część V mięso drobiowe świeże wpłynęły 3 oferty, oferta najkorzystniejsza 59245,20 zł, oferta z najwyższą ceną 62863,50 zł. Zamówienia udzielono: Firma Produkcyjno-Handlowa Piotr Nowakowski, 10-364 Olsztyn ul. Tracka 5 w dniu 10.01.2022r. Część VI wędliny wpłynęły 2 oferty, oferta najkorzystniejsza 5527,73 zł, oferta z najwyższą ceną 8787,45 zł. Zamówienia udzielono: Elbląskie Centrum Mięsne ELHURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień Zbigniew Grudzień Sp.J. 83-300 Elbląg ul. Kochanowskiego 11 w dniu 10.01.2022r. Część VII mrożonki owocowe i warzywne wpłynęły 3 oferty, oferta najkorzystniejsza 21053,51 zł, oferta z najwyższą ceną 28224,18 zł. Zamówienia udzielono: UNIFREEZE sp. z o.o. Miesiączkowo 110 , 87-320 Górzno, w dniu 10.01.2022r. Część VIII wyroby kulinarne mrożone wpłynęła 1 oferta z ceną 1701 zł. Zamówienia udzielono: UNIFREEZE sp. z o.o. Miesiączkowo 110 , 87-320 Górzno, w dniu 10.01.2022r. Część IX wyroby kulinarne gotowe do podgrzania wpłynęła 1 oferta z ceną 39581,22 zł.Zamówienia udzielono: Firma Produkcyjno Handlowo Usługową ZYCH Robert Zych 11-200 Bartoszyce, ul. Witosa 2A w dniu 10.01.2022r. Część X ryby mrożone i przetwory rybne wpłynęły 2 oferty, na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część XI jaja kurze konsumpcyjne wpłynęły 3 oferty, oferta najkorzystniejsza 4410 zł oferta z najwyższą ceną 7849,80 zł. Zamówienia udzielono: Elbląskie Centrum Mięsne ELHURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień Zbigniew Grudzień Sp.J. 83-300 Elbląg ul. Kochanowskiego 11 w dniu 10.01.2022r. Cześć XII warzywa i owoce świeże wpłynęła 1 oferta z ceną 112450,09 zł. Zamówienia udzielono:Handel Okrężny Hurt-Detal Art. Spożywczo-Rolne oraz Transport Usługowy Lucjan Dymitriew 10-693 Olsztyn ul. Białostocka 2/1 w dniu 10.01.2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.