Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065910/01 - Wynik z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054025 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 25 ton mieszanki min. – asfalt. do układania na zimno do OD Iława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-ilawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 25 ton mieszanki min. – asfalt. do układania na zimno do OD Iława
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af29a09e-b3dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002406/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa masy na "zimno"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wsprawieużyciaśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznegoorazudostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1320;dalej:“Rozporządzenie wsprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymaganiasprzętowo -aplikacyjne umożliwiającepracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieciInternetogwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lubMAConastępującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa, w przypadku Internet Explorerminimalniewersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe AcrobatReader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standarduprzyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanieUTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danychprzezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem GłównegoUrzędu Miar.6. Wykonawca, przystępującdoniniejszegopostępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:a) akceptuje warunkikorzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowejpod linkiemwzakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący,b) zapoznał i stosuje się doInstrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 2.Zamawiający rekomenduje wykorzystanieformatów:.pdf .doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnejkompresjidanychZamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z formatów:a) .zip b) .7Z3.Wśródformatówpowszechnych a NIE występujących wrozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp.numbers.pages.Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za złożone nieskutecznie.4.Zamawiającyzwracauwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilem zaufanym, którywynosi max10MB,oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącejdoskładaniapodpisu osobistego, który wynosi max5MB.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszeniaintegralnościpliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w miarę możliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i opatrzenie ichpodpisemkwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawcapowinien pamiętać, aby plik zpodpisem przekazywaćłącznie zdokumentem podpisywanym.7.Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT4B.260.15.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 ton mieszanki min. – asfalt. do układania na zimno do OD Iława. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „przedmiotem zamówienia”.2. Mieszanka min. – asfaltowa do układania na zimno musi spełniać następujące warunki:- musi być wyprodukowana na bazie kruszywa drobnoziarnistego i asfaltów modyfikowanych,- możliwość stosowania w temperaturze od -15 o C do +30 o C (bez podgrzewania masy),- musi być pakowana w szczelne worki – maksymalnie 50 kg,- masę należy dostarczyć jednym transportem 25 ton na nowych europaletach, które przejdą na własność zamawiającego po dostarczeniu masy,- musi być wyprodukowana minimum 30 dni przed planowaną dostawą do OD Iława, - musi mieć minimalny okres trwałości 6 miesięcy.3. Zamówienie obejmuje wszystkie koszty związane z zakupem mieszanki, kosztami transportu do OD w Iławie.4. Zamawiający sam rozładuje dostarczoną masę.5. Mieszanka mineralno – asfaltowa stosowana na zimno musi spełniać wymogi jakościowe określone w obowiązujących Polskich Normach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda, by wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe w zakresie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie min. 25 ton mieszanki min. – asfalt. do układania na zimno.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.2. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: 0006 - Gutowo, 0019 - Rumienica, 0021 - Szczepankowo, z terenu jednostki ewidencyjnej 280705_2 - Gmina Lubawa
- Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy
- Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I
więcej: przetargi w Iławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.