Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026502/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053950 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i budową budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budownictwa pasywnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446317122
1.5.8.) Numer faksu: 446317129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.rzasnia.eobip.pl/bip_rzasnia/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=-1&layout=01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Samorządu Terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i budową budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budownictwa pasywnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8c08d2a-92b1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Zaprojektowanie i budowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w systemie budownictwa pasywnego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi część projektu pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w Rząśni” który jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.1 Ochrona powietrza2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026502/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UGB.271.7.2021.PC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 85203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i budową budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśni w systemie budownictwa pasywnego.2.Nadzór inwestorski będzie pełniony w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej. 3.Parametry powierzchniowe i wielkościowe inwestycji podlegającej nadzorowaniu:a) powierzchnia inwestycyjna 3 800,00 m2 (0,38ha)b) działka nr 955/4 1600,00 m2c) działka nr 956/4 1600,00 m2d) działka nr 957/4 600,00 m2e) powierzchnia zabudowy proj. budynkiem 641,11m2f) powierzchnia utwardzeń 562,00m2g) pow. utwardzeń – miejsca postojowe 357,00m2h) pow. utwardzeń - chodnik 205,00m2i) powierzchnia użytkowa proj. budynku 542,59m2w tym powierzchnia pom. tech. i gosp. 21,87m2j) powierzchnia całkowita proj. budynku 641,11m2k) gabaryty budynku proj. budynku 30,19 m × 30,80 m × 8,00 m (dł.×szer.×wys.) l) ilość kondygnacji proj. budynku 1,m) kubatura proj. budynku 3 870,70m34. Obiekt po budowie ma spełniać następujące kryteria stawiane budynkom pasywnym Definicja budynku pasywnego obowiązująca dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wskazana została w Szczegółowym Opisie Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dostępnym na stornie internetowej http://www.rpo.lodzkie.pl.5.Zamawiający informuje, iż usługi nadzoru inwestorskiego stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia stanowią część projektu pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w Rząśni” który jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.1 Ochrona powietrza6.Szczegółowy opis prac podlegających nadzorowaniu określa program funkcjonalno – użytkowy - załącznik nr 8 do niniejszej SWZ7. Szczegółowy opis usług stanowiących przedmiot zamówienia określa - załącznik nr 9 do niniejszej SWZ stanowiący jej integralną część,8. Zamawiający wymaga minimum 2 pobytów tygodniowo inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej pełniącego rolę koordynatora inspektorów. Inspektorzy branżowi (branża: sanitarna, elektryczna, drogowa) muszą być obecni na terenie budowy z częstotliwością uzależnioną od postępu robót jednak nie mniej niż 1 raz w tygodniu9. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202,1276,1496,1669,2245) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy, przepisami Ppoż. oraz zasadami BHP.10.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.11.Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane, inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej pełnił będzie rolę koordynatora inspektorów wszystkich zaangażowanych branż. W przypadku, gdy realizowane roboty budowlane nie będą wymagały nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, to funkcję koordynatora, o której mowa w art. 27 ustawy Prawo budowlane, pełnił będzie inspektor właściwy dla robót o najwyższej wartości robót. Z tytułu pełnienia funkcji koordynatora Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie.12. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV pod numerami 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Powodem takiej decyzji Zamawiającego były następujące fakty:- podział na części groziłby ograniczeniem konkurencji,- podział zamówienia oznaczałby nadmierne koszty dla zamawiającego,- podział zamówienia oznaczałby nadmierne trudności techniczne,- potrzeba skoordynowania działań w przypadku podziału na części zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia.14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 9
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAR-JAR Nadzory Budowlane i Budownictwo Dariusz Jaros
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 834-117-88-26
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Bony 8
7.3.4) Miejscowość: Kałduny
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DAR-JAR" Nadzory Budowlane i Budownictwo DARIUSZ JAROS
jakie przetargi wygrała firma
"DAR-JAR" Nadzory Budowlane i Budownictwo DARIUSZ JAROS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-302021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Ślesin wraz z budową mostu przez Kanał Ślesiński"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.