eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Modernizacja lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2608652

1.5.8.) Numer faksu: 32 2642767

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e7581be-6f1a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025250/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/MB/015/11/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1095463,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty polegające na remoncie lokali mieszkalnych przy ul. Łącznej w Dąbrowie Górniczej, w wyniku których zmodernizowanych zostanie 6 lokali mieszkalnych w mieszkaniowym zasobie gminy:
ZADANIE 1:
1) ul. Łączna 9/2
2) ul. Łączna 9/9
3) ul. Łączna 9/10
4) ul. Łączna 9/17
5) ul. Łączna 9/18
6) ul. Łączna 9/20
W lokalach przewiduje się wykonywanie robót remontowych i prac naprawczych w zakresie:
• wymianę drzwi wewnętrznych w lokalu,
• wymianę drzwi wejściowych do lokalu,
• wymianę okna/okien w lokalu,
• likwidację wykwitów oraz malowanie ścian i sufitów w łazience,
• szpachlowanie, gruntowanie oraz malowanie ścian i sufitów w pozostałych pomieszczeniach,
• wymianę podłogi z kafelek w łazience,
• wymianę wykładziny wraz z ewentualnym wyrównaniem posadzki w pozostałych pomieszczeniach,
• wymianę na nowe sanitariatów i baterii,
• montaż nowego zlewozmywaka wraz z szafką podzlewozmywakową i baterią,
• wymianę przyłącza wod-kan do nowych sanitariatów,
• wymianę podgrzewacza wody,
• ewentualną wymianę instalacji elektrycznej w lokalu wraz z montażem nowych gniazdek,
• montaż nowej kuchenki elektrycznej 4 palnikowej,
• montaż nowych opraw oświetleniowych,
• montaż nowych grzejników
W robotach sanitarnych:
• roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan,
• ułożenie rurociągów wody i kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie podejść do przyborów,
• montaż armatury odcinającej,
• montaż przyborów sanitarnych,
• wykonanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem protokołu z prób,
W robotach elektrycznych:
• roboty demontażowe osprzętu i opraw,
• wymiana tablic licznikowych, montaż nowych szafek licznikowych,
• układanie przewodów instalacji elektrycznej,
• montaż osprzętu elektrycznego,
• pomiary elektryczne powykonawcze,
• montaż podgrzewaczy wody oraz bojlerów,
Uprzątnięcie lokalu po wykonanych robotach wraz z umyciem stolarki.

Wykonawca zobowiązany jest ująć w kosztach ogólnych wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wskazującej, że źródłem finansowania przedsięwzięcia jest Fundusz Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego - dla każdego budynku oddzielnie. Tablica winna zostać sporządzona wg wzoru i zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót dla każdego mieszkania oddzielny (załącznik do SWZ nr 2 dla Zadania 1 (na który składa się 6 przedmiarów), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 266162,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty polegające na remoncie lokali mieszkalnych przy ul. Łącznej w Dąbrowie Górniczej, w wyniku których zmodernizowanych zostanie 6 lokali mieszkalnych w mieszkaniowym zasobie gminy:
ZADANIE 2:
1) ul. Łączna 11/6
2) ul. Łączna 13/7
3) ul. Łączna 13/11
4) ul. Łączna 15/15
5) ul. Łączna 15/18
6) ul. Łączna 15/22
W lokalach przewiduje się wykonywanie robót remontowych i prac naprawczych w zakresie:
• wymianę drzwi wewnętrznych w lokalu,
• wymianę drzwi wejściowych do lokalu,
• wymianę okna/okien w lokalu,
• likwidację wykwitów oraz malowanie ścian i sufitów w łazience,
• szpachlowanie, gruntowanie oraz malowanie ścian i sufitów w pozostałych pomieszczeniach,
• wymianę podłogi z kafelek w łazience,
• wymianę wykładziny wraz z ewentualnym wyrównaniem posadzki w pozostałych pomieszczeniach,
• wymianę na nowe sanitariatów i baterii,
• montaż nowego zlewozmywaka wraz z szafką podzlewozmywakową i baterią,
• wymianę przyłącza wod-kan do nowych sanitariatów,
• wymianę podgrzewacza wody,
• ewentualną wymianę instalacji elektrycznej w lokalu wraz z montażem nowych gniazdek,
• montaż nowej kuchenki elektrycznej 4 palnikowej,
• montaż nowych opraw oświetleniowych,
• montaż nowych grzejników
W robotach sanitarnych:
• roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan,
• ułożenie rurociągów wody i kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie podejść do przyborów,
• montaż armatury odcinającej,
• montaż przyborów sanitarnych,
• wykonanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem protokołu z prób,
W robotach elektrycznych:
• roboty demontażowe osprzętu i opraw,
• wymiana tablic licznikowych, montaż nowych szafek licznikowych,
• układanie przewodów instalacji elektrycznej,
• montaż osprzętu elektrycznego,
• pomiary elektryczne powykonawcze,
• montaż podgrzewaczy wody oraz bojlerów,
Uprzątnięcie lokalu po wykonanych robotach wraz z umyciem stolarki.

Wykonawca zobowiązany jest ująć w kosztach ogólnych wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wskazującej, że źródłem finansowania przedsięwzięcia jest Fundusz Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego - dla każdego budynku oddzielnie. Tablica winna zostać sporządzona wg wzoru i zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót dla każdego mieszkania oddzielny (załącznik do SWZ nr 2a dla Zadania 2 (na który składa się 6 przedmiarów) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 254064,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty polegające na remoncie lokali mieszkalnych przy ul. Łącznej w Dąbrowie Górniczej, w wyniku których zmodernizowanych zostanie 7 lokali mieszkalnych w mieszkaniowym zasobie gminy:ZADANIE 3:
1) ul. Łączna 17/26
2) ul. Łączna 19/10
3) ul. Łączna 21/3
4) ul. Łączna 21/14
5) ul. Łączna 21/34
6) ul. Łączna 23/20
7) ul. Łączna 23/22
W lokalach przewiduje się wykonywanie robót remontowych i prac naprawczych w zakresie :
• wymianę drzwi wewnętrznych w lokalu,
• wymianę drzwi wejściowych do lokalu,
• wymianę okna/okien w lokalu,
• likwidację wykwitów oraz malowanie ścian i sufitów w łazience,
• szpachlowanie, gruntowanie oraz malowanie ścian i sufitów w pozostałych pomieszczeniach,
• wymianę podłogi z kafelek w łazience,
• wymianę wykładziny wraz z ewentualnym wyrównaniem posadzki w pozostałych pomieszczeniach,
• wymianę na nowe sanitariatów i baterii,
• montaż nowego zlewozmywaka wraz z szafką podzlewozmywakową i baterią,
• wymianę przyłącza wod-kan do nowych sanitariatów,
• wymianę podgrzewacza wody,
• ewentualną wymianę instalacji elektrycznej w lokalu wraz z montażem nowych gniazdek,
• montaż nowej kuchenki elektrycznej 4 palnikowej,
• montaż nowych opraw oświetleniowych,
• montaż nowych grzejników
W robotach sanitarnych:
• roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan,
• ułożenie rurociągów wody i kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie podejść do przyborów,
• montaż armatury odcinającej,
• montaż przyborów sanitarnych,
• wykonanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem protokołu z prób,
W robotach elektrycznych:
• roboty demontażowe osprzętu i opraw,
• wymiana tablic licznikowych, montaż nowych szafek licznikowych,
• układanie przewodów instalacji elektrycznej,
• montaż osprzętu elektrycznego,
• pomiary elektryczne powykonawcze,
• montaż podgrzewaczy wody oraz bojlerów,
Uprzątnięcie lokalu po wykonanych robotach wraz z umyciem stolarki.

Wykonawca zobowiązany jest ująć w kosztach ogólnych wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wskazującej, że źródłem finansowania przedsięwzięcia jest Fundusz Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego - dla każdego budynku oddzielnie. Tablica winna zostać sporządzona wg wzoru i zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Rady
Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych
podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót dla każdego mieszkania oddzielny (załącznik do SWZ nr 2b dla zadania 3 ( na który składa się 7 przedmiarów) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 273984,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty polegające na remoncie lokali mieszkalnych przy ul. Hotelowej w Dąbrowie Górniczej, w wyniku których zmodernizowanych zostanie 8 lokali mieszkalnych w mieszkaniowym zasobie gminy:ZADANIE 4:
1) ul. Hotelowa 8/13
2) ul. Hotelowa 8/20
3) ul. Hotelowa 8/21
4) ul. Hotelowa 8/26
5) ul. Hotelowa 8/28
6) ul. Hotelowa 8/56
7) ul. Hotelowa 8/57
8) ul. Hotelowa 8/71
W lokalach przewiduje się wykonywanie robót remontowych i prac naprawczych w zakresie :
• wymianę drzwi wewnętrznych w lokalu,
• wymianę drzwi wejściowych do lokalu,
• wymianę okna/okien w lokalu,
• likwidację wykwitów oraz malowanie ścian i sufitów w łazience,
• szpachlowanie, gruntowanie oraz malowanie ścian i sufitów w pozostałych pomieszczeniach,
• wymianę podłogi z kafelek w łazience,
• wymianę wykładziny wraz z ewentualnym wyrównaniem posadzki w pozostałych pomieszczeniach,
• wymianę na nowe sanitariatów i baterii,
• montaż nowego zlewozmywaka wraz z szafką podzlewozmywakową i baterią,
• wymianę przyłącza wod-kan do nowych sanitariatów,
• wymianę podgrzewacza wody,
• ewentualną wymianę instalacji elektrycznej w lokalu wraz z montażem nowych gniazdek,
• montaż nowej kuchenki elektrycznej 4 palnikowej,
• montaż nowych opraw oświetleniowych,
• montaż nowych grzejników
W robotach sanitarnych:
• roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan,
• ułożenie rurociągów wody i kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie podejść do przyborów,
• montaż armatury odcinającej,
• montaż przyborów sanitarnych,
• wykonanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem protokołu z prób,
W robotach elektrycznych:
• roboty demontażowe osprzętu i opraw,
• wymiana tablic licznikowych, montaż nowych szafek licznikowych,
• układanie przewodów instalacji elektrycznej,
• montaż osprzętu elektrycznego,
• pomiary elektryczne powykonawcze,
• montaż podgrzewaczy wody oraz bojlerów,
Uprzątnięcie lokalu po wykonanych robotach wraz z umyciem stolarki.

Wykonawca zobowiązany jest ująć w kosztach ogólnych wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wskazującej, że źródłem finansowania przedsięwzięcia jest Fundusz Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego - dla każdego budynku oddzielnie. Tablica winna zostać sporządzona wg wzoru i zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót dla każdego mieszkania oddzielny załącznik nr 2c dla Zadania 4 ( na który składa się 8 przedmiarów) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 301251,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274157,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394464,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274157,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B3 BUDOWNICTWO Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292496435

7.3.3) Ulica: Staszica 20

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274157,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261340,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380576,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261340,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B3 BUDOWNICTWO Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292496435

7.3.3) Ulica: Staszica 20

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261340,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279328,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408232,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279328,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B3 BUDOWNICTWO Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292496435

7.3.3) Ulica: Staszica 20

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279328,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu przewidzianego na złożenie ofert złożono 3 oferty. MAGMAR Magdalena Grenda, ul. Zielona 16, 41-215 Sosnowiec, cena oferty 318 973,73 zł, łączna ilość punktów 80, Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „A.Piaskowski i Spółka” Sp. z o.o., ul. Chopina 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza, cena oferty 461 228,21 zł, łączna ilość punktów 81,50,
BUDMAR Sp.z o.o. ul. Wojska Polskiego 35, 41-300 Dąbrowa Górnicza, cena oferty 344 410,06 zł - Oferta nie podlega punktacji.
Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: łączną dla Zadania nr 1,2,3,4 – 1 186 000,00 zł brutto w tym dla Zadania nr 4 – 326 000,00 zł brutto.
Z uwagi na fakt, iż w postępowaniu są dwie oferty, gdzie jedna mieści się w budżecie Zamawiającego lecz uzyskała niższą ilość punktów, druga jest droższa ale uzyskała większą ilość punktów Zamawiający musiał ocenić ofertę i wezwać wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych, co też uczynił. Oferta Przedsiębiorstwa Remontowo-Budowlanego „A.Piaskowski i Spółka” Sp. z o.o. okazała się najkorzystniejsza spośród złożonych ofert.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Zgodnie z treścią przywołanego przepisu, Zamawiający przed podjęciem decyzji o unieważnieniu postępowania przeprowadził analizę możliwości zwiększenia wskazanej pierwotnie kwoty.
Ponadto Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318973,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461228,21 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.