eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w gminie Pszczyna - etap II - 6 budynków: Pszczyna ul. Hallera 52b, Bielska 3, Kopernika 23 i 29, Sokoła 2 i Wisła Mała Nad Jeziorem 18



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w gminie Pszczyna – etap II - 6 budynków: Pszczyna ul. Hallera 52b, Bielska 3, Kopernika 23 i 29, Sokoła 2 i Wisła Mała Nad Jeziorem 18

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w gminie Pszczyna – etap II - 6 budynków: Pszczyna ul. Hallera 52b, Bielska 3, Kopernika 23 i 29, Sokoła 2 i Wisła Mała Nad Jeziorem 18

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-718a6061-6173-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001002/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Środki finansowe z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa I. Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie: 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0068.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1944733,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Hallera 52b. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 228097,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Bielskiej 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 192070,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Kopernika 23. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 539603,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Kopernika 29. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 278172,21 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Wiśle Małej przy ul. Nad Jeziorem 18. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 358673,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Sokoła 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 348116,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227539,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227539,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227539,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany AZBUD Andrzej Zawada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 553 100 99 76

7.3.3) Ulica: ul. Sarnia 1

7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka , Cisiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227539,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie, część 2 Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Bielskiej 3, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;".

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy zostały złożone trzy oferty, których cena znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367200,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie, części 3 Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Kopernika 23, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2), ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.):
"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z terminem składania i otwarcia ofert 04.01.2022r została złożona jedna oferta.
11.01.2022r zostało przesłane Wykonawcy wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego, w związku z czym Zamawiający na podstawie art.226 ust.1 pkt 8) ustawy Pzp odrzucił ofertę Wykonawcy.
W związku z brakiem innych ofert, postępowanie w zakresie części 3 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie, część 5. Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Wiśle Małej przy ul. Nad Jeziorem 18, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;".


Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z terminem składania i otwarcia ofert 04.01.2022r na część 5 zostały złożone dwie oferty.

W związku z upływem 02.02.2022r terminu związania ofertą złożoną w ww. postępowaniu, dnia 28.01.2022r Zamawiający działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) wezwał Wykonawców do przedłużenia terminu związania ofertą na część 1,4,5,6 postępowania, zamieszczają wezwanie na stronie prowadzonego postępowania jak i przesyłając informację na adresy e-mai; wskazane w Formularzu Oferty. Wykonawca: Hydratec spółka z o.o. ul. por. Anatola Radziwonika 12, 15-166 Białystok nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) odrzucił ofert ę Wykonawcy.
Kolejna złożona w postępowaniu na część 5 oferta, znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w związku z powyższym postępowanie unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517953,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517953,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie, część 6. Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Sokoła 2, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2), ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.):
"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z terminem składania i otwarcia ofert 04.01.2022r na część 6 została złożona jedna oferta.
W związku z upływem 02.02.2022r terminu związania ofertą złożoną w ww. postępowaniu, dnia 28.01.2022r Zamawiający działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) wezwał Wykonawców do przedłużenia terminu związania ofertą na część 1,4,5,6 postępowania, zamieszczają wezwanie na stronie prowadzonego postępowania jak i przesyłając informację na adresy e-mai; wskazane w Formularzu Oferty. Wykonawca: Hydratec spółka z o.o. ul. por. Anatola Radziwonika 12, 15-166 Białystok nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) odrzucił ofert ę Wykonawcy.
W związku z brakiem innych ofert, postępowanie na części 6 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.