eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie w 2022 remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczeciński TBS Spółka z o.o. w podziale na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie w 2022 remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczeciński TBS Spółka z o.o. w podziale na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811015666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta Warszawskiego 1a

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-302

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914613692

1.5.8.) Numer faksu: 914609145

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stbs.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp/stbs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie w 2022 remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczeciński TBS Spółka z o.o. w podziale na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35735d56-6c7c-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000909/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Tp 59/DZE/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10972222,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące wykonywanie w 2022 roku, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, remontów lokali z zasobu stanowiącego własność Szczecińskiego TBS i zasobu zarządzanego przez Szczeciński TBS, położonego w Lewobrzeżnej części Szczecina .
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał roboty murowe, zduńskie, malarskie, posadzkarskie, stolarskie, okładziny ścienne, elementy wentylacji grawitacyjnej, roboty w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych, centralnego ogrzewania oraz montażu urządzeń technicznych, zgodnie:
a. ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą załącznik nr 2 do specyfikacji
b. z „ramowymi wytycznymi i wymaganiami dotyczącymi wykończenia i wyposażenia przygotowywanych do zasiedlenia wolnych lokali mieszkalnych z zasobu własnego Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., stanowiącymi załącznik nr 3 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 5600000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące wykonywanie w 2022 roku, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, remontów lokali z zasobu stanowiącego własność Szczecińskiego TBS i zasobu zarządzanego przez Szczeciński TBS, położonego w Prawobrzeżnej części Szczecina.

2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał roboty murowe, zduńskie, malarskie, posadzkarskie, stolarskie, okładziny ścienne, elementy wentylacji grawitacyjnej, roboty w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych, centralnego ogrzewania oraz montażu urządzeń technicznych, zgodnie:
a. ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą załącznik nr 2 do specyfikacji
b. z „ramowymi wytycznymi i wymaganiami dotyczącymi wykończenia i wyposażenia przygotowywanych do zasiedlenia wolnych lokali mieszkalnych z zasobu własnego Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., stanowiącymi załącznik nr 3 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2300000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Nosal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381700582

7.3.3) Ulica: Bolesława Śmiałego 13/2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-351

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zmianami) – Zamawiający unieważnił postępowanie, z uwagi na fakt, że oferta z najniższą ceną (ceną jednostkową robocizny kosztorysowej) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie tj. do dnia 19.01.2022 r. do godz. 10.00 złożona została jedna oferta. Cena oferty – 53,29 zł/r-godz. Oferta otrzymała 100,00 pkt.
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający przyjął jedno kryterium oceny ofert, tj. „cenę" – 100%.
Z uwagi, że oferta przewyższa kwotę – stawkę roboczogodziny kosztorysowej, jaką Zamawiający przyjął do wyliczenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zgodnie z obowiązkiem zbadał ofert oferty pod kątem zgodności z art. 223 ust.2 pkt. 2 „ustawy Pzp”, w celu ustalenia czy w ofercie nie ma omyłek rachunkowych. Z uwagi na brak oczywistych omyłek rachunkowych i wynikających z tego konsekwencji, czynność ta potwierdziła, że cena ofertowa w dalszym ciągu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający posiada na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający z tego powodu odstąpił od dalszych czynności polegających na badaniu i ocenie ofert, tj. odstąpił od wezwania Wykonawcy do złożenia dokumentów wymaganych w SWZ, tym samym nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z treścią wyroku KIO z 13 marca 2018 (sygn. akt KIO 391/18) oferta oceniona jako najkorzystniejsza, zdaniem Izby powinna być rozumiana jako oferta, która w wyniku wstępnej oceny została najwyżej oceniona przez Zamawiającego, tj. uzyskała najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert. Natomiast, aby można było mówić o „ofercie najkorzystniejszej" Zamawiający powinien zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zgodnie z w/w orzeczeniem KIO unieważnienie bez wcześniejszego wyboru oferty najkorzystniejszej można uznać za prawidłowe, gdy ceny wszystkich ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia i jest to podstawą do zastosowania przepisu art. 255 ust. 1 pkt. 3 „ustawy Pzp”. Powyższe stanowisko potwierdza również wyrok KIO z 16 sierpnia 2016 (sygn. akt KIO 1384/16): „Zamawiający nie mógł jednocześnie wskazać oferty najkorzystniejszej, rozumianej jako jej wybór i dokonać unieważnienia postępowania. Prowadziłoby to bowiem do sprzecznych ze sobą decyzji proceduralnych. Jeżeli Zamawiający po porównaniu cen ze środkami, jakimi dysponuje, widzi, iż postępowanie będzie podlegało unieważnieniu, gdyż nie ma dodatkowych środków, które pozwoliłyby na wybór oferty najkorzystniejszej, prowadzenie czynności i badanie ofert traci sens i niepotrzebnie wydłuża postępowanie".

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53,29 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.