eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Jednorazowa sprzedaż i dostawa wyposażenia medycznego.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa sprzedaż i dostawa wyposażenia medycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f54a38a-8909-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jednorazowa sprzedaż i dostawa wyposażenia medycznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f54a38a-8909-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022237/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Wyposażenie medyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/45/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200095,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1
Szafa medyczna - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 13837,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2
Stolik pod aparaturę medyczną - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 4752,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3
1. Parawan teleskopowy przyścienny – 3 szt.
2. Zasłonka do parawanu przyściennego – 20 szt.
3. Parawan mobilny dwuskrzydłowy – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 8093,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4
Wózek kąpielowy - wanna mobilna z regulacją wysokości - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5
Lampa zabiegowa bezcieniowa LED ścienna – 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33167000-8 - Lampy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 12852,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6
Łóżko szpitalne - 5 szt.
Wyposażenie dodatkowe do łóżka (materac) - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.5.) Wartość części: 67204,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7
Szafka przyłóżkowa pacjenta – 10 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 36936,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8
Wózek reanimacyjny - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 7506,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9
Wózek do transportu żywności - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 8487,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10
Mobilny statyw ze stali nierdzewnej – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 5070,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11
Materac piankowy przeciwodleżynowy pasywny – 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10368,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12
Materac zmiennociśnieniowy przeciwodleżynowy z pompą – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13
Pokrowiec do materaca przeciwodleżynowego – 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4536,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14
Fotel zabiegowy z regulacją elektryczną – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192340-7 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów

4.5.5.) Wartość części: 13608,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 15
Blat boczny montowany do fotela FoZa Basic Plus – 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3099,60 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 16
Lampa bakteriobójcza przepływowa UV-C na statywie jezdnym – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

4.5.5.) Wartość części: 11070,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 4 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 5 nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 8 złożono jedną ofertę: F.H.U. Euro-Medical Maciej Świda, ul. Fabryczna 19, 34-300 Żywiec, wartość oferty: 10.863,72 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 7.506,00 zł.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 11 nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 14 nie złożono żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 15 nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 16 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.