eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytna › Dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Zdroje w 2024 roku (II)



Ogłoszenie z dnia 2024-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Zdroje w 2024 roku (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Zdroje

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krótka 5

1.5.2.) Miejscowość: Szczytna

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 8683 270

1.5.8.) Numer faksu: 8684 172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdroje@wroclaw.lasy.qov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_zdroje/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zdroje/zamowienia-publiczne3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


PGL LP

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Zdroje w 2024 roku (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2830381d-9a6f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552450

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.270.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193658,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
I. Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2024 roku poprzez tankowanie pojazdów bedących w dyspozycji Zamawiającego oraz płynów eksploatacyjnych z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji w następujacych szacunkowych ilościach:
1. Benzyna bezołowiowa Pb 95 (kod CPV 09 13 21 00-4) - 2 242,5 litrów
2. Olej napedowy ON (kod CPV 09 13 41 00-8) - 18 120,55 litrów
II. Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA GOSPODARKI z dnia 9 pażdziernika 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015.168 z dnia 2015.10.23) i ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ENERGII z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczacych zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bedą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.2016.2008 z dnia 2016.12.14)
III. Przedmiot zamówienia określony w pkt I będzie odbierany przez Zamawiajacego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 140171 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
I. Dostawa oleju opałowego do kotłowni siedziby Zamawiajacego w Szczytnej ul. Krótka 5 (kod CPV 09 13 51 00-5) w ilości 8 050 litrów.
II. Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA GOSPODARKI z dnia 9 pażdziernika 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015.168 z dnia 2015.10.23) i ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ENERGII z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczacych zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bedą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.2016.2008 z dnia 2016.12.14)
III. Przedmiot zamówienia określony w pkt I będzie dostarczany do siedziby Zamawiajacego.
IV. Zamówione ilości mogą ulec zmianie do 10 % w górę lub w dół.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 53487 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127993,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127993,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127993,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JACKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831861016

7.3.3) Ulica: WOLANY

7.3.4) Miejscowość: POLANICA ZDRÓJ

7.3.5) Kod pocztowy: 57-320

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127993 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39928 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39928 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39928 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gazpetrol sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961517642

7.3.3) Ulica: 1 maja

7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39928 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-17 do 2024-01-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.