Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00552450/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00563609/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Zdroje w 2024 roku (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Zdroje
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krótka 5
1.5.2.) Miejscowość: Szczytna
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 8683 270
1.5.8.) Numer faksu: 8684 172
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdroje@wroclaw.lasy.qov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_zdroje/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zdroje/zamowienia-publiczne31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PGL LP
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Zdroje w 2024 roku (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2830381d-9a6f-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.270.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 193658,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:I. Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2024 roku poprzez tankowanie pojazdów bedących w dyspozycji Zamawiającego oraz płynów eksploatacyjnych z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji w następujacych szacunkowych ilościach:
1. Benzyna bezołowiowa Pb 95 (kod CPV 09 13 21 00-4) - 2 242,5 litrów
2. Olej napedowy ON (kod CPV 09 13 41 00-8) - 18 120,55 litrów
II. Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA GOSPODARKI z dnia 9 pażdziernika 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015.168 z dnia 2015.10.23) i ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ENERGII z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczacych zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bedą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.2016.2008 z dnia 2016.12.14)
III. Przedmiot zamówienia określony w pkt I będzie odbierany przez Zamawiajacego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 140171 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:I. Dostawa oleju opałowego do kotłowni siedziby Zamawiajacego w Szczytnej ul. Krótka 5 (kod CPV 09 13 51 00-5) w ilości 8 050 litrów.
II. Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA GOSPODARKI z dnia 9 pażdziernika 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015.168 z dnia 2015.10.23) i ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ENERGII z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczacych zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bedą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.2016.2008 z dnia 2016.12.14)
III. Przedmiot zamówienia określony w pkt I będzie dostarczany do siedziby Zamawiajacego.
IV. Zamówione ilości mogą ulec zmianie do 10 % w górę lub w dół.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 53487 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127993,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127993,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127993,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JACKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831861016
7.3.3) Ulica: WOLANY
7.3.4) Miejscowość: POLANICA ZDRÓJ
7.3.5) Kod pocztowy: 57-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127993 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39928 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39928 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39928 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gazpetrol sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961517642
7.3.3) Ulica: 1 maja
7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39928 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-17 do 2024-01-17PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych w systemie kart flotowych dla RCKiKim. prof dr Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- Dostawa oleju opałowego
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.