eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż kompletnych agregatów skraplających



Ogłoszenie z dnia 2021-05-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053276 z dnia 2021-05-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż kompletnych agregatów skraplających

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska 18

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż kompletnych agregatów skraplających

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7ca2b5-b3b5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019170/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Bieżąca obsługa urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej i klimatycznej w obiektach WSS Olsztyn w zakresie nadzoru, napraw, eksploatacji i konserwacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wss.olsztyn.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wss.olsztyn.pl/zamowienia-publiczne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej, za pośrednictwem 1.1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal /WSSzpital/SkrytkaESP w zakresie składania ofert , zmiany iwycofaniaoferty ,1.2. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/WSSzpital/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej na adres:zamowienia@wss.olsztyn.pl w zakresiezadawania pytań , wezwań, uzupełnień , składania wyjaśnień,oświadczeń.1.3. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.1.4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 1.5. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na skrzynkę ePUAPZamawiającego lub poczty e-mailZamawiającego. 1.6. Identyfikator postępowania dla danegopostępowania o udzielenie zamówieniadostępny jest na Liście wszystkich postępowań naminiPortalu.1.7. Zamawiający wymaga abydokumenty składane były pod rygorem nieważności wformie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej:1.7.1. podpisem zaufanym, o którym mowaw ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, zpóźn. zm.) lub1.7.2. podpisem osobistym, o którym mowa wustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. odowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i 730).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO.Zgodniezart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,Zamawiający informuje, że:􀀁􀀁 administratorem danych osobowych jest Wojewódzki SzpitalSpecjalistyczny w Olsztynie, ul.Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn; szpital@wss.olsztyn.pl, tel. 89 53 86270􀀁􀀁 inspektorem ochronydanych osobowych w Szpitalu Pani Beata Jastrzębowska 􀀁􀀁iod@wss.olsztyn.pl, tel. 89 53 86353;􀀁􀀁 dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c i d RODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem;􀀁􀀁 odbiorcami danych osobowychbędą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 ust.1 oraz art. 74 ustawyz dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019), dalej „ustawaPzp”; 􀀁􀀁 dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 􀀁􀀁zamawiający nie planujeprzetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż związanym zprzedmiotowympostępowaniem. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe wcelu innym niżokreślono powyżej, przed dalszym przetwarzaniem poinformuje osobę, której danedotyczą oraz udzielijej informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.􀀁􀀁 Wykonawca jestzobowiązany, w związku zudziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkichobowiązków formalno-prawnychwymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjnyprzewidziany w art. 13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od którychdane te wykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lubdokumentów składanych nażądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14RODO względem osóbfizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które todane wykonawcaprzekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych nażądaniezamawiającego.􀀁􀀁 W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjneorazochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane wzwiązku zudziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią wynikającązFormularza ofertowego;􀀁􀀁 obowiązek podania danych osobowych jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; 􀀁􀀁 wodniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;􀀁􀀁 w zakresie danych osobowych wykonawcaposiada:− na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;− na podstawie art. 16RODO prawo dosprostowania danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyuzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;􀀁􀀁 w zakresiedanych osobowychwykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;− napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ/333/14TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy centrali klimatyzacyno - wentylacyjnej NW 4 (sala kardiologiczna), NW 5 i NW 6 (sale ortopedyczne) .Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ - formularz cenowy i załącznik nr 5 do SWZ – formularz parametrów wymaganych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu dla przedsiębiorców, o którym mowa odpowiednio w rozporządzeniu (UE) 2015/2067 albo w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008, zgodnie z Dz.U. 2019.216.0002158, Art. 29.4.2. Zamawiający wymaga posiadanie prze pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia Świadectw Kwalifikacyjnych wydawanych przez SEP. ( min 2 pracownik).4.3. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 1 usługę potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z wykonywania prac przy: montowaniu układów chłodzenia w centralach klimatyzacyjno – wentylacyjnych BerlinerLuft, instalacjach układów automatyki Carel.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje sięwart. 455 ustawy, oraz w projektach umów stanowiących załączniki do SWZ. Wszelkiezmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Platformie ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, wybierając skrzynkę podawczą Zamawiającego / WSSzpital/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

3. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż 4 dni przed terminem składania ofert, tj. 18 maja 2021 r. (art. 284 ust 1 i 2 ustawy pzp ).
2021-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.