Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b76eefe-7d1d-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługa utrzymania oświetlenia ulic, placów i dróg ze względów technicznych o obiektywnym charakterze, może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, tj. Tauron Nowe Technologie S.A., ponieważ Spółka ta jest właścicielem sieci oświetleniowej i posiada do niej prawa majątkowe.
Oprawy oświetleniowe gminy są częściowo zamontowane na słupach firmy Tauron, częściowo na sieci napowietrznej skojarzonej z siecią niskiego napięcia zasilającej klientów firmy Tauron, a częściowo wpięte w urządzenia techniczne stanowiące własność firmy Tauron i nie mogą samodzielnie funkcjonować ze względów technicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2022.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) coroczne oględziny sieci oświetlenia drogowego; 2) wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów eksploatacyjnych w sieci oświetlenia w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami; 3) wymiana niesprawnych źródeł światła; 4) utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany; 5) lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej w ramach zaplanowanych wyjazdów; 6) utrzymywanie tabliczek zaciskowo-bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności eksploatacyjnej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymianę uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych w ramach zaplanowanych wyjazdów; 7) utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę uszkodzonych ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów itp.);
8) wymiana uszkodzonych przewodów zasilających na słupach i wysięgnikach; 9) wymiana uszkodzonych zabezpieczeń opraw oświetleniowych oraz dostosowanie zabezpieczeń do wielkości poboru mocy;
10) bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających; 11) regulacja zegarów sterujących oświetleniem – raz w roku; 12) prowadzenie wymaganej dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przyjmowania zgłoszeń o awariach i usterkach oświetlenia oraz prowadzenie rejestru zgłoszeń;
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) całodobowej obsługi sieci oświetleniowej za pośrednictwem swoich komórek organizacyjnych, umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej pod wskazany numer telefonu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę; 2) podjęcia niezwłocznych działań interwencyjnych od momentu zgłoszenia w sytuacjach wyjątkowych, takich jak: • kolizja drogowa, w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa, • stan sieci stwarza zagrożenie dla osób i mienia,
• w innych przypadkach spowodowanych np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich, • wystąpienia niesprawności fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 15/0,4 kV; 3) niezwłocznego podejmowania niezbędnych działań w sytuacjach awaryjnych, a w przypadku konieczności wymiany nieczynnych źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów, termin wykonania nie może przekroczyć 10 dni roboczych od daty zgłoszenia wykonawcy awarii na wyznaczony adres e-mail lub numer telefonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396294,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396294,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396294,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396294,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy.
- Dostawa stu dwudziestu pompowni ścieków przydomowych przejmujących ścieki z gospodarstw domowych w miejscowości Mikowice.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Namysłów
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Budowa dróg gminnych w Smarchowicach Małych - opracowanie dokumentacji projektowej
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Namysłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.