Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00010674/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pracy sprzętu i środków transportu wraz z ich obsługą przy wykonaniu prac remontowych na terenie Gminy Dorohusk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dorohusk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 50
1.5.2.) Miejscowość: Dorohusk-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-175
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 8256661089
1.5.8.) Numer faksu: 825661061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dorohusk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dorohusk.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dorohusk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pracy sprzętu i środków transportu wraz z ich obsługą przy wykonaniu prac remontowych na terenie Gminy Dorohusk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87536602-ab05-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010006/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi pracy sprzętu i środków transportu wraz z ich obsługą przy wykonaniu prac remontowych na terenie Gminy Dorohusk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.Z.P. 271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206439,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Usługi pracy sprzętu i środków transportu wraz z ich obsługą przy wykonaniu prac remontowych na terenie Gminy Dorohusk w następującym zakresie:
1) Transport materiałów samochodem skrzyniowym o ładowności 5-20 Mg, (cena w zł/km) przy wykorzystaniu pełnej ładowności wagowej lub objętościowej z załadunkiem
i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia wraz z obsługą, ilość zamawianych usług 1300 km;
2) Transport drobnicy i osób samochodem dostawczym z załadunkiem i rozładunkiem wraz
z obsługą, (cena w zł/km), ilość zamawianych usług 300 km,
3) Transport materiałów ciągnikiem kołowym z 1 przyczepą o tonażu do 8 Mg z wykorzystaniem pełnej ładowności skrzyni wraz z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, ilość zamawianych usług – 150 godzin,
4) Transport materiałów ciągnikiem kołowym z 2 przyczepami o tonażu do 8 Mg każda z wykorzystaniem pełnej ładowności skrzyń wraz z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, ilość zamawianych usług – 200 godzin,
5) Praca ładowarki wraz z obsługą - ilość zamawianych usług – 50 godzin
6) Praca koparko-spycharki wraz z obsługą, ilość maksymalna zamawianych usług 50 godzin
7) Praca równiarki z obsługą (w zakresie profilowania i wyrównywania), ilość zamawianych usług – 350 godzin
8) Praca kosiarki rotacyjnej wraz z obsługą, ilość zamawianych usług – 380 godzin
9) Wykonanie robót ręcznych związanych z zamówieniem ilość zamawianych usług – 100 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237133,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237133,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237133,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631866852
7.3.4) Miejscowość: Okopy Kolonia 49
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237133,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.