eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Dokończenie budowy bloku operacyjnego oraz przebudowa i modernizacja pomieszczeń szpitalnych na część diagnostyczną, rozbudowa i modernizacja instalacji gazów medycznych projektu rozbudowy i...



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052812 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie budowy bloku operacyjnego oraz przebudowa i modernizacja pomieszczeń szpitalnych na część diagnostyczną, rozbudowa i modernizacja instalacji gazów medycznych projektu rozbudowy i...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331031257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chopina 29

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943113726

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalbialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbialogard.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://szpitalbialogard.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie budowy bloku operacyjnego oraz przebudowa i modernizacja pomieszczeń szpitalnych na część diagnostyczną, rozbudowa i modernizacja instalacji gazów medycznych projektu rozbudowy i...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f253438-913d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025126/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/N/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4962972,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na dokończeniu budowy bloku operacyjnego, przebudowa części pomieszczeń parteru budynku głównego na potrzeby Izby przyjęć, Poradni Specjalistycznych, Pracowni Badań endoskopowych i salki gimnastycznej dla celów rehabilitacji z wyłączeniem Pracowni RTG Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o., ul. Chopina 29.2. UWAGA: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi wykonać system napowietrzania przyległych klatek schodowych dostosowując je do aktualnych przepisów p.poż. na podstawie wytycznych ujętych w dokumentacji projektowej. W ramach systemu napowietrzania należy wykonać rewizję opracowania technicznego. Rewizja musi być uzgodniona z autorem projektu oraz musi zostać zaakceptowana i zatwierdzona przez rzeczoznawcę do spraw ppoż.3. Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień publicznych (CPV): 45000000-7 – Roboty budowlane, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.4. Szczegółowy zakres prac do wykonania został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.5. UWAGA: Warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku odbioru końcowego przedmiotu zamówienia jest prawidłowe funkcjonowanie wszystkich systemów, urządzeń, sieci i instalacji zamontowanych w obiekcie. Wykonawca będzie odpowiadał za prawidłowe funkcjonowanie wszystkich systemów, urządzeń, sieci i instalacji zainstalowanych w obiekcie mimo, że ich część została wykonana we wcześniejszych etapach przez innych Wykonawców.6. UWAGA: Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonujących obiektach, gdyż Zamawiający jest zobowiązany do zachowania ciągłości pracy placówki. Wykonawca nie będzie z tego tytułu zgłaszał żadnych roszczeń, w tym roszczeń o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w sytuacji czasowego ograniczenia możliwości udostępnienia określonych miejsc, w których będą wykonywane roboty lub miejsc, które będą konieczne do wykonywania robót. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość częściowego / etapowego przekazywania frontu robót.7. UWAGA: W przypadku przywołania w opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia dokumentacji znaków towarowych, nazw własnych materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów i innych należy traktować je jedynie, jako wzorzec jakościowy i są podane w celu określenia wymogów jakościowych im stawianych, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) i aktami wykonawczymi do niej. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych, równoważnych materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów i innych pod warunkiem zachowania tożsamych lub wyższych parametrów technicznych.8. UWAGA: Ilekroć w treści niniejszego dokumentu Zamawiający wyraźnie dopuszcza rozwiązania, urządzenia, sprzęty, parametry, materiały itd. równoważne, poprzez posłużenie się po ich opisie zwrotem „lub równoważny", jako rozwiązania, urządzenia, sprzęty, parametry, materiały itd. równoważne należy rozumieć rozwiązania, urządzenia, sprzęty, parametry, materiały itd. o parametrach technicznych takich jak wielkość, grubość, waga, moc elektryczna, poziom hałasu nie gorszych lub lepszych niż parametry minimalne (referencyjne) określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametru lepszego" Zamawiający rozumieć będzie parametr działający na korzyść Zamawiającego np. poprzez zmniejszenie zużycia energii elektrycznej lub zwiększenie standardu bezpieczeństwa, cechujący się korzystniejszymi dla Zamawiającego parametrami technicznymi, merytorycznymi, cechami użytkowymi, jakościowymi lub funkcjonalnymi.9. Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym. Obowiązkiem Wykonawcy jest podanie wartości ryczałtowej robót w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i projekt budowlany.Obowiązującą formą rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie wynagrodzenie ryczałtowe.10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z sprzętem wchodzącym w skład przedmiotu zamówienia.11. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa na terenie czynnego Szpitala, przy jak najmniejszej uciążliwości dla pacjentów i personelu. Organizację prowadzenia robót budowlanych należy ustalić z Zamawiającym. Strefę robót budowlanych należy zabezpieczyć i odgrodzić od części użytkowanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5258250,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6705196,92

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5258250,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usługowo –Remontowy Idziaszek Sp. z o. o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Romark Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 789-147-85-34

7.3.3) Ulica: ul. Jarocińska 11c

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto nad Wartą

7.3.5) Kod pocztowy: 63-040

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5258250,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.