eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkola w Zagnańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkola w Zagnańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 I PRZEDSZKOLA W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260018300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 59

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 48413113275

1.5.8.) Numer faksu: 48413113275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp2zagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zagnansk.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkola w Zagnańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5414548-90b4-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017635/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkola w Zagnańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018388

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.26.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173033,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ARTYKUŁY SPOZYWCZE
PRZYPRAWY: zapach świeży po otwarciu produktów, bez dodatku glutaminianu sodu, barwników bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.
MAKARONY: Sporządzone z najwyższej jakości mąki, zawierające pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.
Częstotliwość dostaw części 1 : 3 x w tygodniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIĘSO WIEPRZOWE I WOŁOWE,
Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej. Mięso soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości, bez dodatku GMO,
produktu mięso polskiego pochodzenia z bieżące produkcji i bezpośredniego rozbioru (warunek konieczny )
Częstotliwość dostaw części 2: w zależności od jadłospisu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 27619,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIĘSO: DRÓB I PRODUKTY DROBIOWE (świeże),
Częstotliwość dostaw części 3: w zależności od jadłospisu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 9523,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MROŻONKI I RYBY,
OWOCE WARZYWA MROŻONE
Warzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone,
RYBY
Ryby świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP
Zamawiający w części 4 art., mrożonki i ryby wymaga od Wykonawcy udostępnienia lub bezpłatnej dzierżawy 3 zamrażarek o pojemności 271 l na czas obowiązywania umowy.
Częstotliwość dostaw części 4: w zależności od jadłospisu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 28571,43 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE Świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty
Częstotliwość dostaw części 5: 3x w tygodniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 15238,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WĘDLINY
Wędliny: konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
Częstotliwość dostaw części 6: codziennie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 4857,14 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIECZYWO
Chrupiące, świeże, niegumiaste dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich (świeżej z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku)
Częstotliwość dostaw części 7: codziennie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 7619,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE
JABŁKA , GRUSZKI, OWOCE I WARZYWA
Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza nieregularne, intensywny kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ mają zielonkawobiały, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny
Częstotliwość dostaw części nr 8: codziennie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 47619,05 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jaja
Dostawa jaj (wg ważnej daty do spożycia – w okresie planowanej przez Kupującego dostawy i zużycia) każde jajko musi posiadać nadrukowany numer identyfikacyjny, nie dopuszczalne są jajka nieoznakowane, zbite lub popękane, opakowanie powinno zawierać: nazwę lub adres, klasę jakości kategorię wagową, liczbę jaj w opakowaniu, datę pakowania Jaja naświetlane lampą UV bezpośredniego działania - zgodnie z klasą I A
Częstotliwość dostaw części nr 9: w zależności od jadłospisu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 1904,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.