eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Przebudowa ulic Augustyna Steffena i ks. Franciszka Osińskiego w Pasłęku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa ulic Augustyna Steffena i ks. Franciszka Osińskiego w Pasłęku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5

1.4.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.4.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.7.) Numer telefonu: 552482001

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052348

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00036987/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.;
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie drogi / placu o powierzchni min. 2 000 m2 o nawierzchni z kostki granitowej wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 500 000,00 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia: co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), w specjalności drogowej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy,
c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, który może pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych,
d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, która może pełnić funkcję kierownika robót wodociągowych i kanalizacyjnych,
e) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych oraz w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, która może pełnić funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych,
f) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co najmniej 12 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.

Po zmianie:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.;
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie drogi / placu o powierzchni min. 2 000 m2 o nawierzchni z kostki granitowej wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 500 000,00 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia: co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), w specjalności drogowej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy,
c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który może pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych,
d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która może pełnić funkcję kierownika robót wodociągowych i kanalizacyjnych,
e) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń, która może pełnić funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych,
e1)Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
f) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co najmniej 12 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia
należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1)stawki podatku od towarów i usług,
2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym, wynagrodzeniu za pracę,
3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian dotyczących terminu realizacji
zamówienia w przypadku:
1)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających
prowadzenie prac,
2)zmiany technologii realizacji robót, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innej
przyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym terminie jest
niemożliwa,
2.Wykonawca bezzwłocznie zawiadomi Przedstawiciela Zamawiającego w celu określenia
wpływu ww. sytuacji na realizację zamówieni

Po zmianie:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia
należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1)stawki podatku od towarów i usług,
2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym, wynagrodzeniu za pracę,
3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
2. Dopuszcza się również możliwość wprowadzenia zmian umowy, która została zawarta na okres powyżej 12 miesięcy, dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację w sytuacji spełnienia niżej wymienionych wymagań:
1) w przypadku istotnej zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy oraz
2) przy zachowaniu niżej określonych warunków i postanowień Umowy określonych w ust. 3
3. W przypadku dokonywania waloryzacji wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2, wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 6 ust. 1 Umowy, będzie waloryzowane o aktualny wskaźnik stanowiący różnicę odchylenia wskaźnika inflacji za ostatnie 4-ry kwartały przekraczającego 4% (tj. waloryzacja wynagrodzenia wyniesie wskaźnik inflacji za ostatnie cztery kwartały minus 4%, nie więcej niż 0,5% wynagrodzenia określonego w § 6 ust.1) , przy łącznym spełnieniu następujących postanowień:
1) podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy – nastąpi na wniosek Wykonawcy, złożony najwcześniej po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy przez Strony oraz przy wzroście Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej 4% za ostatnie 4 kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację,
2) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy – nastąpi w wyniku działań Zamawiającego, podjętych co najmniej po upływie 12 miesięcy od zawarcia Umowy przez Strony oraz przy obniżeniu Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej 4% za ostatnie 4 kwartały poprzedzające działania Zamawiającego o waloryzację:
a) na wniosek Wykonawcy – nastąpi tylko i wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na dzień złożenia wniosku o waloryzację realizuje Przedmiot umowy,
b) w wyniku działań Zamawiającego – nastąpi bez względu na fakt czy Wykonawca na dzień podjęcia działań Zamawiającego realizuje Przedmiot Umowy czy dopuszcza się zwłoki
3) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w wyniku waloryzacji, o której mowa w ust. 3, wynosi 0,5% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ofercie Wykonawcy.
4. Kolejny wniosek o zmianę wynagrodzenia, Wykonawca może złożyć nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia złożenia poprzedniego wniosku o waloryzację, o którym mowa w ust. 3.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian dotyczących terminu realizacji
zamówienia w przypadku:
1)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających
prowadzenie prac,
2)zmiany technologii realizacji robót, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innej
przyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym terminie jest
niemożliwa,
2.Wykonawca bezzwłocznie zawiadomi Przedstawiciela Zamawiającego w celu określenia
wpływu ww. sytuacji na realizację zamówieni

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-11 08:00

Po zmianie:
2022-02-18 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-11 08:30

Po zmianie:
2022-02-18 08:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-12

Po zmianie:
2022-03-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.