eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WPI BO - Twórcza kraina - plac zabaw z elementami edukacyjnymi przy Szkole Podstawowej nr 8 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051987 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WPI BO – Twórcza kraina – plac zabaw z elementami edukacyjnymi przy Szkole Podstawowej nr 8 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384109908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-560

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 25-27-885

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp8katowice.szkolnastrona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8katowice.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WPI BO – Twórcza kraina – plac zabaw z elementami edukacyjnymi przy Szkole Podstawowej nr 8 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1efcbba7-7fe5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011192/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 WBOO BO - Twórcza kraina - plac zabaw z elementami edukacyjnymi przy Szkole Podstawowej nr 8 w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014289/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/32/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281242,2 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw – etap I, w szczególności:1. Roboty rozbiórkowe: rozebranie ogrodzenia z siatki, rozebranie ogrodzenia murowanego,2. Zabawki: dostawa i montaż urządzeń zabawowych, dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, balustrada, tablica informacyjna z regulaminem), dostawa i montaż stojaków rowerowych, dostawa i montaż chwytów do wspinaczki, dostawa i ułożenie gier podwórkowych z masy termoplastycznej.3. Nawierzchnie: pomiary geodezyjne, wykonanie koryta, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy, wzmacnianie podłoża gruntowego geokratami, wzmacnianie podłoża geowłóknina, wykonanie ławy pod obrzeża, montaż obrzeży betonowych palisadowych, montaż obrzeży EKO-BORD, wykonanie ekologicznej nawierzchni bezpiecznej z barwionych zrębków drewnianych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej – granulat gumowy SBR +EPDM lany na mokro, humusowanie z obsianiem nawierzchni terenów zielonych, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej.4. Ogrodzenie: pomiary, wykonanie stóp fundamentowych, izolacje przeciwwilgociowe, montaż ogrodzenia z siatki, montaż furtki.5. Nasadzenia: wykonanie nasadzeń z zaprawą dołów.Do nasadzeń należy stosować materiał sadzeniowy z bryłą korzeniową w pojemniku lub balotowany. Drzewa pienne, o prawidłowo wykształconym pniu i prowadniku, w zależności od gatunku i odmiany. Pień prosty, bez uszkodzeń mechanicznych. Korona bez uszkodzeń mechanicznych i zmian chorobowych, równomierna, zaczynająca się min. 1,5 m nad gruntem. Obwody pni sadzonek na wysokości 1,0 m powinny wynosić do najmniej 8 cm. Do nasadzeń nie może być zastosowany materiał roślinny kopany z gruntu, z „gołym korzeniem”. Dostarczony materiał roślinny powinien być właściwie oznaczony (musi posiadać etykiety z nazwą łacińską i polską) oraz po wykonaniu nasadzenia ściółkowany korą. Drzewa liściaste należy opalikować minimum 3 palami na drzewo o średnicy co najmniej 6 cm i wysokości dostosowanej do wysokości sadzonek, pale należy wzmocnić min. Podwójnymi ryglami poprzecznymi, umieszczonymi w ich dolnej części. Drzewa przywiązać elastycznym, miękkim materiałem do konstrukcji z pali np. taśmą tkaną o szerokości min. 3 cm (materiał użyty do wiązań oraz sposób wiązań nie mogą powodować uszkodzeń kory).O nasadzeniu drzew należy poinformować pisemnie Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w terminie 14 dni od daty wykonania nasadzeń zastępczych.Prace pielęgnacyjne dotyczące wykonanych nasadzeń powinny być realizowane kompleksowo przez okres 3 lat. Do obowiązków Wykonawcy w ramach pielęgnacji w okresie 3 lat należy w szczególności: odchwaszczanie mis wokół drzew, odchwaszczania krzewów, formowanie krzewów, nawożenie nasadzeń (2 x w roku), systematyczne podlewania wszystkich nasadzeń, co najmniej raz w tygodniu, a w okresach suchych, co najmniej co drugi dzień, ochrona roślin przed chorobami i szkodnikami, poprawienia, wymiana pali oraz wiązań przy drzewach, formowanie koron drzew zgodnie ze sztuką ogrodniczą, uzupełnianie kory, wymiana uschniętych lub uszkodzonych roślin. W przypadku nie zachowania żywotności przez drzewa Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznej wymiany nasadzeń.6. wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.Uwaga: Usługa wycinki drzew nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji obejmującej dokumentację projektową, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309900

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309900

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH REKTUR KRZYSZTOF TUREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271082048

7.3.3) Ulica: Piotra Michałowskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-748

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309900

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.