Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00311997/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego w budynku świetlicy wiejskiej
w Klonowie i Szkoły Filialnej w Suchej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10
1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego w budynku świetlicy wiejskiejw Klonowie i Szkoły Filialnej w Suchej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c066584e-5c04-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002206/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wymiana pokrycia dachowego w budynku świetlicy wiejskiej w Klonowie i Szkoły Filialnej w Suchej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311997/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn.: ,,Wymiana pokrycia dachowego, zniszczonych elementów konstrukcji dachu, rozbiórka i wymurowanie kominów wraz z montażem kominków wentylacyjnych oraz wzmocnienie pękających ścian i wymiana części stolarki okiennej w budynku świetlicy wiejskiej w Klonowie”1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku świetlicy wiejskiej
usytuowanej na terenie działki o nr ewid. 188/2 położonej w m. Klonowo 21 polegające m. in. na:
a) wymianie pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną karpiówkę w kolorze czerwonym, układaną w koronkę, wymianie orynnowania i opierzenia,
b) wymianie zniszczonych elementów konstrukcji dachu,
c) rozbiórce kominów,
d) wymurowaniu kominów, montaż kominków wentylacyjnych,
e) wzmocnieniu pękających ścian,
f) wymianie części stolarki okiennej,
g) wymianie instalacji odgromowej.
2. Budynek świetlicy wiejskiej w Klonowie wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków.
3. Koszt utylizacji azbestu nie leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany zdjąć, złożyć i zabezpieczyć płyty azbestowe na terenie przedmiotowej działki, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 9 do SWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45262660-5 Usuwanie azbestu
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych
i inne podobne roboty specjalistyczne
45262500-6 Roboty murarskie
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 Instalacja odgromowa
6. Zamówienie objęte jest zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę znak BD.6743.LUB.89.2021.ECz z dnia 17.09.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262522-6 - Roboty murarskie
45262660-5 - Usuwanie azbestu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 119553,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn.: ,,Wymiana pokrycia dachowego, zniszczonych elementów konstrukcji dachu, rozbiórka i wymurowanie komina ponad dachem oraz wzmocnienie pękających ścian i wymiana części stolarki okiennejw budynku Szkoły Filialnej w Suchej”
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Szkoły Filialnej
usytuowanej na terenie działki o nr ewid. 658 położonej przy ul. Głównej 15 w m. Sucha polegające m. in. na:
a) wymianie pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną karpiówkę w kolorze czerwonym, układaną w koronkę, wymianie orynnowania i opierzenia (dach wyższy),
b) wymianie zniszczonych elementów konstrukcji dachu (dach wyższy),
c) rozbiórce i wymurowaniu komina ponad dachem, montażu kominków wentylacyjnych,
d) wzmocnieniu pękających ścian,
e) wymianie części stolarki okiennej,
f) wymianie instalacji odgromowej (dach wyższy).
2. Budynek Szkoły Filialnej w Suchej wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków.
3. Koszty utylizacji materiałów rozbiórkowych leżą po stronie Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 10 do SWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.
5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych
i inne podobne roboty specjalistyczne
45262500-6 Roboty murarskie
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
6. Zamówienie objęte jest zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę znak BD.6743.LUB.95.2021.ECz z dnia 19.10.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 57519,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180757,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325344,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180757,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Koszowski Andrzej Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,Koszowski"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Edyta Skiba-Koszowska Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,Koszowski"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590001700
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 15
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180757,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86624,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86624,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Koszowski Andrzej Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,Koszowski"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Edyta Skiba-Koszowska Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,Koszowski"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590001700
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 15
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86624,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUBIEWO
więcej: przetargi LUBIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.