eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu ul. 3 Maja 15.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu ul. 3 Maja 15.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.powiat.cieszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu ul. 3 Maja 15.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c053ce89-4ea9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002838/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu ul. 3 Maja 15.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

. „Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły ZST w Ustroniu i hali sportowej przy ZST w Cieszynie”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Termomodernizacja budynku ZST w Ustroniu, ul. 3 Maja 15:
- docieplenie ścian zewnętrznych metodą ETICS wełną mineralną gr. 18 cm (za wyjątkiem elewacji frontowej: południowo – zachodniej) oraz cokołu z płyt styropianowych XPS gr. 15 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego i pomalowaniem farbą,
- docieplenie ściany zewnętrznej frontowej (południowo – zachodniej) od zewnątrz poprzez zastosowanie tynku termoizolacyjnego gr. 3 cm, natomiast od wewnątrz zastosowanie okładziny z płyt PIR gr. 8 cm zespolonych z płytą g-k,
- rozbiórka cokołu z płytek na elewacji południowo – zachodniej, naprawa ubytków tynków zewnętrznych, gzymsów,
- wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych środkami bitumicznymi, styropianem ekstrudowanym XPS gr. 20 cm oraz folią kubełkową wraz z przełożeniem fragmentów chodników (opasek z kostki betonowej) oraz odtworzeniem terenu,
- wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych – naprawa w postaci przepony metodą iniekcji preparatem przeciwwilgociowym wraz z wykonaniem tynków renowacyjnych w pomieszczeniach parteru,
- wymiana pokrycia dachowego na warsztatami z papy termozgrzewalnej na pokrycie z płyt dachowych warstwowych z rdzeniem styropianowym gr. 25 cm wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych stalowych wiązarów kratowych dachu oraz ich renowacją i konserwacją,
- remont komina nad warsztatami,
- docieplenie stropodachu drewnianego nad II piętrem wełną mineralną gr. 20 cm wraz z ułożeniem izolacji przeciwwilgociowej i z zabudową sufitu podwieszanego z płyt g-k EI30,
- docieplenie dachu nad magazynem dla kajaków wełną mineralną gr. 22 cm wraz z ułożeniem izolacji przeciwwilgociowej i sufitu podwieszanego z płyt OSB,
- wzmocnienie konstrukcji dachowej drewnianej budynku części dydaktycznej oraz wymiana pokrycia dachowego z blachy stalowej na połaci od strony południowej pod zabudowę urządzeń fotowoltaicznych,
-wymiana (odtworzenie) rynien i rur spustowych dla całego budynku,
-wymiana obróbek blacharskich (kominów, gzymsów, parapetów zewnętrznych, murów ogniowych, okapów itp.),
- demontaż i montaż różnych elementów na elewacji (masztów, lamp, tablic informacyjnych, kratki wentylacyjnej, skrzynek, balustrad itp.), likwidacja zbędnego okablowania, wkucie kabli w rurach osłonowych w ścianę na elewacjach, demontaż, odnowienie i ponowny montaż krat stalowych,
- rozebranie okładziny cokołu na elewacji południowo - zachodniej, skucie tynków głuchych, naprawa ubytków tynków zewnętrznych i wyrównanie podłoża,
- oczyszczenie i impregnacja muru oporowego z kamienia,
- docieplenie stropu drewnianego nad I piętrem metodą wdmuchiwania granulatu z wełny mineralnej w przestrzeni stropowej gr. 25 cm wraz z impregnacją elementów drewnianych i zabudową sufitu podwieszanego z płyt g-k EI30,
- docieplenie ściany wewnętrznej (pomiędzy klatką schodową i pomieszczeniami II piętra a strychem) styropianem gr. 14 cm wraz z wykonaniem wyprawy cienkowarstwowej,
- wykonanie podłogi na gruncie w projektowanych sanitariatach z płytek ceramicznych podłogowych wraz z dociepleniem styropianem EPS gr. 10 cm,
- wykonanie podłogi sportowej w hali sportowej w systemie powierzchniowo – sprężystym o nawierzchni z wykładziny kauczukowej gr. 7,5 mm z dociepleniem styropianem gr. 10 cm oraz wyznaczeniem linii boisk,
- docieplenie podłogi drewnianej w magazynie kajaków styropapą EPS gr. 12 cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i deskowania podłogi z płyt OSB,
- wymiana stolarki (wewnętrznej i zewnętrznej) okiennej wraz z parapetami i drzwiowej, montaż kurtyn p-poż. EI60,
- roboty rozbiórkowo – demontażowe, wyburzeniowe,
- zamurowania otworów i wnęk, naprawa ubytków tynków,
- wykonanie ścianek działowych i sufitów podwieszanych dla nowego układu funkcjonalnego w projektowanych sanitariatach,
- wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitariatów,
- malowanie pomieszczeń wraz z przygotowaniem podłoża (ściany i sufity), wykonanie lamperii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 4257587,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie systemu wentylacji z odzyskiem ciepła przez zastosowanie powietrznej pompy ciepła wraz z wykonaniem instalacji c.o., wod. – kan. w budynku ZST w Ustroniu, ul. 3 Maja 15:
- wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej dla sanitariatów i szatni oraz nawiewno – wywiewnej dla sali gimnastycznej,
- wymiana w całym budynku instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, armaturą
i urządzeniami oraz montażem układu wspomagającego w postaci pompy ciepła wraz
z robotami budowlanymi towarzyszącymi i naprawczymi,
- wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej dla systemu wentylacji i pompy ciepła,
- wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie białego montażu w projektowanych sanitariatach, w tym w łazience dla osób niepełnosprawnych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 623152,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i teleinformatycznej, instalacji fotowoltaicznej oraz odgromowej w budynku ZST w Ustroniu, ul. 3 Maja 15:
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i teleinformatycznej obejmującej: wykonanie wewnętrznych linii zasilających, uzupełnienie wyposażenia rozdzielnicy głównej RG, zabudowę tablic rozdzielczych etażowych, instalację oświetlenia ogólnego budynku
i oświetlenia awaryjnego (wymiana opraw na LED-owe), instalację dzwonkową, alarmową antywłamaniową, głośnikową, monitoringu wizyjnego, instalacji telefonicznej
i komputerowej, ochrony przepięciowej oraz ochrony od porażeń,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu części dydaktycznej budynku w tym: montaż konstrukcji wsporczych, montaż paneli FV, inwertera, przetwornic, wykonanie okablowania, wykonanie instalacji uziemiającej, oprogramowanie (aplikacja) do monitorowania i analizy produkcji energii, wraz z zawiadomieniem w imieniu Zamawiającego organu Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji i przystąpieniu do jej użytkowania,
- wykonanie instalacji odgromowej całego budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 730149,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5524662,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6894150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5524662,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Marbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 24156291

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5524662,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1039350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termoprojekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 240740969

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-710

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1088550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1550461,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1088550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 243275020

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1088550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.