Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00451689/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji elektrycznych w zakresie oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w budynku Ośrodka Badawczo-Naukowego-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.szyjkowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji elektrycznych w zakresie oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w budynku Ośrodka Badawczo-Naukowego-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 2112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c6ec2a8-6008-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060436/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa instalacji elektrycznych w zakresie oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) w budynku OBND Farmacja I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-260-TP-52/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1207600,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa instalacji elektrycznych w zakresie oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w budynku Ośrodka Badawczo-Naukowego-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 211 w oparciu o system monitorowania opraw awaryjnego oświetlenia. Parametry i cechy techniczne dla systemu monitorowania opraw awaryjnych oraz opraw:
system posiadający centralną jednostkę służącą do monitoringu opraw,
centralna jednostka wyposażona w panel z menu dla obsługi, wewnętrzny akumulator
z podtrzymaniem minimum 3h,
niezależna praca opraw oświetleniowych od centrali monitorującej,
możliwość sterowania zdalnego przez sieć Internetową i dostęp przez dowolną przeglądarkę
monitorowanie opraw przez centralę minimum 750 opraw,
możliwość podłączenia modułów rozszerzających przez sieć Ehernetową w celu rozbudowy systemu monitoringu i uproszczenia struktury systemu na obiekcie minimum 4000 opraw
system dostosowany do podłączenia źródeł opraw fluorescencyjnych i ledowych źródeł światła
automatyczne wykonywanie testów oświetlenia,
możliwość dostosowania świecenia trybów opraw dla wybranych grup opraw,
rejestracja wyników testów,
możliwość dowolnego podziału opraw na grupy z dowolnym wyborem czasu testowania,
system BACnet do komunikacji z systemem BMS,
dla oświetlenia awaryjnego zastosować oprawy 2 kategorii klasy ochronności
1) Roboty budowlane, o których mowa wyżej będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że roboty budowlane będą realizowane
w użytkowanych obiektach lub obiektach znajdujących się w sąsiedztwie użytkowanych obiektów, w związku z czym realizacja robót budowlanych musi być tak zorganizowana by nie ograniczać dostępu do pomieszczeń tych obiektów. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania robót budowlanych przy założeniu, że roboty powodujące hałas i inne uciążliwości np. pył, wibracje, nieprzyjemny zapach, wykonywane będą w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na piśmie, z uwzględnieniem, że w pomieszczeniach OBND odbywają się zajęcia dydaktyczne, prace pionu administracyjnego lub prowadzona jest działalność badawcza. Wykonawca powinien przewidzieć konieczność pracy w godzinach popołudniowych, wieczornych i w dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z ustalonym harmonogramem z Kierownikami poszczególnych Jednostek. W razie konieczności Wykonawca we własnym zakresie zrealizuje przenosiny sprzętu, mebli z zawartością itp.
w celu uzyskania dostępu do montażu oprawy lub jej przebudowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, że w skład personelu realizującego przedmiot niniejszej umowy będą wchodzić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia wynikające
z przepisów prawa i/lub będące członkami odpowiedniego samorządu zawodowego oraz posiadające ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (jeśli jest wymagane na mocy przepisów powszechnie obowiązujących).
2. Miejsce realizacji robót budowlanych:
Ośrodek Badawczo-Naukowo-Dydaktyczny Dolnośląskiej Farmacji we Wrocławiu,
ul. Borowska 211, 50-556 Wrocław
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załączniki:
9A–F do SWZ w tym:
Załącznik nr 9A - projekt budowlany
Załącznik nr 9B - projekt wykonawczy
Załącznik nr 9C - przedmiary
Załącznik nr 9D – specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIOR)
Załącznik nr 9E – wymagania dodatkowe
Załącznik nr 9F – finansowy podział robót
UWAGA: Przedmiar robót należy traktować jedynie jako pomocniczą formę opisu przedmiotu zamówienia. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa wraz z dokumentami pomocniczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie, na podstawie zgodnie z treściąart. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (brutto 1.340.651,37 PLN) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (brutto 1.300.000,00 PLN), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1340651,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2079733,7 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.