eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remonty sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic położonych na terenie miasta Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050991 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic położonych na terenie miasta Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473170052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 173

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42/638-49-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdit.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/komunikacja-i-transport/zarzad-drog-i-transportu-bip/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.lodz.pl/komunikacja-i-transport/zarzad-drog-i-transportu-bip/zamowienia-publiczne/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic położonych na terenie miasta Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef164e7e-8d62-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002269/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Włókniarzy/Pojezierska

1.1.3 Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II/Obywatelska

1.1.4 Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Warszawska/Deczyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023776/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiT-DZ.2620.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 781870 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu alei Włókniarzy/ul. Pojezierska. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejących urządzeń na skrzyżowaniu ulic al. Włókniarzy - Pojezierska, polegająca na demontażu istniejących masztów, sygnalizatorów, istniejącego okablowania i wykonania nowego dla sygnalizatorów świetlnych, przycisków, radarów, montażu nowych kolumn sygnalizacyjnych przy założeniu zmiany napięcia pracy na 40/42V. Modernizacja obejmować będzie również detekcję rowerową oraz pieszą wraz z sygnalizacją akustyczną dla osób niedowidzących. Wykonanie obniżeń krawężników dla projektowanych przejazdów rowerowych na wlotach południowym oraz zachodnim (malowanie oznakowania poziomego leży po stronie Zamawiającego).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 1 (Formularz 2a) - Tom I SWZ, w Tomie II SWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie III SWZ – Formularz aktu umowy.2.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Formularzu aktu umowy, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 2.2. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.2.3. Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe / specyfikacje techniczne / opisy itp.3.Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w tym:a) 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV,b) 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru 1kV,c) 1 osobę posiadającą certyfikat do wykonywania samodzielnych przeglądów i napraw sterowników typu ASR. 4. (dotyczy Części 1-3) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, o których mowa art. 95 ust. 1 Ustawy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt.3. powyżej oraz w Tomie III SWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności:a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31321700-9 - Kable sygnalizacyjne

31518000-0 - Światła sygnalizacyjne

34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne

35262000-8 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań

4.5.5.) Wartość części: 329960 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu alei Jana Pawła II/ ul. Obywatelska. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejących urządzeń na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II i Obywatelska, polegająca na demontażu masztów, sygnalizatorów, istniejącego okablowania i wykonania nowego dla sygnalizatorów świetlnych, przycisków, radarów, montażu nowych kolumn sygnalizacyjnych przy założeniu zmiany napięcia pracy sygnalizatorów na 40/42V oraz masztów, wysięgników i bramownic. Modernizacja obejmować będzie również detekcję rowerową oraz pieszą wraz z sygnalizacją akustyczną dla osób niedowidzących.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 2 (Formularz 2b) - Tom I SWZ, w Tomie II SWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie III SWZ – Formularz aktu umowy.2.1.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Formularzu aktu umowy, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 2.2.W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.2.3.Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe / specyfikacje techniczne / opisy itp.3. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w tym:a) 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV,b) 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru 1kV,c) 1 osobę posiadającą certyfikat do wykonywania samodzielnych przeglądów i napraw sterowników typu ASR. 4. (dotyczy Części 1-3) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, o których mowa art. 95 ust. 1 Ustawy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3. powyżej oraz w Tomie III SWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności:a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31321700-9 - Kable sygnalizacyjne

31518000-0 - Światła sygnalizacyjne

34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne

35262000-8 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań

4.5.5.) Wartość części: 330000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Remont sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ulicę Warszawską przy ulicy Deczyńskiego. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejących urządzeń na przejściu dla pieszych przez ulicę Warszawską przy ulicy Deczyńskiego, polegającą na demontażu masztów, sygnalizatorów, istniejącego okablowania i wykonaniu nowego dla sygnalizatorów świetlnych i przycisków, montażu nowych masztów, kolumn sygnalizacyjnych przy założeniu zmiany napięcia pracy z 230V na 40/42V oraz wykonanie nowej kanalizacji do projektowanego przejścia dla pieszych przez torowisko. Modernizacja obejmować będzie również detekcję pieszą wraz z sygnalizacją akustyczną oraz montaż nowego sterownika na napięcie 40/42V dla zasilania sygnalizatorów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 3 (Formularz 2c) - Tom I SWZ, w Tomie II SWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie III SWZ – Formularz aktu umowy.2.1.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Formularzu aktu umowy, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 2.2. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.2.3.Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe / specyfikacje techniczne / opisy itp.3.Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w tym:a) 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV,b) 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru 1kV,c) 1 osobę posiadającą certyfikat do wykonywania samodzielnych przeglądów i napraw sterowników typu ASR. 4. (dotyczy Części 1-3) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, o których mowa art. 95 ust. 1 Ustawy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3. powyżej oraz w Tomie III SWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności:a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31321700-9 - Kable sygnalizacyjne

31518000-0 - Światła sygnalizacyjne

34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne

35262000-8 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań

4.5.5.) Wartość części: 121910,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1 zostało unieważnione ponieważ cena oferty z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia.Uzasadnienie faktyczne i prawne: W w/w postępowaniu w zakresie części 1 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę:Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „TUVEX” Grzegorz Fałekul. Słoneczna 16 95-080 Tuszyn- za cenę ofertową brutto: 494 619,90 zł Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć środki finansowe w wysokości 405 850,80 PLN brutto. Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W związku z brakiem możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację części 1 zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494619,9

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532602,3

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532602,3

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532602,3

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „TUVEX” Grzegorz Fałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711019150

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 16

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532602,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192630,3

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192630,3

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192630,3

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „TUVEX” Grzegorz Fałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711019150

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 16

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192630,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot niniejszego zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 10.11.2021r. Terminem zakończenia zamówienia będzie data podpisania przez Strony umowy protokołu odbioru końcowego. Termin jest jednakowy dla części 2 i 3 zamówienia.
2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.