eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sanguszków 28A

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@zaz.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a27d24a-aa3a-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rehabilitacja społeczna i zawodowa zatrudnionych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a27d24a-aa3a-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005612/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa produktów ogólnospożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną w miarę potrzeb dostawę produktów ogólnospożywczych do
budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” przy ul.
Sanguszków 28A w Tarnowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: Zupy, rosoły, przyprawy, chrzan, cukier, cynamon,
bazylia suszona, czekolada, dżem, groszek, grzyby suszone, zioła, płatki czekoladowe, kasza, czarnuszka, frytki, kalafior
mrożony, marchewka mrożona, ketchup, kminek, koncentraty, majeranek, kukurydza konserwowa, kwasek cytrynowy, liść
laurowy, majeranek, majonez, podgrzybek mrożony, mąka, szpinak, miód, frytura, musztarda, ocet, ogórki konserwowe,
oleje, papryka mielona, płatki migdałów, pieczarki, oliwa z oliwek, proszek do pieczenia, pulpa pomidorowa, pomidory
suszone, oliwki, rodzynki, ryż, soda oczyszczona, sól, sosy, wiórki kokosowe, ziele angielskie, zioła prowansalskie, żelatyna,
ananas w zalewie, czosnek granulowany, oregano, pieprz cytrynowy, makarony, mieszanki warzywne, wina bezalkoholowe,
lody, orzechy włoskie, mleczko kokosowe, kardamon, kakao, posypka czekoladowa, dekoracyjna, syrop klonowy, liść
laurowy, soki i napoje owocowe, herbaty, kawy, piwa bezalkoholowe, syropy, pestki dyni, orzechy, buraki tarte, talarki
ziemniaczane, kapary marynowane, bita śmietana, ćwikła z chrzanem, szczaw, soczewica, wafelki, ogórki kiszone, pasztet
drobiowy, biszkopty, śliwki suszone, budyń, galaretka, kisiel, włoszczyzna, kasza, płatki jaglane, papryka wędzona, kapusta
czerwona w słoiku, herbatniki, dynia mrożona, marchewka z groszkiem, mieszanka studencka, kapusta kiszona, posypka
kolorowa, gnocchi ziemniaczane, słonecznik łuskany, kiełki fasoli, sałatki, pomidory krojone, koktajle, kluski na parze, pasta
curry, płatki musli, ogórki małosolne, seler, skórka z pomarańczy kandyzowana, cukier trzcinowy, rurki dekoracyjne, ciastka
korzenne i inne, jabłko prażone, ziemniaki opiekane, grzyby, ocet jabłkowy, ogórki małosolne, seler konserwowy, czosnek
granulowany, tortilla, mieszanki cukierków, bezy, chipsy, paluszki precle, marmolada, krem czekoladowy, mąka, maliny
mrożone, imbir mielony, bób mrożony, maliny w żelu, kawa zbożowa i inne w ilościach określonych w formularzu
cenowym/opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ.
3. Ilości produktów mleczarskich są ilościami szacunkowym, uzależnionymi od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dlatego z
uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji, Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji
zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% ceny ofertowej brutto / wartości wynagrodzenia brutto wykonawcy za
realizację zamówienia podstawowego.
4 Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszeń Zamawiającego
przekazywanych wg jego wyboru: telefonicznie, pocztą elektroniczną, pisemnie lub osobiście podczas realizowanej
dostawy. Realizacja dostaw odbywać się będzie maksymalnie 4 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni
ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia w następnym dniu roboczym po
złożeniu zamówienia, w godz. od 8:00 do 14:00.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do budynku
Zamawiającego , tj. Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”,
ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów. Dostawa obejmuje również rozładowanie i wyniesienie zamawianego przedmiotu
zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ww. budynku.
6. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość i/lub rodzaj dostarczonego przedmiotu
zamówienia jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 72 godzin (3 dni)
od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie
spisanego protokołu) do dostarczenia przedmiotu zamówienia właściwego tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec
skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego –
czas reakcji na reklamację).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia zawarty Formularzu cenowym stanowiącym w Załącznik nr 1A do SWZ.
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15555000-3 - Lody i produkty podobne

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18 stycznia 2024 r. do godz. 13:00 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.