eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050088 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eed8781-889b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000473/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020153/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.2710.4.2021.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186666,67 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie miasta Bierutów.1. Zakres zamówienia dla CZĘŚCI I Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie miasta Bierutów obejmuje dostawę 15 szt. drogowych lamp solarnych z oprawą o mocy min. 30W w pasie drogi gminnej (dz. nr 2/22, 4/3 AM – 14, 18 AM – 21, 13 AM – 24) o następujących parametrach: Minimalna specyfikacja drogowej lampy solarnej:-wysokość całej lampy: 5,0 m,-wysokość źródła światła LED: 4,0 m,-pojedyncze źródło światła: min. 30W - możliwość ściemniania,-strumień świetlny: 1000lm – 3000lm,-barwa światła (biała zimna): 6300K,-trwałość źródeł światła: 50 000h,-napięcie zasilania: 12V,-pojemność akumulatorów: 1 x 80Ah,-warunki pracy: temp. -25°C + 45°C, wilgotność 10% ~ 95%,-moc modułu fotowoltaicznego: 250W,-czas ładowania akumulatorów: lato 8h, zima 4-6h,-okres autonomii systemu: do 3 dni przy naładowanych akumulatorach,-słup: stalowy ocynkowany,-system włączania/wyłączania – system wykrywania dnia i nocy,-fundament prefabrykowany F100-gwarancja: min. 60 miesięcy, max 72 miesiące-ilość: 15 szt.,-zabezpieczenie przed kradzieżą.2.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi może wynosić 72 miesiące. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów.1.Zakres zamówienia dla CZĘŚCI II Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów obejmuje dostawę 41 szt. drogowych lamp solarnych z oprawą o mocy min. 30W w pasie drogi gminnej w poniżej wyszczególnionych miejscowościach: 1)Solniki Wielkie – 3 szt. (drogi gminne) dz. nr 526, 527, 528 2)Solniki Małe – 3 szt. (drogi gminne) dz. nr 338, 3463)Kruszowice – 2 szt. (drogi gminne) dz. nr 255/14)Karwiniec – 2 szt. (droga gminna) dz. nr 365 5)Stronia – 2 szt. (drogi gminne) dz. nr 380, 407/246)Paczków – 3 szt. (drogi gminne) dz. nr 402, 4037)Jemielna – 1 szt. (droga gminna) dz. nr 515/48)Posadowice – 3 szt. (drogi gminne) dz. nr 162, 161/119)Zbytowa – 3 szt. (drogi gminne) dz. nr 28910)Wabienice – 3 szt. (drogi gminne) dz. nr 558, 569, 617 11)Strzałkowa – 2 szt. (droga gminna) dz. nr 73, 7712)Zawidowice – 2 szt. (drogi gminne) dz. nr 493, 468/113)Gorzesław – 6 szt. (drogi gminne) dz. nr 315, 340/14, 340/52, 340/36, 340/1614)Sątok – 3 szt. (drogi gminne) dz. nr 113, 15615)Kijowice – 3 szt. (drogi gminne) dz. nr 182/14, 207Minimalna specyfikacja drogowej lampy solarnej:-wysokość całej lampy: 5,0 m,-wysokość źródła światła LED: 4,0 m,-pojedyncze źródło światła: min. 30W - możliwość ściemniania,-strumień świetlny: 1000lm – 3000lm,-barwa światła (biała zimna): 6300K,-trwałość źródeł światła: 50 000h,-napięcie zasilania: 12V,-pojemność akumulatorów: 1 x 80Ah,-warunki pracy: temp. -25°C + 45°C, wilgotność 10% ~ 95%,-moc modułu fotowoltaicznego: 250W,-czas ładowania akumulatorów: lato 8h, zima 4-6h,-okres autonomii systemu: do 3 dni przy naładowanych akumulatorach,-słup: stalowy ocynkowany,-system włączania/wyłączania – system wykrywania dnia i nocy,-fundament prefabrykowany F100-gwarancja: min. 60 miesięcy, max 72 miesiące-ilość: 41 szt.,-zabezpieczenie przed kradzieżą.2.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi może wynosić 72 miesiące. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 136666,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106456,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LLS - LED LIGHTING SOLUTIONS" JACEK KOZAR

7.3.3) Ulica: Wersk 1

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161376

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290981,1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161376

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LLS - LED LIGHTING SOLUTIONS" JACEK KOZAR

7.3.3) Ulica: Wersk 1

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161376,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.