eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Su³owska › Dostawa nowego kontenera ch³odniczego 40' REF z agregatem na pr±d



Og³oszenie z dnia 2021-05-10


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00049743 z dnia 2021-05-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nowego kontenera ch³odniczego 40’ REF z agregatem na pr±d

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: STAWY MILICKIE SPÓ£KA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ruda Su³owska

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 38 47 110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stawymilickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.spolka.stawymilickie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Spo³ka Akcyjna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowego kontenera ch³odniczego 40’ REF z agregatem na pr±d

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b96e1bce-b16b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00049743

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest wspó³finansowane przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zak³adce „Regulamin” (znajduj±cej siê na dole strony

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spó³ka Stawy Milickie S.A. reprezentowana przez Zarz±d Spó³ki, z siedzib± w Rudzie Su³owskiej 20, 56-300 Milicz, adres e-mail: biuro@stawymilickie.pl, Tel. (+48) 71/ 38 47 110;• Inspektorem ochrony danych osobowych w Spó³ce Stawy Milickie S.A., z siedzib± w Rudzie Su³owskiej 20, 56-300 Milicz jest Pani Monika Czarnecka kontakt: goniacz.monika@gmail.com, telefon 71/ 38 47 110;• Dane osób fizycznych wskazane w formularzu ofertowym, umowie b±d¼ innych dokumentach dotycz±cych zapytania ofertowego przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawê kontenera ch³odniczego” zgodnie ze specyfikacj± z opisu.;• Odbiorcami pozyskanych danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z zapisami obowi±zuj±cego prawa i na podstawie jego wyk³adni;• Dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres okre¶lony przepisami prawa, w tym okres przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy;• Obowi±zek podania przez Wykonawcê/Oferenta danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby fizycznej dzia³aj±cej w imieniu w³asnym lub podmiotu handlowego, oferty, jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; • W odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Wykonawcy, których dane pozyska Zamawiaj±cy, posiadaj± nastêpuj±ce uprawnienia:o na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednak¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;o na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• Nie przys³uguje Wykonawcy, którego dane Zamawiaj±cy pozyska:o w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN-8/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego kontenera ch³odniczego 40’ REF z agregatem na pr±d.Szczegó³owy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku nr 1 do SWZ.Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± wype³niony formularz techniczny przedmiotu zamówienia stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ potwierdzaj±cy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia parametry techniczne okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Niez³o¿enie wype³nionego formularza lub z³o¿enie formularza zawieraj±cego propozycje wariantowe bêdzie stanowi³o podstawê do odrzucenia oferty.Szczegó³owe postanowienia dotycz±ce warunków wykonania przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cej Za³±cznik nr 2 do SWZ. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest : Gospoda 8 Ryb w Rudzie Su³owskiej 20, 56-300 Milicz.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42513000-5 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki:Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. dotycz±cy wykonawcy, który naruszy³ obowi±zki dotycz±ce p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, z wyj±tkiem przypadku, o którym mowa art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba ¿e wykonawca odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci;Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. dotycz±cy wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. dotycz±cy braku zalegania op³acania podatków i op³at w stosunku do w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu skarbowego lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. dotycz±cy braku zalegania op³acania sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne do w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - zawarte w druku oferty.Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zawarte w druku oferty.Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie:1) potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at – tak¿e dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;2) potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

O¶wiadczenie, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³, co najmniej dwie dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy wyposa¿enia gastronomicznego - o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) ka¿de zamówienie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-19 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-05-10 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.