eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Świadczenie usług konserwacji, napraw, remontów i usuwania awarii branży ogólnobudowlanej w zasobach ZGM w zakresie części 2 zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, napraw, remontów i usuwania awarii branży ogólnobudowlanej w zasobach ZGM w zakresie części 2 zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 4990602

1.5.8.) Numer faksu: 33 4990611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konserwacji, napraw, remontów i usuwania awarii branży ogólnobudowlanej w zasobach ZGM w zakresie części 2 zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54aba33b-79c7-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027097/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JR/06/2022/ADM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – REJON DRUGI obejmuje:
a) prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą zarówno w budynkach i lokalach mieszkalnych jak i w budynkach i lokalach usługowych, a także na terenach zewnętrznych na powierzchniach takich jak np.: drogi dojazdowe, parkingi, place, chodniki, place zabaw itp. W związku z czym Zamawiający przewiduje, że z całkowitej powierzchni nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia, wykona prace – usługi na:
- ok. 11% powierzchni użytkowej, czyli – ok. 7 452,94 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace - usługi świadczone na nieruchomościach – w lokalach mieszkalnych i budynkach mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej - mieszkalnej,
- ok. 3% powierzchni użytkowej, czyli – ok 1 315,22 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace – usługi świadczone na nieruchomościach – w budynkach mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej – usługowej (np. części wspólne w budynkach),
- ok. 1% powierzchni użytkowej, czyli – ok. 892,98 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace – usługi świadczone na nieruchomościach – w budynkach oraz lokalach usługowych i na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zamawiającego,
b) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego realizowania niniejszego zamówienia w zakresie szczegółowo opisanym w „Szczegółowym zakresie usług - Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do swz i umowy,
c) szczegółowa lokalizacja nieruchomości wraz z powierzchniami, dla części 1 zamówienia, została określona w załączniku nr 4a do swz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla części 2 zamówienia – Rejon Drugi”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315000-9 - Usługi budowlane

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, gdyż „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 28 stycznia 2022r. do godziny 11:00 na przedmiotowe zamówienie publiczne, prowadzone w trybie podstawowym, złożono jedną ofertę. Ponieważ jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp z uwagi na to, ze zawiera błędy w obliczeniu ceny, polegające na zastosowaniu błędnej stawki podatku od towarów i usług VAT w wierszu 3 „Formularza cenowego” stanowiącego załącznik nr 2, w części obejmującej – „świadczenie usług bieżącej konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w budynkach i lokalach usługowych oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZGM”, w której uwzględniono nieprawidłową 8% stawkę podatku VAT. Ponadto stwierdzone niezgodności nie podlegają poprawie w trybie art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy, ponieważ nie mają one charakteru omyłki, a ich poprawienie spowodowałoby istotne zmiany w treści oferty, co w konsekwencji powoduje, że oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie przepisów określonych w art. 223 ust. 2 ustawy. Odrzucenie jedynej złożonej w postępowaniu oferty stanowi podstawę do unieważnienia postępowania zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym, należało w całości unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467539,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467539,68 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.