Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00027097/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, napraw, remontów i usuwania awarii branży ogólnobudowlanej w zasobach ZGM w zakresie części 2 zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 4990602
1.5.8.) Numer faksu: 33 4990611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji, napraw, remontów i usuwania awarii branży ogólnobudowlanej w zasobach ZGM w zakresie części 2 zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54aba33b-79c7-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027097/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JR/06/2022/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – REJON DRUGI obejmuje:
a) prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą zarówno w budynkach i lokalach mieszkalnych jak i w budynkach i lokalach usługowych, a także na terenach zewnętrznych na powierzchniach takich jak np.: drogi dojazdowe, parkingi, place, chodniki, place zabaw itp. W związku z czym Zamawiający przewiduje, że z całkowitej powierzchni nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia, wykona prace – usługi na:
- ok. 11% powierzchni użytkowej, czyli – ok. 7 452,94 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace - usługi świadczone na nieruchomościach – w lokalach mieszkalnych i budynkach mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej - mieszkalnej,
- ok. 3% powierzchni użytkowej, czyli – ok 1 315,22 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace – usługi świadczone na nieruchomościach – w budynkach mieszkalno-usługowych z przewagą powierzchni użytkowej – usługowej (np. części wspólne w budynkach),
- ok. 1% powierzchni użytkowej, czyli – ok. 892,98 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace – usługi świadczone na nieruchomościach – w budynkach oraz lokalach usługowych i na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zamawiającego,
b) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego realizowania niniejszego zamówienia w zakresie szczegółowo opisanym w „Szczegółowym zakresie usług - Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do swz i umowy,
c) szczegółowa lokalizacja nieruchomości wraz z powierzchniami, dla części 1 zamówienia, została określona w załączniku nr 4a do swz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla części 2 zamówienia – Rejon Drugi”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315000-9 - Usługi budowlane
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, gdyż „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 28 stycznia 2022r. do godziny 11:00 na przedmiotowe zamówienie publiczne, prowadzone w trybie podstawowym, złożono jedną ofertę. Ponieważ jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp z uwagi na to, ze zawiera błędy w obliczeniu ceny, polegające na zastosowaniu błędnej stawki podatku od towarów i usług VAT w wierszu 3 „Formularza cenowego” stanowiącego załącznik nr 2, w części obejmującej – „świadczenie usług bieżącej konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w budynkach i lokalach usługowych oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZGM”, w której uwzględniono nieprawidłową 8% stawkę podatku VAT. Ponadto stwierdzone niezgodności nie podlegają poprawie w trybie art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy, ponieważ nie mają one charakteru omyłki, a ich poprawienie spowodowałoby istotne zmiany w treści oferty, co w konsekwencji powoduje, że oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie przepisów określonych w art. 223 ust. 2 ustawy. Odrzucenie jedynej złożonej w postępowaniu oferty stanowi podstawę do unieważnienia postępowania zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym, należało w całości unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467539,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467539,68 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w obrębie ewidencyjnym Kobiernice, w jednostce ewidencyjnej 240208_2 Porąbka
- "16/24 - Wykonanie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej i urządzeń"
- Dostawa systemu do ogrzewania pacjenta dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II, w Bielsku-Białej.
- Dobudowa windy do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Konopnickiej 9
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- "Wykonanie uproszczonych inwentaryzacji architektonicznych budynków dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Kolejowej w Psarach " - w formule zaprojektuj i wykonaj.
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectwa charakterystyki energetycznej - część IV (12 zadań)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.