eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072147187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 83

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 828 40 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpediatryczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18be8879-59e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003231/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310661/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D-20-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Środki dezynfekcyjne do powierzchni i sprzętu
1) Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) Oferowane środki muszą posiadać wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych Produktów Biobójczych oraz Deklarację CE. Środki winny posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego, produktu leczniczego lub produktu biobójczego.
3) Oferowane środki muszą posiadać aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej lub produktu niebezpiecznego, w przypadku produktów bakteriobójczych i wyrobów medycznych.
4) Sposób realizacji zamówienia:
a) Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie zamówień (zleceń) częściowych, ściśle według wskazań Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień drogą telefoniczną, faxem lub pocztą elektroniczną.
b) Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
c) Zamówienie każdorazowo należy dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od chwili otrzymania zamówienia. Dostawy odbywać się będą w godzinach 7:00 do 12:00.
d) Zamówienie każdorazowo obejmować będzie ilość i rodzaj zamawianych środków oraz dokładny termin dostawy.
5) Termin ważności w dniu dostarczenia do Zamawiającego nie może być krótszy niż 6 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). Termin ważności Zamawiający rozumie jako termin ważności podany na opakowaniu liczony od daty produkcji.
6) Pozostałe szczegóły dotyczące realizacji zamówienia szczegółowo zostały opisane w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 192503,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Środki dezynfekcyjne do rąk i skóry
1) Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) Oferowane środki muszą posiadać wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych Produktów Biobójczych oraz Deklarację CE. Środki winny posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego, produktu leczniczego lub produktu biobójczego.
3) Oferowane środki muszą posiadać aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej lub produktu niebezpiecznego, w przypadku produktów bakteriobójczych i wyrobów medycznych.
4) Sposób realizacji zamówienia:
a) Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie zamówień (zleceń) częściowych, ściśle według wskazań Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień drogą telefoniczną, faxem lub pocztą elektroniczną.
b) Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
c) Zamówienie każdorazowo należy dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od chwili otrzymania zamówienia. Dostawy odbywać się będą w godzinach 7:00 do 12:00.
d) Zamówienie każdorazowo obejmować będzie ilość i rodzaj zamawianych środków oraz dokładny termin dostawy.
5) Termin ważności w dniu dostarczenia do Zamawiającego nie może być krótszy niż 6 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). Termin ważności Zamawiający rozumie jako termin ważności podany na opakowaniu liczony od daty produkcji.
6) Pozostałe szczegóły dotyczące realizacji zamówienia szczegółowo zostały opisane w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 69662,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205880,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205880,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205880,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO „CEZAL” S. A. - WROCŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8990107208

7.3.3) Ulica: Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205880,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76549,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76549,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76549,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO „CEZAL” S. A. - WROCŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8990107208

7.3.3) Ulica: Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76549,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.