eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "Budowa windy przy budynku Centrum Medycznego w Psarach " w ramach zadania pn: ,,Likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Psary".



Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa windy przy budynku Centrum Medycznego w Psarach ” w ramach zadania pn: ,,Likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Psary".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.4.2.) Miejscowość: Psary

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.7.) Numer telefonu: +48 322944921

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049218

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00331878/04

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Centrum Medycznego w Psarach o zewnętrzny szyb windowy na działce nr 2367/11 przy ulicy Malinowickiej 1A w Psarach.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu w szczególności
następujących robót:
3.1. rozbiórka fragmentu ścian zewnętrznych,
3.2. demontaż fragmentu instalacji centralnego ogrzewania,
3.3. demontaż płytek na ścianach,
3.4. wykonanie ściany działowej systemowej z płyt GK,
3.5. wykonanie gładzi gipsowych,
3.6. wykonanie na przygotowanym wcześniej podłożu płytek gresowych,
3.7. malowanie powierzchni ściennych i sufitowych,
3.8. wykonanie szybu windowego,
3.9. wykonanie instalacji elektrycznej dla dźwigu osobowego,
3.10. ocieplenie ścian zewnętrznych szybu windowego,
3.11. wykonanie tynków wew. i zew. szybu windy,
3.12. wykonanie systemowego zadaszenie szklanego przed wejściem do windy,
3.13. wykonanie na podszybiu posadzki z żywicy epoksydowej,
3.14. dostawa i montaż dźwigu osobowego z napędem elektrycznym ciernym
o udźwigu minimum 630 kg, winda dwu przystankowa,
3.15. wykonanie chodnika z kostki betonowej,
3.16. czyszczenie i malowanie elewacji całego budynku,
3.17. wyniesienie, zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń (głównie mebli) do piwnicy i/lub w inne wskazane miejsce w budynku,
3.18. uporządkowanie placu budowy,
3.19. wycinka drzew i krzewów,
3.20. sadzenie drzew i krzewów.
Uwaga. Ścięte drzewa ułożone w stosy stanowią własność Zamawiającego.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Centrum Medycznego w Psarach o zewnętrzny szyb windowy na działce nr 2367/11 przy ulicy Malinowickiej 1A w Psarach.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu w szczególności
następujących robót:
3.1. rozbiórka fragmentu ścian zewnętrznych,
3.2. demontaż fragmentu instalacji centralnego ogrzewania,
3.3. demontaż płytek na ścianach,
3.4. wykonanie ściany działowej systemowej z płyt GK,
3.5. wykonanie gładzi gipsowych,
3.6. wykonanie na przygotowanym wcześniej podłożu płytek gresowych,
3.7. malowanie powierzchni ściennych i sufitowych,
3.8. wykonanie szybu windowego,
3.9. wykonanie instalacji elektrycznej dla dźwigu osobowego,
3.10. ocieplenie ścian zewnętrznych szybu windowego,
3.11. wykonanie tynków wew. i zew. szybu windy,
3.12. wykonanie systemowego zadaszenie szklanego przed wejściem do windy,
3.13. wykonanie na podszybiu posadzki z żywicy epoksydowej,
3.14. dostawa i montaż dźwigu osobowego z napędem elektrycznym ciernym
o udźwigu minimum 630 kg, winda dwu przystankowa,
3.15. wykonanie chodnika z kostki betonowej,
3.16. czyszczenie i malowanie elewacji całego budynku,
3.17. wyniesienie, zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń (głównie mebli) do piwnicy i/lub w inne wskazane miejsce w budynku,
3.18. uporządkowanie placu budowy,
3.19. wycinka drzew i krzewów,
3.20. sadzenie drzew i krzewów.
Uwaga. Ścięte drzewa ułożone w stosy stanowią własność Zamawiającego.
3.21. Świadczenie usługi konserwacji zainstalowanej windy w okresie gwarancji tj. 36 miesięcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2022-07-29

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:

Po zmianie:
8

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Termin wykonania zamówienia:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 8 miesięcy od podpisania umowy.
2. Datą wykonania i dotrzymania terminu wykonania robót określonego w ust. 1 będzie data pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót, pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego faktu osiągnięcia zgłoszonej gotowości w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia.
3. Jeżeli ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
4. Wykonawca może prowadzić roboty w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-08 12:00

Po zmianie:
2022-02-16 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-08 12:30

Po zmianie:
2022-02-16 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-09

Po zmianie:
2022-03-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.