eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "ŚWIADCZENIE USŁUG TERAPEUTYCZNYCH (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG TERAPEUTYCZNYCH (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY NR 23 W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121420731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słomiana 7

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-316

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek23@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=329&dok=struktura

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZENIE USŁUG TERAPEUTYCZNYCH (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eca807e-98c0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4eca807e-98c0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl . Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym awykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zlobek23@mjo.krakow.pl (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert oraz zastrzeżeniem ust. 5, odbywa się droga elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Żł.23.27.271-1/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 1 jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie fizjoterapeutycznych zajęć dla dzieci (w szczególności niepełnosprawnych) do 3 roku życia, zwanych poniżej „Zajęciami fizjoterapeutycznymi” lub „fizoterapia”.
Do obowiązków osoby prowadzącej Zajęcia fizjoterapeutyczne należeć będzie:
− dokonywanie oceny rozwoju ruchowego dziecka;
− prowadzenie indywidualnych lub grupowych form usprawniania dziecka (NDT Bobach
lub Metoda Volty lub terapia manualna lub fizykoterapia);
− prowadzenie instruktażu dla rodziców;
− udział w opracowaniu indywidulanych planów terapeutycznych (IPT) i jego ewaluacji;
− współpraca z rodzicami dziecka w systematycznym i efektywnym prowadzeniu działań
rehabilitacyjnych.
Fizjoterapia ma być realizowana w godzinach 08:30-11:30 lub 14:30-16:30 (w godzinach pracy Zamawiającego) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego IPT oraz harmonogramem zajęć fizjoterapeutycznych. Zajęcia odbywały się będą od poniedziałku do piątku w wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w wymiarze min. 2 godzin dziennie. Zamawiający dysponuje jedną salą do zajęć fizjoterapeutycznych oraz jedną salką rezerwową iudostępni wykonawcy na czas świadczenia usług niezbędne pomieszczenie. Wykaz wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego, które może być udostępnione do prowadzenia fizjoterapii: podwiesie, huśtawka, siedzisko, tunel sensoryczny, maty sensoryczne, materace, piłki, stożek.
Przewidywany wymiar godzinowy - do 45 godzin miesięcznie. Przewidywany łączny wymiar godzinowy w okresie realizacji zamówienia to 765 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób realizujących Zajęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 2 jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie logopedycznych usług terapeutycznych dla dzieci (w szczególności niepełnosprawnych) do 3 roku życia, zwanych poniżej „Zajęciami logopedycznymi” lub „Zajęciami”.
Do obowiązków osoby prowadzącej Zajęcia należeć będzie:
− dokonywanie diagnozy logopedycznej;
− realizowanie indywidualnych zajęć terapeutycznych w zakresie terapii logopedycznej lub
neurologopedycznej, lub terapii karmienia, lub komunikacji alternatywnej z dzieckiem;
− współpraca w opracowaniu Indywidualnego Program Terapii i jego realizacja oraz branie udziału w jego ewaluacji;
− przekazywanie rodzicom wiedzy na temat norm rozwojowych dzieci i prowadzenie instruktażu z zakresu metod stymulacji rozwoju mowy.
Zajęcia mają być realizowane w godzinach 08:30-11:30 lub 14:30-16:30 (w godzinach pracy Zamawiającego) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego IPT oraz harmonogramem zajęć. Zajęcia odbywały się będą nie częściej niż 4 razy w tygodniu w wymiarze min. 2 godzin. Zamawiający dysponuje jedną salą do zajęć terapeutycznych oraz jedną salką rezerwową i udostępni wykonawcy na czas świadczenia usług niezbędne pomieszczenie.
Przewidywany wymiar godzinowy - do 30 godzin miesięcznie. Przewidywany łączny wymiar godzinowy w okresie realizacji zamówienia to 510 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób realizujących Zajęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 3 jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie psychologicznych zajęć terapeutycznych dla dzieci (w szczególności niepełnosprawnych) do 3 roku życia, zwanych dalej „Zajęciami psychologicznymi” lub „Zajęciami”.
d)
Do obowiązków osoby prowadzącej Zajęcia psychologiczne należeć będzie:
− dokonywanie diagnozy psychologicznej, diagnozy funkcjonalnej i oceny rozwoju psychoruchowego dziecka we współpracy z innymi specjalistami;
− koordynowanie opieki dziecka, w tym odpowiedzialność za opracowanie Indywidualnego Programu Terapeutycznego;
− prowadzenie Zajęć indywidualnych lub grupowych dla dziecka;
− prowadzenie poradnictwa psychologicznego, konsultacji i wsparcia dla rodziców dziecka;
− bieżące prowadzenie całości dokumentacji indywidualnej dziecka w tym odpowiedzialność
za jej kompletność.
Zajęcia mają być realizowane w godzinach 08:30-11:30 lub 14:30-16:30 (w godzinach pracy Zamawiającego) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego IPT oraz harmonogramem Zajęć. Zajęcia odbywały się będą nie częściej niż 3 razy w tygodniu w wymiarze min. 1 godziny.
Zamawiający dysponuje jedną salą do zajęć terapeutycznych oraz jedną salką rezerwową i udostępni wykonawcy na czas świadczenia usług niezbędne pomieszczenie.
Przewidywany wymiar godzinowy - do 5 godzin miesięcznie. Przewidywany łączny wymiar godzinowy w okresie realizacji zamówienia to 85 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób realizujących Zajęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 4 jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług terapii integracji sensorycznej dla dzieci (w szczególności niepełnosprawnych) do 3 roku życia, zwanych dalej „Zajęciami TIS” lub „Zajęciami”.
Do obowiązków osoby prowadzącej Zajęcia TIS należeć będzie:
− dokonywanie oceny rozwoju dziecka w obszarze zaburzeń integracji sensorycznej;
− realizacja indywidualnych zajęć terapeutycznych w zakresie terapii zaburzeń integracji
sensorycznej;
− współpraca w opracowaniu Indywidualnego Programu Terapii i jego realizacja oraz
branie udziału w jego ewaluacji;
− przekazywanie rodzicom wiedzy na temat stymulacji rozwoju sensorycznego dziecka
i prowadzenie instruktażu z zakresu metod stymulacji rozwoju sensorycznego dziecka.
Zajęcia mają być realizowane w godzinach 08:30-11:30 lub 14:30-16:30 (w godzinach pracy Zamawiającego) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego IPT oraz harmonogramem Zajęć. Zajęcia odbywały się będą nie częściej niż 5 razy w tygodniu w wymiarze min. 2 godzin.
Zamawiający dysponuje jedną salą do zajęć terapeutycznych oraz jedną salką rezerwową iudostępni wykonawcy na czas świadczenia usług niezbędne pomieszczenie. Wykaz wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego, które może być udostępnione do prowadzenia zajęć: podwiesie, huśtawka, siedzisko, tunel sensoryczny, maty sensoryczne, materace, piłki, stożek.
Przewidywany wymiar godzinowy - do 20 godzin miesięcznie. Przewidywany łączny wymiar godzinowy w okresie realizacji zamówienia to 340 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób realizujących Zajęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla części 1 zamówienia:
Minimum 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, która:
− ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja ruchowa;
− ukończyła kurs metody NDT- Bobach lub metody Vojty;
− w ostatnich 4 latach przez okres co najmniej 2 lat czynnie wykonuje zawód i realizuje zajęcia z dziećmi niepełnosprawnymi do 6 roku życia, co może potwierdzić zaświadczeniem od pracodawcy lub w ostatnich 4 latach prowadzi działalność gospodarczą w zakresie pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i może przedstawić 5 indywidualnych planów terapeutycznych realizowanych osobiście wobec objętych przez siebie dzieci niepełnosprawnych w wieku do 6 roku życia;
− nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
− wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
− nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
Dla części 2 zamówienia:
Minimum 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, która:
− ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku logopedia,
− posiada przygotowanie pedagogiczne – należy przez to rozumieć nabycie wiedzy iumiejętności z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki szczegółowej, nauczanych w wymiarze nie mniejszym niż 270 godzin w powiązaniu z kierunkiem (specjalnością) kształcenia oraz pozytywnie ocenioną praktyką pedagogiczną – w wymiarze nie mniejszym niż 150 godzin; w przypadku nauczycieli praktycznej nauki zawodu niezbędny wymiar zajęć z zakresu przygotowania pedagogicznego wynosi nie mniej niż 150 godzin; o posiadaniu przygotowania pedagogicznego świadczy dyplom ukończenia studiów lub inny dokument wydany przez uczelnię, dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego;
− w ostatnich 4 latach przez okres co najmniej 2 lat czynnie wykonuje zawód i realizuje zajęcia z dziećmi niepełnosprawnymi do 6 roku życia, co może potwierdzić zaświadczeniem od pracodawcy lub prowadzi działalność gospodarczą w zakresie pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i może przedstawić 5 indywidualnych planów terapeutycznych

realizowanych osobiście wobec objętych przez siebie dzieci niepełnosprawnych w wieku do 6 roku życia;
− nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
− wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
− nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
lub
− ukończyła studia wyższe magisterskie;
− ukończyła studia podyplomowe na kierunku logopedia lub ukończyła studia podyplomowe na kierunku neurologopedia;
− posiada przygotowanie pedagogiczne – należy przez to rozumieć nabycie wiedzy iumiejętności z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki szczegółowej, nauczanych w wymiarze nie mniejszym niż 270 godzin w powiązaniu z kierunkiem (specjalnością) kształcenia oraz pozytywnie ocenioną praktyką pedagogiczną – w wymiarze nie mniejszym niż 150 godzin; w przypadku nauczycieli praktycznej nauki zawodu niezbędny wymiar zajęć z zakresu przygotowania pedagogicznego wynosi nie mniej niż 150 godzin; o posiadaniu przygotowania pedagogicznego świadczy dyplom ukończenia studiów lub inny dokument wydany przez uczelnię, dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego;
− w ostatnich 4 latach przez okres co najmniej 2 lat czynnie wykonuje zawód i realizuje zajęcia z dziećmi niepełnosprawnymi do 6 roku życia, co może potwierdzić zaświadczeniem od pracodawcy lub prowadzi działalność gospodarczą w zakresie pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i może przedstawić 5 indywidualnych planów terapeutycznych realizowanych osobiście wobec objętych przez siebie dzieci niepełnosprawnych w wieku do 6 roku życia;
− nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
− wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
− nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
Dla części 3 zamówienia:
Minimum 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, która:
− ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia;
− posiada przygotowanie pedagogiczne – należy przez to rozumieć nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki szczegółowej, nauczanych w wymiarze nie mniejszym niż 270 godzin w powiązaniu z kierunkiem (specjalnością) kształcenia oraz pozytywnie ocenioną praktyką pedagogiczną – w wymiarze nie mniejszym niż 150 godzin; w przypadku nauczycieli praktycznej nauki zawodu niezbędny wymiar zajęć z zakresu przygotowania pedagogicznego wynosi nie mniej niż 150 godzin; o posiadaniu przygotowania pedagogicznego świadczy dyplom ukończenia studiów lub inny dokument wydany przez uczelnię, dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego;

− w ostatnich 4 latach przez okres co najmniej 2 lat czynnie wykonuje zawód i realizuje zajęcia z dziećmi niepełnosprawnymi do 6 roku życia lub w ostatnich 4 latach prowadzi działalność gospodarczą w zakresie pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i może przedstawić 5 indywidualnych planów terapeutycznych realizowanych osobiście wobec objętych przez siebie dzieci niepełnosprawnych w wieku do 6 roku życia;
− nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
− wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
− nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
Dla części 4 zamówienia:
Minimum 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, która:
− ukończyła studia magisterskie na jednym z wymienionych kierunków: psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, logopedia, fizjoterapia, rehabilitacja;
− ukończyła kurs I i II stopnia w zakresie integracji sensorycznej;
− w ostatnich 4 latach przez okres co najmniej 2 lat czynnie wykonuje zawód i realizuje zajęcia z dziećmi niepełnosprawnymi do 6 roku życia lub w ostatnich 4 latach prowadzi działalność gospodarczą w zakresie pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i może przedstawić 5 indywidualnych planów terapeutycznych realizowanych osobiście wobec objętych przez siebie dzieci niepełnosprawnych w wieku do 6 roku życia;
− nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
− wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
− nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – odpowiedni dla części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, załącznik nr 7.1. – 7.4. do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Pzp (art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp) Zamawiający przewiduje zmiany wskazane w § 11 wzoru umowy ramowej (załącznik nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-28

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 1

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Umowa ramowa dla każdej z części przedmiotu zamówienia obowiązywała będzie od dnia zawarcia przez okres 18 miesięcy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.02.2023 r. Usługi będące przedmiotem zamówień cząstkowych realizowane będą w okresie obowiązywania umowy ramowej od dnia jej zawarcia z wyłączeniem przerwy wakacyjnej trwającej od 1.08.2023 r. do 31.08.2023 r. i od 01.07.2024 r. do 31.07.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.