eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty Stok › Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: (74) 8 175 288; (74) 8 175 740

1.5.8.) Numer faksu: (74) 8 175 288; (74) 8 175 740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@zlotyops.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlotyops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0bb3807-76fa-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038614/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2021r., poz. 2268 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005r., nr 189, poz. 1598 ze zm.).

1) Planowana ilość usług:
a) usługi opiekuńcze dla około 9 osób ( około 230 godzin miesięcznie)
b) usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla 3 osób (około 60 godzin miesięcznie)
c) Liczba godzin i osób objętych usługami, może ulec zmianie i nie można określić jej dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na ich zmieniający się stan zdrowia, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości świadczonych usług lub osób. Wszelkie zmiany dotyczące realizacji usług Zamawiający zgłaszał będzie Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził roszczeń finansowych co do faktycznej ilości wykonywanych usług. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny.

2) Zakres usług opiekuńczych obejmuje:
a) pielęgnację i dbanie o higienę osobistą klienta, który nie może tego wykonać samo-dzielnie (mycie/kąpanie, toaleta osobista, pampersowanie, ubieranie i rozbieranie, pomoc przy zmianie pozycji, zapobieganie odleżynom itd),
b) dbanie o czystość bielizny pościelowej i odzieży klienta,
c) mierzenie temperatury, tętna i ciśnienia oraz zmiana opatrunków,
d) podawanie leków wg zaleceń lekarskich, iniekcję insuliny zgodnie z zaleceniem
lekarza,
e) zakup art. spożywczych i innych potrzebnych w gospodarskie domowym,
f) dostarczanie i/lub przygotowywanie posiłków, w tym co najmniej raz dziennie posiłku gotowanego,
g) pomoc przy spożywaniu posiłków,
h) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy ( bieżące porządki, wietrzenie pomieszczeń, mycie okien),
i) wykonywanie prania w razie potrzeby w tym bielizny osobistej,
j) palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody itd.,
k) załatwianie spraw urzędowych ( m.in. opłacanie rachunków, wyrabianie dokumentów),
l) prowadzenie na bieżąco zeszytu wydatków i rozliczeń z wydanych pieniędzy podopiecznego,
m) zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach klienta, wykupienie leków,
n) zapewnienie kontaktów ze środowiskiem, podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, w miarę możliwości organizowanie wolnego czasu, dostarczanie prasy/książek, towarzyszenie na spacerach, pomoc w komunikowaniu się z innymi osobami, organizowanie kontaktów międzysąsiedzkich, pomoc w poruszaniu się np. w dojściu do lekarza czy na zabiegi itd.,
o) inne zgodne z potrzebami klienta – mieszcząc się w zakresie świadczenia usług opiekuńczych.

3) Zakres usług specjalistycznych, w tym dla osób zaburzeniami psychicznymi obejmuje m.in.:
a) zajęcia rehabilitacyjne i rewalidacyjno-wychowawcze,
b) rehabilitację fizyczną i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu (m.in. terapia pedagogiczna, rehabilitacja ruchowa i fizjoterapia),
c) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,
d) terapię logopedyczną,
e) pielęgnację jako wsparcie procesu leczenia,
f) pomoc mieszkaniową.

4) Czynności nadzoru nad powierzonymi usługami wykonywane w trakcie realizacji zamówienia i przy realizacji przedmiotu zamówienia przez koordynatora usług opiekuńczych, a w szczególności:
a) osobisty i bezpośredni nadzór nad wykonywaniem usług opiekuńczych (koordynator musi być obecny na terenie gminy Złoty Stok, nie dopuszcza się koordynowania przez telefon na odległość lub przez inne środki komunikacji elektronicznej);
b) opracowywanie harmonogramu usług;
c) wprowadzania nowych pracowników w środowisko w miejscu wykonywania usług (u klientów ośrodka);
d) stały kontakt telefoniczny w dniach i godzinach pracy Zamawiającego;
e) stały kontakt koordynatora z pracownikami socjalnymi OPS w kwestii klientów ośrodka oraz z właściwymi pracownikami OPS w kwestii świadczenia usług, faktur i spraw administracyjnych;
f) na każde wezwanie Zamawiającego stawianie się w siedzibie OPS w kolejny dzień roboczy licząc od dnia wezwania;
g) niedopuszczalnym jest utrzymywanie kontaktów poprzez skrytkę pocztową lub tylko w formie pisemnej przesyłanej pocztą. W przypadku braku bezpośredniego kontaktu z ko-ordynatorem Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo rozwiązania umowy z wykonawcą z wyłącznej jego winy.

Wykonawca musi posiadać na terenie miasta Złoty Stok lub powiatu ząbkowickiego stacjonarnego punktu tak aby istniała stała możliwość bezpośredniego kontaktu z koordynatorem i załatwiania wszelkich spraw merytorycznych, administracyjnych i innych związanych ze świadczeniem usług opiekuńczych w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.Usługi świadczone będą w okresie od dnia zawarcia umowy, najwcześniej od dnia 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. od poniedziałku do piątku. Usługi w szczególnych przypadkach mogą być świadczone w soboty i dni wolne od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Agencja Pielęgniarsko-Opiekuńcza Irena zych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871246599

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17

7.3.4) Miejscowość: Ziębice

7.3.5) Kod pocztowy: 57-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji usług 1.01.2023 r.-31.12.2023 r. Cena za 1 godz. usług wynosi: usługi opiekuńcze, w tym specjalistyczne 36 zł brutto oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psych. 67 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.