eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Zapewnienie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048841 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: w Ostrowcu Świętokrzyskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412767600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.mopsostrowiec.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60abf16d-a359-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027472/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zapewnienie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038523/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm., zwana dalej „ustawą Pzp”) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przedmiotowe zamówienie pn.: W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, nie zostały złożone żadne oferty (nr ogłoszenia 2021/BZP 00027923/01 z dnia 06.04.2021 r.)Z uwagi na wykazany stan faktyczny i prawny, przedmiotowe zamówienie spełnia przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-600158f4-96b5-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.262.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 79625 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zapewnienie całodobowego tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla 5 osób bezdomnych (kobiet oraz mężczyzn)przebywających na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyski i skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. Schronisko obowiązane jest zapewnić osobom bezdomnym, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład opiekuńczo-pielęgnacyjny, tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. Schronisko musi funkcjonować przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu i zapewniać możliwość całodobowego przebywania. Usługi świadczone w schronisku dla osób bezdomnych oraz obiekt, w którym zlokalizowane jest schronisko muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896, z późn. zm.). Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w schronisku dla osób bezdomnych tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do schroniska, datę opuszczenia schroniska, nr decyzji, list obecności, karty pracy socjalnej, dokumentów współpracy klientów z innymi placówkami, policją i innymi instytucjami. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu klienta w schronisku przez okres dłuższy niż przez 3 kolejne dni, a także o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta ze schroniska z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79625

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79625

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79625

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Akademii Innowacji Społecznych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862882344

7.3.4) Miejscowość: Bieganów 72A

7.3.5) Kod pocztowy: 96-316

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79625,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.