Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048841 z dnia 2021-05-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: w Ostrowcu Świętokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412767600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.mopsostrowiec.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w roku 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60abf16d-a359-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027472/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zapewnienie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038523/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm., zwana dalej „ustawą Pzp”) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przedmiotowe zamówienie pn.: W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, nie zostały złożone żadne oferty (nr ogłoszenia 2021/BZP 00027923/01 z dnia 06.04.2021 r.)Z uwagi na wykazany stan faktyczny i prawny, przedmiotowe zamówienie spełnia przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-600158f4-96b5-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.262.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 79625 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zapewnienie całodobowego tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla 5 osób bezdomnych (kobiet oraz mężczyzn)przebywających na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyski i skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. Schronisko obowiązane jest zapewnić osobom bezdomnym, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład opiekuńczo-pielęgnacyjny, tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. Schronisko musi funkcjonować przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu i zapewniać możliwość całodobowego przebywania. Usługi świadczone w schronisku dla osób bezdomnych oraz obiekt, w którym zlokalizowane jest schronisko muszą spełniać odpowiednie warunki przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne oraz minimalne standardy określone w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz.896, z późn. zm.). Wykonawca wyłoniony w postępowaniu obowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej osób, którym udzielono schronienia w schronisku dla osób bezdomnych tj. karty pobytu osoby bezdomnej zawierającej datę przyjęcia do schroniska, datę opuszczenia schroniska, nr decyzji, list obecności, karty pracy socjalnej, dokumentów współpracy klientów z innymi placówkami, policją i innymi instytucjami. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego, mailowego lub telefonicznego poinformowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu klienta w schronisku przez okres dłuższy niż przez 3 kolejne dni, a także o wszystkich sytuacjach wydalenia klienta ze schroniska z podaniem przyczyny w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zdarzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79625
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79625
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79625
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Akademii Innowacji Społecznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862882344
7.3.4) Miejscowość: Bieganów 72A
7.3.5) Kod pocztowy: 96-316
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79625,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynków mieszkaniowych wielorodzinnych oraz przebudowy budynku z wewnętrznymi instalacjami i z budową przyłączy przy ul. Parkowej.
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- modernizacja Oddziału Urologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2024r. DO 30.06.2025r.
- świadczenie usługi polegającej na udzieleniu schronienia z jednym ciepłym posiłkiem bezdomnym kobietom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla 10 bezdomnych mężczyzn z terenu Miasta Płocka
- Zapewnienia schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z Gminy Radzionków na II połowę roku 2024.
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.