eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kêpno › Budowa sieci wodoci±gowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej zwi±zanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Pi³sudskiego w Kêpnie



Og³oszenie z dnia 2022-02-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodoci±gowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej zwi±zanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Pi³sudskiego w Kêpnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kêpno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kêpno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625909400

1.5.8.) Numer faksu: 625909402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kepno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodoci±gowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej zwi±zanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Pi³sudskiego w Kêpnie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56c62978-87f4-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00048588

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029894/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Budowa sieci wodoci±gowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej zwi±zanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Pi³sudskiego w Kêpnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.1.Komunikacja odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem
Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.
13.2.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
13.3.Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: Rewitalizacja Parku Miejskiego
13.4.Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje
warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie na stronie internetowej https://e-propublico.pl
oraz uznaje go za wi±¿±cy.13.5.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ
konto na Platformie.
13.6.Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania
Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego.13.7.Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a)podpisie zaufanym–nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17
lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020
poz. 346);b)podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1
pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
13.8.Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a)dokumenty
sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem
elektronicznym w formacie PAdES;b)dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf
(np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w
formacie XAdES;c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie
algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).13.9.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo –
aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a)sta³y dostêp do sieci Internet;b)posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (email),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo
Linux,d)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi,
stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, MicrosoftEdge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e)w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.13.10.
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach okre¶lonych
odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif,
.dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx.,
.xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby
plików.13.11.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru
danych:a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z
za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w
formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia
ofert;b)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu
elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w
kolumnie ”Data przes³ania”;
c)o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na
Platformie.13.12.W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê
ich zamieszczenia na Platformie.
13.13. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan±
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 28.1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone
w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie
danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez
Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
28.2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Miasta i Gminy Kêpno, Ratuszowa 1
, 63-600 Kêpno.
Tel.: 62 5909400, e-mail: kepno@um.kepno.pl
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z
Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Zofia Siubiak, za po¶rednictwem telefonu 625909417 lub
adresu e-mail: zofia.siubiak@um.kepno.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego pn. "Rewitalizacja Parku Miejskiego" w ramach realizacji projektu pn.
Rewitalizacja zdegradowanego fizycznie, spo³ecznie i gospodarczo obszaru rynku i okolic w Kêpnie
poprzez realizacjê wybranych celów inwestycyjnych wskazanych w Lokalnym Programie Rewitalizacji.
Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. – znak sprawy:
WR.271.1.2022 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w
sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
obowi±zywania umowy.
28.3. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, dowype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z
udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu
w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w
tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 28.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków
skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o
których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych
ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub
¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych
dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku
postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do
uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce,
prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w
art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub
organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii
danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z
¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
tego postêpowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub
za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Wr.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 8645590,86 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazw±: Budowa sieci wodoci±gowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej zwi±zanej z uzbrojeniem terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Pi³sudskiego w Kêpnie zakres zadania: sieæ wodoci±gowa Dz 200 - 110 o d³. ok. 1660 mb, kanalizacja sanitarna Dn 800-200 d³. ok.1546 mb; kanalizacja deszczowa o d³. ok 590 mb.ETAP 01 podetap 2: odcinek od W27.3. do W33 Budowa sieci wodoci±gowej w ul. Pi³sudskiego w Kêpnie
- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz110 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 6,00m,- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz160 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 140m,-hydranty p.po¿ DN80 nadziemne – 1 kpl- prze³±czenie istniej±cych sieci do sieci nowoprojektowanych,- monta¿ armatury sieciowej,- trwa³e wy³±czenie z eksploatacji sieci wodoci±gowych przewidzianych do likwidacji (demonta¿ odcinków koliduj±cych z projektowanymi rozwi±zaniami) UWAGA: Podetap 01: odcinek W1-HP80_N_1-27 do W27.3 – HP80_N_4 zosta³ wykonany i nie jest objêty niniejszym zamówieniem. Dokumentacja projektowa dotycz±ca ETAPU 01 obejmuje szerszy zakres ni¿ przedmiot zamówienia, w zwi±zku z tym do wyceny nale¿y przyj±æ ilo¶ci wskazane w za³±czonym przedmiarze robót, z uwzglêdnieniem powy¿szych d³ugo¶ci sieci.ETAP 02: Budowa sieci wodoci±gowej w ul. Pi³sudskiego w Kêpnie (odcinek od W33 do W38-HP80_N_6):
- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz 110 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 14,00 m,- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz160 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 118,00 m- hydranty p.po¿. DN80 nadziemne – 1 kpl.- prze³±czenie istniej±cych sieci do sieci nowoprojektowanych,- monta¿ armatury sieciowej,- trwa³e wy³±czenie z eksploatacji sieci wodoci±gowych przewidzianych do likwidacji (demonta¿ odcinków koliduj±cych z projektowanymi rozwi±zaniami)ETAP I: Rozbudowa sieci wodoci±gowej ul. D±browskiego – ul. Sienkiewicza – ul. Pileckiego w Kêpnie (odcinek W1-W25a):- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz90 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 2,00 m,- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz110 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok.4,00 m,- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz160 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 2,00 m,
- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz200 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 540,00 m,- hydranty p.po¿ DN80 nadziemne – 1 kpl.- studnia DN1200 wraz z zespo³em odpowietrzaj±co – napowietrzaj±cym – 2 kpl.- prze³±czenie istniej±cych sieci do sieci nowoprojektowanych,- monta¿ armatury sieciowej,- trwa³e wy³±czenie z eksploatacji sieci wodoci±gowych przewidzianych do likwidacji (demonta¿ odcinków koliduj±cych z projektowanymi rozwi±zaniami) - odtworzenie nawierzchni w ul. D±browskiego ETAP II: Rozbudowa sieci wodoci±gowej na odcinku od wêz³a W25a do wêz³a W30a, w ul Obroñców Pokoju w Kêpnie:
- sieci wodoci±gowe z rur PE100 SDR17 RC Dz200 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 143,00 m- monta¿ armatury sieciowej- prace nale¿y wykonaæ metodami bezwykopowymi (siec wodoci±gowa w pasie drogowym wykonanie metod± bezwykopow± + komory robocze)Odcinki sieci wodoci±gowej przewidziane do realizacji metodami bezwykopowymi: W10-W15-W18-W26-W30-W32-W37; W37-W52 (w przypadku równoczesnej realizacji sieci kanalizacyjnej dopuszcza siê wykonanie metod± przekopu otwartego); W43.2-W43.9-W48 (w przypadku równoczesnej realizacji sieci kanalizacyjnej dopuszcza siê wykonanie metod± przekopu otwartego). Pozosta³e odcinki oraz komory robocze wraz z wykopami punktowymi pod przekopy kontrolne wykonaæ metod± przekopu otwartego.
ETAP III: Budowa sieci wodoci±gowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej –odcinek W30a-W52 w ul. Pi³sudskiego i ul. Bractwa Kurkowego w Kêpnie:- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur i kszta³tek PVC-U SN12 Dn200 o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 348,00 m w osi studni,- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur i kszta³tek PVC-U SN12 Dn500 o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 314,00 m w osi studni,
- studnie kanalizacyjne (sanitarne) DN1000 wraz z w³azem kl. D400 – 2 kpl.- studnie kanalizacyjne (sanitarne) DN1200 wraz z w³azem kl. D400 – 17 kpl.- studnie kanalizacyjne (sanitarne) DN630 wraz z w³azem kl. D400 – 1 kpl.- studnie kanalizacyjne (sanitarne) DN500 wraz z w³azem kl. D400 – 1 kpl.- sieci wodoci±gowe z rur PE100RC SDR17 Dz90 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 27,00 m,- sieci wodoci±gowe z rur PE 100RC SDR17 Dz110 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 335,00 m,
- sieci wodoci±gowe z rur PE 100RC SDR17 Dz200 wraz z armatur±, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 335,00 m,- hydranty p.po¿ DN80 podziemne – 2 kpl.- hydranty p.po¿. DN80 nadziemne – 3 kpl.
- prze³±czenie istniej±cych sieci i przy³±czy kanalizacyjnych do sieci nowo budowanych,- monta¿ armatury sieciowej- trwa³e wy³±czenie z eksploatacji sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych przewidzianych do likwidacji (demonta¿ odcinków koliduj±cych z budowanymi rozwi±zaniami)-odtworzenie nawierzchni
ETAP IV (01): Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przy³±czami – odcinek (od Sk1 do Sk14) ul. Pi³sudskiego w Kêpnie:
- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn160 wraz ze studniami, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 3,00m w osi studni,- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn200 wraz ze studniami, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 76,00 m w osi studni,- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn500 wraz ze studniami, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 37,00 m w osi studni,- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn800 wraz ze studniami, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 400,00 m w osi studni,
- studnie kanalizacyjne DN1200 wraz z w³azem kl.D400 – 3kpl.
- studnie kanalizacyjne DN1500 wraz z w³azem kl. D400 – 14 kpl.
- prze³±czenie istniej±cych sieci i przy³±czy kanalizacyjnych do sieci nowo budowanych- trwa³e wy³±czenie z eksploatacji sieci kanalizacyjnych przewidzianych do likwidacji (demonta¿ odcinków koliduj±cych z projektowanymi rozwi±zaniami).ETAP V (02): Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przy³±czami – odcinek od Sk14 do Sk19) ul. Pi³sudskiego w Kêpnie- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn200 wraz ze studniami, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 68,00 m w osi studni- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn250 wraz ze studniami, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 90,00m w osi studni- sieci kanalizacyjne (sanitarne) z rur PVC-U SN12 Dn800 wraz ze studniami, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 225,00 m w osi studni- studnie kanalizacyjne DN1200 wraz z w³azem kl. D400 – 4 kpl.- studnie kanalizacyjne DN1500 wraz z w³azem kl. D400 – 4kpl.- studnie kanalizacyjne DN2000 wraz z w³azem kl. D400 – 1 kpl.- prze³±czenie istniej±cych sieci i przy³±czy kanalizacyjnych do sieci nowo budowanych- trwa³e wy³±czenie z eksploatacji sieci kanalizacyjnych przewidzianych do likwidacji (demonta¿ odcinków koliduj±cych z projektowanymi rozwi±zaniami) ETAP VI: Kanalizacja deszczowa ul. Pi³sudskiego w Kêpnie Zakres robót obejmuje:a)Roboty ziemne wraz z umocnieniem wykopów,b) Wykonanie podsypki, obsypki i zasypki ruroci±gów,c) Wykonanie ruroci±gów, w tym: z rur typu PVC-U, ³±czonych na wcisk, Fi 315 mm: ok. 9,80m z rur typu PVC-U, ³±czonych na wcisk, Fi 500 mm: ok. 461,400m z rur typu PVC-U, ³±czonych na wcisk, Fi 800 mm: ok. 115,00md) Wykonanie studni rewizyjnych ∅1000, ∅1500, ∅1500 z osadnikiem i ∅2000 z pokryw± ¿eliwno-betonow± typu ciê¿kiego D400,e)Wykonanie rowu krytego,f) Wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej,g)Monta¿ zasuwy burzowej,h) Wykonanie rowu odwodnieniowego (odparowuj±cego),i)Próba szczelno¶ci przewodów.Zamówieniem objête s± równie¿:- wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacji,- uzyskanie zezwoleñ na zajêcie pasa drogowego od zarz±dców dróg i zwi±zane z nimi op³aty,- wykonanie wszelkich robót i czynno¶ci zwi±zanych z prawid³ow± realizacj± zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zosta³y one ujête przetargowym przedmiarze robót,
- pe³na obs³uga geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic,- wszelkie naprawy urz±dzeñ nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,- przeprowadzenie wszelkich robót i czynno¶ci zwi±zanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.- zabezpieczenie bezpieczeñstwa na placu budowy i wokó³ niego oraz ubezpieczenie budowy,- zatrudnienie kierownika budowy,- powiadomienie odpowiednich organów (w tym instytucji dokonuj±cych uzgodnieñ dokumentacji projektowej) o przyst±pieniu do robót,- inne czynno¶ci wynikaj±ce z przepisów bran¿owych b±d¼ specyfiki zamówieniaWykonawca zamówienia winien przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê zamówienia.
UWAGA: Ze wzglêdu na ciê¿kie warunki hydrogeologiczne terenu zalecane jest wcze¶niejsze zapoznanie przez Wykonawcê siê z terenem, na którym bêd± realizowane roboty stanowi±ce przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego s±siedztwie, obiektami funkcjonuj±cymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie bêdzie móg³ ¿±daæ dodatkowego wynagrodzenia z tytu³u nieuwzglêdnienia okoliczno¶ci w/w, a okoliczno¶ci te nie bêd± mog³y stanowiæ tak¿e wystarczaj±cego powodu dla Wykonawcy, aby nie móg³ rozpocz±æ robót w wyznaczonym terminie.Zamawiaj±cy rekomenduje szczegó³owe przeanalizowanie dokumentacji geologicznej.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania zosta³ okre¶lony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a tak¿e specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±czniki do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty oceniane bêd± zgodnie z zapisami rozdzia³u 21 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
- co najmniej 2 roboty budowlane zakoñczone i oddane do eksploatacji, polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ci¶nieniowej o ³±cznej d³ugo¶ci minimum 1000 m ka¿da,
- co najmniej 1 robotê budowlan±, zakoñczon± i oddan± do eksploatacji, polegaj±c± na budowie/ rozbudowie / przebudowie sieci wodoci±gowej o ³±cznej d³ugo¶ci min. 1000 m,
- co najmniej 1 robotê budowlan±, zakoñczon± i oddan± do eksploatacji, polegaj±c± na budowie/rozbudowie/przebudowie sieci kanalizacji deszczowej o ³±cznej d³ugo¶ci min. 300 m,
- co najmniej jedna z wykazanych robót budowalnych musi obejmowaæ wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub sieci wodoci±gowej metod± bezwykopow± z wykorzystaniem technologii przewiertu sterowanego o ³±cznej d³ugo¶ci przewiertu min. 600 m,

b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ: - co najmniej 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, tj. pe³niæ funkcjê Kierownika Budowy, posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. Osoba ta musi wykazaæ siê nadzorowaniem lub kierowaniem robotami na:
- co najmniej 1 prawid³owo zakoñczonym i oddanym do u¿ytku, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zadaniu polegaj±cym na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ci¶nieniowej o ³±cznej d³ugo¶ci minimum 1000 m,
- co najmniej 1 prawid³owo zakoñczonym i oddanym do u¿ytku, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zadaniu polegaj±cym na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci wodoci±gowej o ³±cznej d³ugo¶ci min. 1000 m
- w tym co najmniej jedna z wykazanych robót budowalnych musi obejmowaæ wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub sieci wodoci±gowej metod± bezwykopow± z wykorzystaniem technologii przewiertu sterowanego o ³±cznej d³ugo¶ci przewiertu min. 600 m

Przez wa¿ne uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, nale¿y rozumieæ uprawnienia wynikaj±ce z art. 36 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz art. 42 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub równowa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji Kierownika budowy w zakresie budowy sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
Wykonawca w celu wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e wskazaæ osoby bêd±ce obywatelem pañstwa cz³onkowskiego UE, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
Wskazane powy¿ej osoby musz± posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadaj± bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza(y) jêzyka polskiego, zapewniaj±cego sta³e, bieg³e i fachowe t³umaczenie w kontaktach miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.

c) Warunek ten w zakresie posiadania potencja³u technicznego niezbêdnego do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ minimum 3 zestawami ig³ofiltrowymi do odwodnieñ (tj. Kolektor ss±cy, ig³ofiltry, agregat pompowy)
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 5 000 000,00 z³
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 5 000 000,00 z³.
W przypadku wykonawców, którzy wyka¿± kwotê posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± w innej walucie ni¿ PLN, zamawiaj±cy przeliczy ich warto¶æ wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków lub zdolno¶æ kredytow±.
Warunek ten winien byæ spe³niony samodzielnie przez Wykonawcê, lub przez inny podmiot udostêpniaj±cy wykonawcy swoj± wiedzê i do¶wiadczenie, i który zrealizuje te us³ugi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 10 pkt 4 Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
za³±cznik nr 5 - wykaz robót budowlanych
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
za³±cznik nr 6 - wykaz osób
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
za³±cznik nr 7 - wykaz narzêdzi
wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami
- informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
- dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

15.1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 100 000.00 PLN (s³ownie: sto tysiêcy 00/100 PLN).
15.2. Wadium musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 22.02.2022 roku do godz. 9:00, wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
15.3. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 2022-03-23.
15.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Santander Bank Polska S.A. 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711 (w tytule przelewu zaleca siê wpisaæ nazwê i sygnaturê postêpowania). Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
15.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji oraz powinno zawieraæ:
a) wskazanie Beneficjenta porêczenia lub gwarancji, którym musi byæ Wydzia³ Rozwoju, Ratuszowa 1 , 63-600 Kêpno;
b) nazwê i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotê i termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
d) bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy porêczenia lub gwarancji do zap³aty kwoty wadium, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
15.6. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
15.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
15.8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy jednej zaliczki na poczet wykonania zamówienia, w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia brutto wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1.
2. Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy z³o¿y do Zamawiaj±cego wniosek o udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, do którego Wykonawca za³±czy projekt zabezpieczenia zwrotu zaliczki w formie, o której mowa w ust. 4. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wska¿e numer rachunku bankowego, na który ma zostaæ wp³acona zaliczka. Numer rachunku bankowego musi byæ taki sam jak wskazany wcze¶niej w umowie do wyp³aty wynagrodzenia wykonawcy. Ewentualny zwrot zaliczki nastêpuje tak¿e na ten numer rachunku bankowego.
3. Zamawiaj±cy rozpatrzy wniosek o wyp³atê zaliczki w ci±gu 5 dni roboczych od jego otrzymania. Wyra¿enie przez Zamawiaj±cego zgody na wyp³atê zaliczki bêdzie dla Wykonawcy podstaw± do wystawienia faktury na zaliczkê.
4. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wniós³ zabezpieczenie zaliczki w jednej lub kilku ni¿ej wymienionych formach:
1) Gwarancjach bankowych,
2) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci,
5) przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ - umowa

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-ProPublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.