eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Dąbrowie Białostockiej



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048566 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Dąbrowie Białostockiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857110811

1.5.8.) Numer faksu: 857112008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Dąbrowie Białostockiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee5cd3bc-9ea7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Dąbrowie Białostockiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa jakości infrastruktury społecznej poprzez modernizację Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Dąbrowie Białostockiej” finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034645/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.5.2021.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 147864,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69026,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych i nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, mebli biurowych i wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby żaden element mebli i wyposażenia, ani żadna ich część składowa, nie była powystawowy i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Wszystkie oferowane meble lub urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Zakres przewidzianych do realizacji dostaw (dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Dąbrowie Białostockiej) obejmuje:1) Lada do obsługi petentów w planie litery L o wymiarach: 70x140x100x50x75h cm – 1 sztuka,2) Stół dla petentów o wymiarach 50x130x75 cm – 1 sztuka, 3) Krzesło dla petentów – 25 sztuk,4) Półka wisząca otwarta 130x40x30 cm – 4 sztuki,5) Szafa biurowa na dokumenty o wymiarach 400x40x255 cm – 2 sztuki,6) Szafa biurowa na dokumenty o wymiarach 200x36x220 cm -1 sztuka, 7) Szafa biurowa metalowa - 1 sztuka, 8) Szafka kuchenna stojąca o wymiarach 80x60x120 cm – 1 sztuka, 9) Szafka kuchenna wisząca o wymiarach 120x40x60 cm – 1 sztuka, 10) Stolik o wymiarach 50x100x75 cm – 1 sztuka, 11) Krzesło dla pracowników – 4 sztuki, 12) Biurko pracownicze w kształcie litery L, wymiary: 70x140x100x50x75 cm – 6 sztuk, 13) Fotel obrotowy biurowy – 10 sztuk, 14) Kontener biurowy pod kserokopiarkę o wymiarach 120x65x60 cm – 1 sztuka, 15) Tablica korkowa – 11 sztuk, 16) Kosz na śmieci biurowy – 12 sztuk, 17) Kosz na śmieci kuchenny – 1 sztuka, 18) Lodówka – 1 sztuka, 19) Czajnik bezprzewodowy – 1 sztuka, 20) Kuchenka mikrofalowa – 1 sztuka, 21) Fax stacjonarny – 1 sztuka, 22) Aparat telefoniczny dwusłuchawkowy bezprzewodowy – 1 sztuka, 23) Szafa biurowa na dokumenty o wymiarach 120x40x255 cm – 1 sztuka, 24) Stolik okolicznościowy + 2 krzesła – 1 komplet, 25) Kontener biurowy o wymiarach: 50x50x75 cm – 8 sztuk, 26) Komoda na dokumenty 120x50x75 cm – 2 sztuki, 27) Szafa biurowa na dokumenty o wymiarach 500x40x255 cm – 2 sztuki, 28) Szafa biurowa na dokumenty o wymiarach 270x40x255 cm – 1 sztuka, 29) Biurko o wymiarach 80 x120x75 cm – 2 sztuki, 30) Szafa biurowa na dokumenty o wymiarach 140x40x255 cm – 1 sztuka, 31) Stół roboczy o wymiarach 50 x70x75 cm – 1 sztuka, 32) Stół roboczy niski o wymiarach 70x50x70 cm – 2 sztuki, 33) Krzesło niskie – 4 sztuki, 34) Stół o wymiarach 70x150x75 cm – 2 sztuki, 35) Wieszak na ubrania z półką na czapki – 1 sztuka, 36) Stół o wymiarach 40x60x75 cm – 6 sztuk, 37) Rolety plisowane – 7 okien.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany będzie do:- dostarczenia mebli i wyposażenia do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Dąbrowie Białostockiej, znajdującej się na I piętrze, w budynku Internatu Zespołu Szkół przy ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 24A w Dąbrowie Białostockiej,- wniesienia mebli i wyposażenia do pomieszczeń określonych przez Zamawiającego,- montażu i instalacji mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121410-0 - Telefaksy

32552110-1 - Telefony bezprzewodowe

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39121000-6 - Biurka i stoły

39131000-9 - Regały biurowe

39132100-7 - Szafy na akta

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39156000-0 - Meble recepcyjne

39515400-9 - Rolety

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ze względu na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.