eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa ochrony osób i mienia w systemie zdalnego monitorowania oraz ochrony fizycznej na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w systemie zdalnego monitorowania oraz ochrony fizycznej na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oławska 14

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-123

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dwomp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dwomp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/eb2fc66c-c516-47ae-8d5e-3d426ba9e9b8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia w systemie zdalnego monitorowania oraz ochrony fizycznej na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a45c07b-624e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026447/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325821/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DWOMP.III.221.436.2021.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174948,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia w systemie zdalnego monitorowania oraz ochrony fizycznej na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (zwany dalej „DWOMP” lub „Zamawiający”.
2. Usługa świadczona będzie w dwóch obiektach Zamawiającego:
1) Obiekt nr 1: DWOMP siedziba we Wrocławiu mieszczący się przy ul. Oławskiej 14,
50-123 Wrocław;
2) Obiekt nr 2: DWOMP Oddział OLK we Wrocławiu mieszczący się przy ul. Joannitów 10-12, 50-525 Wrocław
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Monitoring wewnętrzny za pomocą Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) aktualnie zamontowanego w obiektach Zamawiającego wraz ze wsparciem Patrolu Interwencyjnego.
2) Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia świadczoną w budynku i na posesji, w dniach pracy Obiektów tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 6:00 do 19:00. polegającej na zabezpieczeniu każdego Obiektu przez 1 (jednego) Niewykwalifikowanego Pracownika Ochrony dalej zwanego „Pracownikiem Ochrony”, wraz ze wsparciem Patrolu Interwencyjnego.
3) Całodobowe (7dni w tygodniu / 24h) wsparcie Patrolu Interwencyjnego w celach kontrolno-prewencyjnych, świadczone przez co najmniej 1 (jednego) kwalifikowanego pracownika ochrony (posiadającego wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony) wyposażonego w odpowiednie środki przymusu bezpośredniego (broń palna nie jest wymagana). Każdorazowo po otrzymaniu drogą radiową lub telefoniczną od Pracownika Ochrony lub sygnału alarmowego z systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uruchomić Patrol Interwencyjny, przy czym czas dojazdu do obiektu Zamawiającego w godz. 19:00 – 6:00 do 10 min., natomiast w godz. 6:00 – 19:00 w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Patrol Interwencyjny po dotarciu na miejsce podejmie odpowiednie działania zmierzające do udaremnienia powstania szkody na osobie lub mieniu Zamawiającego, zażegnania niebezpieczeństwa lub zabezpieczenia obiektu, w tym zobowiązany jest:
a) powiadomić niezwłocznie Zamawiającego w przypadku stwierdzenia naruszenia mienia Zamawiającego o stwierdzonych na miejscu zdarzeniach i zastosować się do wytycznych Zamawiającego, związanych z dalszym postępowaniem wobec zaistniałego w chronionym obiekcie zdarzenia;
b) powiadomić niezwłocznie Policję, Straż Pożarną lub inne specjalistyczne służby w razie uzasadnionej potrzeby.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, zostały zawarte w załączniku nr 11 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160833,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198193,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160833,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „SPECJAŁ” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121

7.3.3) Ulica: ul. Aleja Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ASCO Security Sp. z o.o. Sp.k. - Podjazdy Grupy Interwencyjnej;
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep S.A. - Ochrona osób i mienia
Elite Business Solutions Sp. z o.o. - Ochrona osób i mienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160833,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.